Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Mit kell tennem, ha a KRÉTA tanári felületen nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?

Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha Ön az intézmény pedagógusa, a KRÉTA adminisztrációs rendszerben tanár munkakörrel rendelkezik. Amennyiben ennek a feltételnek megfelel, és mégsem jelenik meg a menüpont, kérjük vegye fel a kapcsolatot az intézmény vezetésével!

Ha az EFOP-3.2.4 projektben már korábban kaptam eszközt és jelenleg is rendelkezem EFOP-3.2.4 projektes notebookkal, akkor is jogosult vagyok eszközigénylésre? 

A projekt felhívása értelmében „hordozható tanári IKT eszköz ( notebook) azon pedagógus munkakörben foglalkoztatott személy részére adható pedagógiai feladatai támogatása céljából, aki a felhívás megjelenését megelőző négy évben európai uniós vagy hazai forrás terhére finanszírozott program keretében személyes használatra nem kapott ilyen eszközt vagy amennyiben kapott, az már nincs a személyes használatában.” Tehát amennyiben Önnek jelenleg is használatában van az EFOP-3.2.4 projekt keretében kiosztott notebook, nem jogosult az RRF projektben újabb eszköz átvételére.

Ha az EFOP-3.2.4 projektben már korábban kaptam eszközt azonban ezt  vissza kellett adnom, akkor igényelhetek eszközt?  

Igen. Abban az esetben, ha (pl. fenntartóváltás miatt) az EFOP projektben kapott eszközt vissza kellett adnia, akkor lehetősége van igénylést benyújtania. 

Mit kell tennem, hogy sikeresen regisztráljak?

Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontban az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) valamint az Adatvédelmi Tájékoztatót szükséges elfogadni a sikeres regisztrációhoz.

Mi a teendő az eszközömmel ha másik intézménybe megyek át? 

Ha a pedagógus intézményt vált, de az új intézmények a fenntartója ugyanaz marad, akkor maradhat nála az eszköze. Ha olyan intézménybe megy át, amelynek más fenntartója van, le kell adnia az eszközt. Az új fenntartó intézményében - ha rendelkezésre áll - akkor kaphat eszközt. 

Hogyan használható az eszközökön az Office programcsomag? 

A Tisztaszoftver Programhoz kapcsolódó Microsoft licenszek igénylése a köznevelésben tanulók és pedagógusok esetében a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökségen (KIFÜ) keresztül a https://tisztaszoftver.hu honlapon leírtak alapján történik.

Szükséges-e Microsoft fiókot (Windows licensz) regisztrálni az eszköz elindításához, vagy korlátozott működést választva is üzembe helyezhető az eszköz?

Igen. A laptop használatához egyaránt lehet Microsoft fiókot ill. helyi felhasználói fiókot is beállítani.

Mit tegyek, ha nem az elsődleges munkaköröm szerint, hanem a másodlagos munkakörömben (további munkaviszony) vagyok jogosult eszközt igényelni?

Kérjük keresse fel az intézményi KRÉTA adminisztrátort, hogy az alkalmazottak adatainál/További munkaügyi adatok-nál beállításra kerüljön a további munkakör. Ezt követően lesz lehetősége az igénylés elvégzésére.

 A regisztrációval kapcsolatban azt az információt kaptuk, hogy március 19-én lezárul. Ez igaz?

Nem zárul le a regisztráció 2022. március 19-én, de javasoljuk minél korábban történő regisztráció rögzítését.

Iskolánkban marad 10 db. notebook, ami oktatási célú lesz, ezt hogyan regisztráljuk a TESZEK-ben, mert ezek nem lesznek személyhez kötve?

A notebookok nem használhatóak fel személyhez rendelés nélküli céllal. A regisztráció alapján ki nem osztott notebookokat a TESZEK-ben ahhoz a személhez kell rendelni, aki felelni fog érte. Alapesetben Intézményvezető.

Meddig lehet a kollégáknak igénylést beadni? Van valamilyen határidő?

A regisztrációt mind a gondviselők, mind a pedagógusok folyamatosan benyújthatják. Javasoljuk azonban a minél hamarabb történő regisztrációt, és az eszköz átvételét.

Hol találok pontos információt arról, hogy pedagógusként mely képzést és milyen felületen szükséges elvégeznem?

A Klebelsberg Központ fogja erről tájékoztatni a projektben részt vevő pedagógusokat.

NOKS-os kolléga, illetve pedagógiai asszisztens is kaphat számítógépet?

A projekt felhívása értelmében jelenleg nem kaphatnak.

  • No labels