Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Az általános iskolában, illetve alapfokú művészetoktatási intézményben tanulók szülei, törvényes képviselői a 2024/2025. tanévtől kezdődően minden tanévben értékelést készíthetnek a gyermeküket tanító pedagógusokról. 

Tájékoztatjuk, hogy a PED TÉR modul megrendelőjének kérésére 2025. május 19-ig a legalább 1 naplózott órát tartó pedagógusok is megjelentek a listában, azonban 2025. május 20-tól már csak a legalább 10 nem helyettesítés keretében naplózott órát tartó pedagógusok értékelhetők.


Figyelem

Amennyiben olyan pedagógus nem jelenik meg a listában, aki értékelhető, kérjük, forduljon az intézményhez további ellenőrzés végett!


Az értékelést a TÉR\Kérdőívek menüpontban végezhetik el. A kérdőívek kitöltése kapcsán "Szülő" elnevezés alatt a tanulókhoz kapcsolódó, bővített jogú, törvényes képviselőnek jelölte(ke)t értjük a rendszerben. 

A kérdőívek listája a tanulói kérdőíveknél ismertetett módon (kattintson IDE) jelenik meg a szülők számára is. Valamely pedagógus sorában a ceruza ikonra kattintva kezdhető meg egy kérdőív kitöltése.

A Szülői kérdőívek szempontjai a tanulói kérdőívben szereplőktől eltérők és adott intézménytípushoz illeszkednek (általános iskola vagy alapfokú művészetoktatási intézmény). A szülői kérdőívekben szabad szöveggel megválaszolható kérdés nem szerepel.

Hasonlóan a tanulói kérdőívekhez, az űrlap alján a beküldés gombbal fejezhető be az űrlap kitöltése. Legalább 4 kérdés megválaszolása a szülők esetén is szükséges a kérdőív beküldéséhez. A „Beküldés” gombra kattintáskor itt is felugró ablakban való megerősítés szükséges. Beküldést követőn a kérdőív nem módosítható.

A szülők számára a kérdőív űrlap az alábbi módon jelenik meg.

Szülői kérdőív szempontjai (általános iskola / alapfokú művészeti iskola):

  1. A pedagógus időben tájékoztatja a szülőket és a tanulókat a programokról, tudnivalókról.
  2. Gyermekem otthoni tanulását tanácsaival segíti. / Gyermekem otthoni tanulását, gyakorlását tanácsaival segíti.
  3. A házi feladatokat, gyermekem munkáit rendszeresen ellenőrzi.
  4. A szülőkkel való kommunikációját az együttműködésre való törekvés jellemzi.
  5. Értékelése, visszajelzései rendszeresek, a szülő számára is követhetőek.
  6. Fogadóórán informatív és gyermekem fejlődése szempontjából hasznos tanácsokat ad.
  7. Szülői kérdésre időben és pontosan reagál.
  8. Segítségért fordulhatok hozzá a gyermekemet érintő problémákkal kapcsolatban.
  9. Felismeri a tanuló problémáit, tanulási nehézségeit és képes segítséget nyújtani.
  10. A rábízott tanulókat versenyekre, iskolán kívüli programokra viszi.
  11. Úgy érzem, gyermekem folyamatosan, megfelelő ütemben fejlődik (az adott tantárgyból) a pedagógus irányítása mellett.
  12. Úgy tapasztalom, a pedagógus nem csak a tantárgyi képességek fejlesztésére törekszik, hanem neveli is a gyerekemet.