Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Mi a funkciója a dokumentumok feltöltésének? 

Az eszközök kiadása során keletkezett dokumentumokat (pl. átadás-átvételi jegyzőkönyv, meghatalmazás stb.) fel kell tölteni a TESZEK modulban a Használatba adott eszközök funkcióban. 

Gyorsan meg szeretne ismerkedni a dokumentumok feltöltésének műveletével? 

Nézze meg oktatóvideónkat, ahol lépésről-lépésre bemutatjuk, hogy a TESZEK Modulban hogyan lehet a kiadott eszközökhöz dokumentumokat feltölteni!

Használatba adott eszközök dokumentációjának feltöltése

A Használatba adott eszközök menüpontban keressük ki azt a személyt, akinek a dokumentumait szeretnénk feltölteni a rendszerbe, majd kattintsunk a SZERKESZTÉS funkciógombra.

Kapcsolódó dokumentumok funkció

Kattintsunk a Kapcsolódó dokumentumok fülre, majd ezután kattintsunk a + ikonra és töltsük fel a dokumentumot.

A felugró ablakban a lenyíló menüből válassza ki a dokumentum típusát.

Fontos tudni!

Kérjük ügyeljen arra, hogy a KRÉTA TESZEK modulban csak pdf és kép formátumú dokumentumot tud feltölteni!

Következő lépésként A dokumentum dátuma kötelező mezőt töltsük ki a dokumentum létrehozásának pontos dátumával.

A MEGTEKINTÉS funkciógombra kattintva ellenőrizhetjük pontosan mit töltöttünk fel.

Nyomjuk meg a TÁROLÁS funkciógombot, ekkor a rendszer felcsatolja a dokumentumot.

Majd az ablakot bezárja és jelzi számunkra, hogy sikeresen elmentette a tételt, ami meg is jelenik a dokumentumok listájában.

Jó tudni!

A dokumentum - kék betűkkel megjelenő - nevére  kattintva a feltöltött irat letölthető a programból!

Szűrés és keresés

A szűrők segítségével keresni is tudunk a kívánt dokumentumra, vagy időrendi vagy betűrendbe tudjuk sorolni azokat.

POSZEIDON kapcsolat

Amennyiben rendelkezünk a Poszeidon iratkezelő rendszerben belépési adatokkal, akkor a tételeket ugyancsak megtekinthetjük az Ügyiratok menüpontra kattintva.

Fontos tudni!

A POSZEIDON iktatórendszerbe való belépéshez KRÉTA Admisztrátori jogosultság szükséges! 

Mivel automatikus iratról van szó, ezért láthatjuk, hogy AUTOMATA az ügyintéző személye.

Visszavételi folyamat

Amelnnyiben már visszavettük a TESZEK modulban az eszközt, akkor a Használatba eszközök menüpontnál vegyük ki a pipát.

Ekkor megjelnnek a korábban visszavett tételek is a listában, így a névre kattintva fel tudjuk tölteni a Visszavételi dokumetumokat.

Az alábbi linkekre kattintva le tudja tölteni a kitölthető dokumentumot.

Visszavételi jegyzőkönyv (Pedagógus notebook esetén)

Visszavételi jegyzőkönyv (Tanulói notebook esetén)