Az intézmény KRÉTA adminisztrátora nem osztotta ki Önnek a TESZEK-Eszköz menedzser jogosultságot. Ebben a videóban megnézheti, hogy a KRÉTA rendszerben hogyan kell kiosztani a TESZEK-Eszköz menedzser jogosultságot!
Az aláírás után a dokumentumot a saját nyilvántartásában iktassa és őrizze meg.
Ide kattintva lépésről-lépésre bemutatjuk, hogy a KRÉTA TESZEK Modulban milyen feladatokat kell végrehajtani az TESZEK - Eszköz-menedzser jogosultsággal rendelkező felhasználónak az eszközök kiosztásakor. Fontos tudni, hogy a TESZEK modulba csak nevesített felhasználók (alkalmazottak) léphetnek be, az alapértelmezet "admin" felhasználó nem tud belépni az eszközök ügyintézésébe!
Az Ügyfélszolgálaton jelentse be az eltérést, és a bejelentéshez mindenképpen csatolja a szállítólevelet! Kérjük, amíg nem kap visszajelzést, addig ne ossza ki az eszközöket! Fontos tudni, hogy - a gyorsabb garanciális ügyintézés és csere érdekében - több eszköz kerül kiszállításra az intézményhez, tehát csak akkor jelezze a problémát ha az eredetileg igényeltnél kevesebb eszköz érkezik az intézménybe!
A kiszállított eszközök az intézményi igénylésen alapulnak, de abban az esetben ha az igényeltnél kevesebb eszköz érkezik meg, vegye fel a kapcsolatot a fenntartójával.
Az eszközök átadásához a törvényes képviselőnek (szülő, gondviselő) kell a regisztrációs folyamatot elindítani és az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) elfogadnia. Abban az esetben ha a KRÉTA elektronikus ellenőrzőjében a törvényes képviselő az ÁSZF elfogadásával és adatainak megadásával nem indította még el a regsztrációs folyamatot, akkor nem lehet a gyermeke számára még eszközt kiosztani!
Ebben az esetben az Átadás-Átvételi jegyzőkönyvre manuálisan kell felvinni az adatokat.
A KRÉTA Szülőknek felületen kell az adatokat javítani, az intézményi KRÉTA felületen erre nincs lehetőség.
Ebben az esetben az átvevőnek rendelkeznie kell az igénylőtől egy meghatalmazással.
Ebben az esetben az eszközt vissza kell vételezni a Használatba adott eszköz/Visszavétel menüpontban és a helyes eszközt hozzárendelni a személyhez.
Az átadás-átvételi dokumentumokat egyesével fel kell tölteni a Használatba adott eszközök menü Kapcsolódó dokumentumok fülén.
A TESZEK modul karbantartási felülete áprilisban indul. Addig a megszokott módon értesítsék a fenntartójukat a meghibásodásról.
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha Ön az intézmény pedagógusa, a KRÉTA adminisztrációs rendszerben tanár munkakörrel rendelkezik. Amennyiben ennek a feltételnek megfelel, és mégsem jelenik meg a menüpont, kérjük vegye fel a kapcsolatot az intézmény vezetésével!