Mit kell tudni a KRÉTA Mobil applikációkról?
A KRÉTA Elektronikus Ellenőrző mobilalkalmazás azon intézmények diákjainak, és a diákok szülőinek és gondviselőinek nyújt hasznos segítséget, amelyek használják a KRÉTA rendszer elektronikus naplóját. Az applikáció segítségével a felhasználók megtekinthetik a diákok órarendjét és házi feladatait, osztályzatait és mulasztásait. A rendszer segítséget nyújt a diákok tanulmányi előmenetelének hatékony ellenőrzésében és nyomon követésében.
Milyen eszközökön használható az alkalmazás?
A KRÉTA mobil alkalmazás egy új natív mobil program Android és iOS platformra! Az alkalmazások segítségével a diákok és a szülők Androidos okostelefonon vagy táblagépen keresztül tekinthetik meg az elektronikus naplóban lévő adataikat.Az elektronikus ellenőrzőkönyv alkalmazás közvetlenül az iskolai elektronikus naplóból olvassa ki az adatokat, azonnal naprakész információkat jelenít meg, felhasználói beavatkozás nélkül.
Az Androidos alkalmazások használatához Android 5 és újabb verziójú készülék szükséges, az Apple eszközök esetében iOS 11 vagy magasabb verziójú operációs rendszer szükséges.
Használható-e táblagépen (tableten) az alkalmazás?
Igen a KRÉTA mobil applikációk táblagépen is használhatók.
Kik tudnak belépni a mobil alkalmazással?
A KRÉTA Ellenőrző alkalmazással a tanulók és a szülők tudnak belépni a KRÉTA rendszerbe. Fontos tudni, hogy a tanulók és a szülők részére külön alkalmazás érhető el, KRÉTA Tanulóknak és KRÉTA Szülőknek néven!
Info | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
|
Tip | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
|
Hogyan tudom használni tanulóként a KRÉTA mobil alkalmazást?
Ha tanulóként szeretnéd használni a KRÉTA mobil alkalmazást, akkor a KRÉTA Tanulóknak mobil applikációt töltsd le Android vagy iOS rendszerre, attól függően, hogy milyen készüléket használsz!
Hogyan tudom használni szülőként a KRÉTA mobil alkalmazást?
Ha szülőként szeretné használni a KRÉTA mobil alkalmazást, akkor a KRÉTA Szülőknek mobil applikációt kell letöltenie Android vagy iOS rendszerre, attól függően, hogy milyen készüléket használ! Fontos tudnia, hogy a mobil alkalmazás néhány funkciója (pl. igazolás beküldése, e-Ügyintézés) csak a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazásból érhető el!
Hogyan tudok belépni a KRÉTA mobil alkalmazásba?
A KRÉTA mobil alkalmazásba ai azzal a tanulói vagy szülői felhasználónévvel és jelszóval kell belépnie mint a webes felületen. A KRÉTA mobil alkalmazások csak a KRÉTA rendszer elektronikus naplójával használható, ha az iskola bevezette az e-naplót és engedélyezte a szülői, tanulói hozzáféréseket is. A KRÉTA mobil alkalmazás nem elérhető, ha az iskola nem a KRÉTA elektronikus naplóját használja vagy nem engedélyezte a tanulói, szülői hozzáféréseket az elektronikus ellenőrzőhöz!
Melyik alkalmazást kell letöltenem ha használni szeretném a mobil applikációt?
Attól függően, hogy tanulóként vagy szülőként szeretné használni az alkalmazást kell a KRÉTA Tanulóknak ill. KRÉTA Szülőknek applikációt választania, a telefonkészülékétől függően. Az alábbiakban megmutatjuk, hogy mikor, melyik alkalmazást kell letöltenie a telefonjára!
Mit tegyek ha nem tudok belépni a mobil applikációba?
Kérjük először próbálja meg a bejelentkezést a webes felületen keresztül is! Amennyiben ott sem tud bejelentkezni, akkor feltételezhető hogy nem jó a megadott jelszó. A belépési adatokat - ahogy a jelszót is - az intézmény KRÉTA Adminisztrátorai tudják módosítani, ezért ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot az iskolával!
A mobil bejelentkezésekkor gyakori probléma, hogy a jelszó megadásakor egy rossz karakter kerül beírásra vagy esetleg bizonyos karakter kimarad. A jelszó könnyen visszaellenőrizhető a szem ikon segítségével. Különösen ügyeljen a megfelelő intézmény megadására, ha sok hasonló elnevezésű intézmény közül választja ki az intézményt.
Amenniyben a webes fellületen be tud jelentkezni, de a mobil felületen nem sikerül, akkor ellenőrizze, hogy a megfelelő - tanulói vagy szülői - applikációt használja, erről részletesen a továbbiakban olvashat útmutatót.
Amennyiben a felhasználói adatok megfelelőek és ezekkel a webes bejelentkezés sikeres, akkor elfordulhat hogy az érintett felhasználói fiók mobilos bejelentkezése ideiglenesen, biztonsági okokból felfüggesztésre került, mivel a fiókhoz kapcsolható rendellenes működés tapasztaltunk. Ez abban az esetben fordulhat elő, ha az Ön készülékén - vagy egy ugyanazt a profilt használó másik eszközön - nem a hivatalos KRÉTA alkalmazás fut vagy a KRÉTA profiljához egy rövid időablakban egyszerre több mobilos bejelentkezés kapcsolható (pl. egyszerre több készülékről ugyanazzal a felhasználóval indítják az alkalmazásokat).
Amennyiben a fentiek nem oldják meg a problémát, javasoljuk, hogy töröljék az alkalmazást, a tárolt adatokkal együtt, majd telepítsék újra az applikációt és próbáljanak belépni ismételten a rendszerbe.
Tanuló vagyok és Android készüléket használok!
Töltsd le a Google Play Áruházból a KRÉTA Tanulóknak alkalmazást!
A KRÉTA Tanulóknak alkalmazásba a tanulói belépési adatokkal tudsz bejelentkezni!
Tanuló vagyok és iPhone készüléket használok!
Töltsd le az App Store-ból a KRÉTA Tanulóknak alkalmazást!
A KRÉTA Tanulóknak alkalmazásba a tanulói belépési adatokkal tudsz bejelentkezni!
Tanuló vagyok és HUAWEI készüléket használok!
Töltsd le a HUAWEI AppGalery-ből a KRÉTA Tanulóknak alkalmazást!
Az alkalmazásba a tanulói belépési adatokkal tudsz bejelentkezni!
Szülő vagyok és Android készüléket használok!
Töltse le a Google Play Áruházból a KRÉTA Szülőknekalkalmazást!
A KRÉTA Szülőknek alkalmazásba a szülői belépési adatokkal tud bejelentkezni!
Szülő vagyok és iPhone készüléket használok!
Töltse le az App Store-ból a KRÉTA Szülőknek alkalmazást!
A KRÉTA Szülőknek alkalmazásba a szülői, gondviselői belépési adatokkal tud bejelentkezni!
Szülő vagyok és HUAWEI készüléket használok!
Töltse le a HUAWEI AppGalery-ből a KRÉTA Szülőknek alkalmazást!
A KRÉTA Szülőknek alkalmazásba a szülői, gondviselői belépési adatokkal tud bejelentkezni!
Section | ||
---|---|---|
| ||
Tartalomjegyzék
|