Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Ki lehet közreműködő a

pedagógusok

vezetők értékelésében?

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet határozza meg, hogy ki lehet Közreműködő. A PED TÉR modulban az Értékelő vezetőnek kell beállítania, hogy kinek ad ilyen jogosultságot. A pedagógusok vezetők értékelésében közreműködők számára PED TÉR - KRÉTA FEM közreműködő jogosultságot állít be, illetve kijelöli azokat a pedagógusokatvezetőket, akiket értékelhet. Ezután a közreműködőnek lehetősége nyílik a kijelölt pedagógusok vezetők értékelésére. 

  • Pedagógusok teljesítménycéljainak rögzítése (opcionális, mivel a pedagógusok maguk is tudnak célokat rögzíteni)
  • Az értékelő vezető által kijelölt Pedagógusok értékelése. 

    A pedagógusok vezetők értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer Elektronikus napló felületének TÉR menüpontjában végezheti el.

    Milyen adminisztrációt végezhetnek el a pedagógusok értékelésében közreműködők?

    Azok, akik a pedagógusok értékelésében közreműködők az alábbi adminisztrációt végezhetik el a PED TÉR modulban:

    Adminisztrátor Modulban a Teljesítményértékelés Értékelések menüpontjában végezheti el.

    Hogyan rögzítheti a közreműködő a

    pedagógusok teljesítménycéljait?

    Az alkalmazottak egyéni teljesítménycéljait a PED TÉR modulban az értékelő vezető, a közreműködő és maguk a pedagógusok is rögzíthetik. Az utóbbi két esetben azonban az értékelő vezetőnek jóvá kell hagynia azt.

    A Közreműködő az alábbi módon rögzítheti a pedagógusok egyéni teljesítménycéljait:

    Kattintson ide!

    Hogyan rögzítheti a pedagógusok

    vezetők értékeléseit?

    A Közreműködő vezetők értékelésében közreműködő ugyanazon módon rögzítheti a pedagógusok vezetők értékeléseit, mint az Értékelő vezető, azonban az általa rögzített értékeléseket csak az értékelő vezető láthatja.

    Bővebb információért Kattintson ide!