Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére


Üdvözöljük a KRÉTA Adminisztrációs Rendszer Felhasználói Kézikönyvében!

A KRÉTA Adminisztrációs Rendszer Felhasználói Kézikönyve elsősorban intézményvezetőknek, igazgatóhelyetteseknek, iskolatitkároknak és adminisztrációs munkatársaknak nyújt segítséget az adminisztrációs és tanügyigazgatási feladatok elvégzéséhez.

Az Adminisztrációs rendszer

A rendszernek legfontosabb alapköve az adminisztrációs ill. tanügyigazgatási modul, amely a KRÉTA rendszer esetében Adminisztrációs rendszer néven került publikálásra. Az Adminisztrációs rendszer tartalmazza mindazon adatokat, amelyeket egy köznevelési intézménynek tárolnia kell önmagáról, alkalmazottairól, diákjairól valamint tanügyi folyamatairól.

Az Adminisztrációs rendszer főbb funkciói:

Nyilvántartás

A Nyilvántartás menüben kezelheti az intézmény adminisztrációs rendszerében kezelhető törzsadatokat, alapnyilvántartásokat és tanügyi adatokat.


e-Napló

Az e-Napló menüpontban kezelhetjük az órarendet, a helyettesítéseket, valamint számos szűrési, keresési lehetőség is rendelkezésre áll.
Importálások

A KRÉTA rendszerben az Importálások menüben lehet különböző külső adatforrásokból (Excel táblázatok, KIR rendszer)  adatokat betölteni a szoftverbe


Dokumentumok

A Dokumentumok menüpontból a különböző iskolai dokumentumokat (osztálynaplók, csoportnaplók) lehet elektronikus formátumban előállítani. 
Tanulók besorolása

A menüben lehet a felvett tanulókat besorolni az osztályaikba, csoportjaikba, tanulókat áthelyezni osztályokból vagy csoportokból, továbbá kiíratni a tanulókat.


Adatszolgáltatások

Az Adatszolgáltatások menüpont az intézmények Fenntartói által meghatározott rendszeres ill. "ad-hoc" adatszolgáltatásokat tartalmazza.