Ügyfélszolgálat, hibabejelentés
Az oviKRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.
Hogyan kezdeményezhetjük egy probléma bejelentését a felületen?
A hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához kattintson a Hibabejelentések menüre. A rendszerbe már felvett bejelentések listázására (a lista rendezésére és szűrésére), státuszuk követésére, válaszok olvasására, hozzászólások írására a Hibabejelentések menüpontra kattintva van lehetősége az intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználóknak.
Új hiba felvétele
A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni.
Válassza ki a bejelentés típusát, töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket!
Csatolmányban az adott problémáról készült képernyőfotókkal segítheti munkánkat.
A küldés gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra. A mégse gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot.
Képernyőkép készítése
A Win10 rendszertől a legegyszerűbb módja a képernyőkép készítésnek, ha a felületet megnyitva megnyomja a Win + PrintScreen billentyűket, amire a Képek / Képernyőképek mappába elkészül a teljes oldalt tartalmazó képernyőkép, amit a bejelentéshez tud csatolni. A Képernyőképek/videó készítésről az alábbi Tudásbázis aloldalon bővebben is olvashat: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=62783643
Kérjük, hogy a teljes képernyőkép mentést küldje meg számunkra, mert az olyan információkat is tartalmazhat (például rendszeridő vagy URL, ami a logokban segítik kikeresni a probléma forrását fejlesztő kollégáink számára), amik egy kivágott képernyőrészleten nem jelennek meg.
Hibajegy, válaszok megtekintése
A megjelenő Hibabejelentő felületen a bejelentések melletti
ikonra kattintva egy már korábban felvett hibabejelentés adatait lehet megtekinteni. Ezen a felületen láthatók a kapcsolódó válaszok, és a bejelentéssel kapcsolatos további észrevételeit is itt írhatja meg az Ügyfélszolgálat részére.