Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Ügyfélszolgálat, hibabejelentés

Az oviKRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.





Megjegyzés
iconfalse

Ügyfélszolgálat bejelentő

Kérjük, hogy a biztonságosabb, gyorsabb és hatékonyabb válaszadás érdekében a bejelentéseiket az oviKRÉTA rendszerből elérhető ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül tegyék meg!



Hogyan kezdeményezhetjük egy probléma bejelentését a felületen?

A hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához kattintson a Hibabejelentések menüre. ( A korábbi bejelentések listáját tekintheti meg.)rendszerbe már felvett bejelentések listázására (a lista rendezésére és szűrésére), státuszuk követésére, válaszok olvasására, hozzászólások írására a Hibabejelentések menüpontra kattintva van lehetősége az intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználóknak.

Új hiba felvétele

A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni.

Válassza ki a bejelentés típusát, töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket! 

Csatolmányban az adott problémáról készült képernyőfotókkal segítheti munkánkat.

A küldés gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra. A mégse gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot.

Képernyőkép készítése

A Win10 rendszertől a legegyszerűbb módja a képernyőkép készítésnek, ha a felületet megnyitva megnyomja a Win + PrintScreen billentyűket, amire a Képek / Képernyőképek mappába elkészül a teljes oldalt tartalmazó képernyőkép, amit a bejelentéshez tud csatolni. A Képernyőképek/videó készítésről az alábbi Tudásbázis aloldalon bővebben is olvashat: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=62783643

Kérjük, hogy a teljes képernyőkép mentést küldje meg számunkra, mert az olyan információkat is tartalmazhat (például rendszeridő vagy URL, ami a logokban segítik kikeresni a probléma forrását fejlesztő kollégáink számára), amik egy kivágott képernyőrészleten nem jelennek meg.

Hibajegy, válaszok megtekintése

Az elküldött bejelentéseket a sor végén látható Image Removed ikonra kattintva A megjelenő Hibabejelentő felületen a bejelentések melletti Image Added ikonra kattintva egy már korábban felvett hibabejelentés adatait lehet megtekinteni. Ezen  Ezen a felületen láthatók a kapcsolódó válaszok, és a bejelentéssel kapcsolatos további észrevételeit is itt írhatja meg az Ügyfélszolgálat részére.