Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Ügyfélszolgálat, hibabejelentés

Az oviKRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.



Ügyfélszolgálat bejelentő

Kérjük, hogy a biztonságosabb, gyorsabb és hatékonyabb válaszadás érdekében a bejelentéseiket az oviKRÉTA rendszerből elérhető ügyfélszolgálati bejelentő felületen keresztül tegyék meg!


Hogyan kezdeményezhetjük egy probléma bejelentését a felületen?

A hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához kattintson a Hibabejelentések menüre. (A korábbi bejelentések listáját tekintheti meg.)

Új hiba felvétele

A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni.

Válassza ki a bejelentés típusát, töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket! 

Csatolmányban az adott problémáról készült képernyőfotókkal segítheti munkánkat.

A küldés gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra. A mégse gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot.

Képernyőkép készítése

A Win10 rendszertől a legegyszerűbb módja a képernyőkép készítésnek, ha a felületet megnyitva megnyomja a Win + PrintScreen billentyűket, amire a Képek / Képernyőképek mappába elkészül a teljes oldalt tartalmazó képernyőkép, amit a bejelentéshez tud csatolni. A Képernyőképek/videó készítésről az alábbi Tudásbázis aloldalon bővebben is olvashat: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=62783643

Kérjük, hogy a teljes képernyőkép mentést küldje meg számunkra, mert az olyan információkat is tartalmazhat (például rendszeridő vagy URL, ami a logokban segítik kikeresni a probléma forrását fejlesztő kollégáink számára), amik egy kivágott képernyőrészleten nem jelennek meg.

Hibajegy megtekintése

Az elküldött bejelentéseket a sor végén látható  ikonra kattintva lehet megtekinteni. Ezen a felületen láthatók a kapcsolódó válaszok, és a bejelentéssel kapcsolatos további észrevételeit is itt írhatja meg az Ügyfélszolgálat részére.

  • Címkék nélkül