Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Üdvözöljük az e-Ügyintézés Tudásbázison!

Az e-Ügyintézés Tudásbázis célja, hogy a  Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer (e-Ügyintézés) felhasználói (szülők, gondviselők, adminisztrátorok) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a rendszer használatához.  Az e-Ügyintézés Tudásbázisban megtalálhatók a Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer különböző funkcióinak felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, videók a program használatának elsajátításához, továbbá a fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is.


Az e-Ügyintézés Gondviselői/Szülői/Tanulói felületének bemutatása

A Gondviselői / Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.

Az e-Ügyintézés Intézményi felületének bemutatása

Az e-Ügyintézés intézményi felületét a KRÉTA-rendszerben admin-jogosultsággal rendelkező felhasználók használják. Kezelik a rendszeren keresztül benyújtott Gondviselői / Tanulói kérelmeket és egyéb dokumentumokat. Ezen kívül elvégzik a döntéshozatalhoz szükséges teendőket, az ügyintézési folyamatok feladat-elemeinek megvalósulásához szükséges információk bekérését, rendszerezését. A Gondviselő / Tanuló által benyújtott ügyekben határozatot készítenek elő illetve hoznak meg. Nyomon követik a folyamatban lévő ügyeket illetve kezelik a lezárt ügyeket. Az admin-jogosultsággal rendelkező felhasználóknak lehetőségük van új szereplőt hozzáadni a rendszerhez.


Információ
titleKRÉTA e-Ügyintézés konzultáció

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KRÉTA félévzárással kapcsolatos kérdésekről 2019. január 17. (csütörtök) 13.00 órátólaz e-Ügyintézés rendszerrel kapcsolatosan, az e-KRÉTA Zrt. címén (1111 Budapest, Budafoki út 59.) a pilot projektben résztvevő intézmények részére 2018. november 15-én (csütörtök) 13.00 órától konzultációs workshopokat workshoport tartunk.A konzultációra jelentkezni az enaplo@ekreta.hu emailcímen lehet. A  A jelentkezéshez kérjük írják meg a jelentkezés időpontját, az intézményük nevét, továbbá az iskolákból iskolából résztvevők számát is.

Szoftverfrissítések, újdonságok

Tipp
titleKRÉTA e-Ügyintézés 1.0.18154 verzió újdonságai (2018.10.28)


Bővebben
titleGondviselői bejelentkezés e-Ellenőrző modulból

A Gondviselőket / Tanulókat (nagykorúak) az e-Ellenőrző modul főmenüsorában található e-Ügyintézés menüpontra kattintva a program automatikusan átnavigálja az e-Ügyintézés modulba, ahol folyamat indítását kezdeményezhetik a rendszerben:





Felhasználói kézikönyvek az e-Ügyintézés használatához