Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.


Tipp
titleÜdvözöljük a KRÉTA Adminisztrációs Rendszer Felhasználói Kézikönyvében!

A KRÉTA Adminisztrációs Rendszer Felhasználói Kézikönyve elsősorban intézményvezetőknek, igazgatóhelyetteseknek, iskolatitkároknak és adminisztrációs munkatársaknak nyújt segítséget az adminisztrációs és tanügyigazgatási feladatok elvégzéséhez.

Az Adminisztrációs rendszer

A rendszernek legfontosabb alapköve az adminisztrációs ill. tanügyigazgatási modul, amely a KRÉTA rendszer esetében Adminisztrációs rendszer néven került publikálásra. Az Adminisztrációs rendszer tartalmazza mindazon adatokat, amelyeket egy köznevelési intézménynek tárolnia kell önmagáról, alkalmazottairól, diákjairól valamint tanügyi folyamatairól.

Az Adminisztrációs rendszer főbb funkciói:


Nyilvántartás

Image Modified

A Nyilvántartás menüben kezelheti az intézmény adminisztrációs rendszerében kezelhető törzsadatokat, alapnyilvántartásokat és tanügyi adatokat.


e-Napló

Image Modified

Az
Ae
e-Napló menüpontban kezelhetjük az órarendet, a helyettesítéseket, valamint számos szűrési, keresési lehetőség is rendelkezésre áll.



Importálások

Image Modified

A KRÉTA rendszerben az Importálások menüben lehet különböző külső adatforrásokból (Excel táblázatok, KIR rendszer)  adatokat betölteni a szoftverbe



Dokumentumok

Image Modified

A Dokumentumok menüpontból a különböző iskolai dokumentumokat (osztálynaplók, csoportnaplók) lehet elektronikus formátumban előállítani. 



Tanulók besorolása

Image Modified

A menüben lehet a felvett tanulókat besorolni az osztályaikba, csoportjaikba, tanulókat áthelyezni osztályokból vagy csoportokból, továbbá kiíratni a tanulókat.



Adatszolgáltatások

Image Modified

Az Adatszolgáltatások menüpont az intézmények Fenntartói által meghatározott rendszeres ill. "ad-hoc" adatszolgáltatásokat tartalmazza.