Ebben a menüpontban a KRÉTA FELTÁR rendszermodulban történő eszköz áthelyezési folyamat leírását mutatjuk be.
Az eszközök áthelyezésére a fenntartó, illetve a projektvezető (Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal, továbbiakban NSZFH) jogosult, így az eszköz áthelyezését az intézmény fenntartója kezdeményezheti. FELTÁR modulban az Esetet rögzíti a fenntartó, ha szükséges a hozzá tartozó feladat kiosztásával (pl. ha az eszköz aktív használatba adásának visszavételezése szükséges) az intézményben lévő Eset kezelő jogosultsággal rendelkező alkalmazott részére.
2. Az Esetkezelés menüpontban meg kell keresni az esetet, melynek sorára kattintva, majd a Szerkesztés funkciógombra kattintva megnyitható az eset szerkesztő képernyője.
3. A szerkesztő képernyőn a Feladatok fülön a táblázatban megjelenik az esethez tartozó elvégzendő (Új feladat státuszú) feladat.
A feladatot kiválasztva a Szerkesztés funkciógombra kattintva megnyitható a feladat szerkesztő képernyője, ahol a feladat végrehajtásának elkezdéséhez a Végrehajtás megkezdése funkciógombra, majd a megerősítő üzeneten az Igen funkciógombra kell kattintani.
A feladatot kiválasztva a Szerkesztés funkciógombra kattintva megnyitható a feladat szerkesztő képernyője, ahol a feladat készre jelentéséhez a Készre jelent funkciógombra, majd a megerősítő üzeneten az Igen funkciógombra kell kattintani.
Az esethez Kapcsolódó dokumentumok feltöltése a "Dokumentumok" menüpontban, az "Átadás-átvételi, illetve Visszavételi dokumentáció feltöltése" részben leírtaknak megfelelően végezhető el.