A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (röviden TESZEK) Modul a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító - a köznevelésben használt KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul. A "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt célja annak elősegítése, hogy a digitális oktatásba életkorának megfelelő évfolyamokon bekapcsolódó valamennyi tanuló korszerű, versenyképes oktatástechnológiai környezetben tanulhasson. További célja a köznevelési intézmények és pedagógusaik hordozható IKT eszközökkel való ellátása és a pedagógusok felkészítése a digitális eszközök mindennapi oktatási gyakorlatuk során történő alkalmazására. A fenti célok együttesen biztosítani tudják az elkövetkező időszak változó társadalmi, gazdasági kihívásai közepette is a minőségi, versenyképes közneveléshez történő egyenlő hozzáférés lehetőségét a gyermekek és a családok számára.
Nézze meg oktatóvideónkat arról, hogy hogyan lehet - az eszközigénylésre jogosult tanulók szüleinek - a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazásban elindítani az eszközregisztrációs folyamatot! Ha még nem töltötte le a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazást, akkor ide kattintva megismerkedhet az applikációkkal, továbbá le is tudja tölteni az alkalmazásboltokból!
Ha asztali vagy hordozható számítógépen szeretné elindítani a regisztrációt, akkor ide kattintva nézze meg oktatóvideónkat, amelyben lépésről-lépésre elmagyarázzuk, hogy az eszközigénylést hogyan tudja a böngészőprogramban végrehajtani!
Az eszköz igényléséhez regisztrációra van szükség, melyet a KRÉTA Szülőknek mobilalkalmazásban, illetve asztali számítógépről a KRÉTA Elektronikus ellenőrzőjében is megtehet. Amennyiben Önnek még nincs gondviselői felhasználóneve, jelszava, akkor jelezze azt gyermeke iskolai KRÉTA adminisztrátorának.
A KRÉTA Szülőknek mobilalkalmazásba gondviselői felhasználónévvel és jelszóval kell bejelentkeznie, majd a TÁRGYI ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉSE menüpontot kell kiválasztania.
Igen. Ha a regisztráció során tévedésből rosszul adta meg az adatait, akkor a TÁRGYI ESZKÖZ ÜGYINTÉSE funkcióban lehetősége van az adatainak módosítására. Válassza ki a menüből a TÁRGYI ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉSE funkciót, adja meg a helyes adatokat, majd az ADATOK MÓDOSíTÁSA gombra kattintva mentse el a változásokat.
Az intézményi KRÉTA felületre gondviselői felhasználónévvel és jelszóval kell bejelentkeznie, majd a felső menüsorban az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontra kell kattintania. Ide kattintva megnézheti az oktatóvideónkat is, amelyben lépésről-lépésre elmagyarázzuk, hogy az eszközigénylést hogyan tudja a böngészőprogramban végrehajtani!
A funkció csak gondviselői felhasználónévvel és jelszóval történő bejelentkezés után csak azon szülőknek/gondviselőknek jelenik meg, akik az intézmény KRÉTA felületén törvényes képviselőnek vannak beállítva.
Mit tegyen, ha Ön a gyermeke törvényes képviselője, de mégsem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció:
A regisztrációnál a személyi igazolványán szereplő adatait kell megadnia! A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező! Amennyiben a regisztrációnál megadott adatokban változás következik be az eszköz átvételéig ezen adatokat módosítani tudja a felületen.
Az eszközigénylés azzal válik véglegessé, ha az Általános Szerződési Feltételek és az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmát megismertem és az abban foglaltakat tudomásul vettem szövegek melletti jelölőnégyzeteket kipipálja, majd a REGISZTRÁCIÓ BENYÚJTÁSA gombra kattint.
Olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések - Szülőknekoldalunkat, ahol a program használatával kapcsolatosan számos kérdésre megtalálhatja a megoldást és a válaszokat!
<style> div.theme-default .ia-splitter #main { margin-left: 0px; } .ia-fixed-sidebar, .ia-splitter-left { display: none; } div#main { margin-left: 0px !important; } div#footer { margin-left:0px !important; } </style> |