A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (TESZEK) Modul áttekintése

A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (röviden TESZEK) Modul a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító - a köznevelésben használt KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul.  A "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt célja annak elősegítése, hogy a digitális oktatásba életkorának megfelelő évfolyamokon bekapcsolódó valamennyi tanuló korszerű, versenyképes oktatástechnológiai környezetben tanulhasson. További célja a köznevelési intézmények és pedagógusaik hordozható IKT eszközökkel való ellátása és a pedagógusok felkészítése a digitális eszközök mindennapi oktatási gyakorlatuk során történő alkalmazására. A fenti célok együttesen biztosítani tudják az elkövetkező időszak változó társadalmi, gazdasági kihívásai közepette is a minőségi, versenyképes közneveléshez történő egyenlő hozzáférés lehetőségét a gyermekek és a családok számára.


Az eszköz igényléshez szükséges regisztrációs folyamatot csak szülői, gondviselői jogosultsággal lehet elindítani, tanulói belépéssel nem lehetséges! A regisztrációt csak a törvényes képviselőnek beállított szülő, gondviselő tudja végrehajtani!


Bejelentkezés a programba

Az eszköz igényléséhez regisztrációra van szükség, melyet a KRÉTA Szülőknek mobilalkalmazásban, illetve asztali számítógépről az intézményi KRÉTA rendszerében is megtehet. 

Amennyiben Önnek még nincs gondviselői felhasználóneve, jelszava, jelezze igényét az intézménynek.

Hol tudom elérni az eszköz igénylését és az ügyintézési funkciókat a KRÉTA SZÜLŐKNEK mobilalkalmazásban? 

A KRÉTA Szülőknek mobilalkalmazásba gondviselői felhasználónévvel és jelszóval kell bejelentkeznie, majd a TÁRGYI ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉSE menüpontra kell kattintania. 

Hol tudom elérni az eszköz igénylését és az ügyintézési funkciókat asztali számítógépről? 

Az intézményi KRÉTA felületre gondviselői felhasználónévvel és jelszóval kell bejelentkeznie, majd a felső menüsorban az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontra kell kattintania.

Mit tegyek ha nem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció? 

A funkció csak gondviselői felhasználónévvel és jelszóval történő bejelentkezés után csak azon szülőknek/gondviselőknek jelenik meg, akik az intézmény KRÉTA felületén törvényes képviselőnek vannak beállítva. 

Mit tegyen, ha  Ön a gyermeke törvényes képviselője, de mégsem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció:

  1. Ellenőrizze le, hogy valóban gondviselői felhasználónévvel és jelszóval jelentkezett be a felületre, nem pedig tanulói adatokkal!
  2. Vegye fel a kapcsolatot az intézménnyel, hogy ellenőrizzék le az Ön törvényes gondviselői beállítását!

Személyes adatok kitöltése

A regisztrációnál a személyi igazolványán szereplő adatait kell megadnia! A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása, az igénylés beküldése

Az Általános Szerződési Feltételeket a személyes adatainak megadásával, majd elmentésével elfogadja. Az eszközigénylés azzal válik véglegessé, ha az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmát megismertem és az abban foglaltakat tudomásul vettem szöveg melletti jelölőnégyzetet is kipipálja, majd a KÜLDÉS gombra kattint.

Kérdése van a KRÉTA TESZEK Modul használatával kapcsolatosan? 

Olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések - Szülőknekoldalunkat, ahol a program használatával kapcsolatosan számos kérdésre megtalálhatja a megoldást és a válaszokat!


<style>
div.theme-default .ia-splitter #main {
margin-left: 0px;
}
.ia-fixed-sidebar, .ia-splitter-left {
display: none;
}
div#main {
margin-left: 0px !important;
}
div#footer {
margin-left:0px !important;
}
</style>