Ha egy gyermeket felvettek, azonban mégsem kezdi meg az óvodába járást az intézménynél, a Beiratkozás menüben elegendő megjeleníteni a listában. Ezáltal a Felvételi előjegyzési naplóban szerepelni fog.
A Beiratkozás / Felvétel adatok oldalon Egyéb megjegyzés mezőben tudják rögzíteni, hogy miért nem kezdte meg az óvodába járást a gyermek.
A gyermek adatainak átemelésére (gyermek generálás) nincs szükség, hiszen a gyermek nem kerül csoportba és nem kell szerepelnie mulasztási naplóban sem. Amennyiben már generálták a gyermeket, de az első nevelési napja még jövőbeli, úgy a Gyermekek menü listából törölhető.
Gyermek Jogviszony státusza „Megszűnt” értékre változik automatikusan abban az esetben, ha kitöltik a Jogviszony megszűnés dátuma mezőt és mentik a rögzített dátumot.
A gyermek a listából nem törölhető, ha év közben szűnik meg a jogviszonya, mert az érintett nevelési évben a Felvételi és mulasztási naplóban még szerepelnie kell a gyermeknek.
Abban az esetben, ha a gyermeket év közben újra felveszik az intézménybe, új gyermekként szükséges rögzíteni.
A Gyermekek menüben, a listafelületen helyes működés szerint két külön sorban kell láthatónak lennie a gyermeknek, egy megszűnt és egy aktív jogviszonnyal, miután újra felvették.
Így a gyermek egy új sorban, aktív jogviszonnyal is látható lesz a listában. A jelenléti ív és a mulasztási napló követni fogja a jogviszonyra vonatkozó dátumokat.
A beiratkozás menüből generálva rögzíthető új gyermekként, az új felvételi időponttal és első nevelési nappal, amihez az új csoporttagság kezdő dátumot is rögzíteni szükséges.
A Beiratkozás menüben nem kötelező az oktatási azonosító, így fel tudja venni újra a gyermeket abban az esetben is, ha ugyanabban a nevelési évben történt az előző felvételre jelentkezése is.
Ebben az esetben kétszer fog szerepelni az előjegyzési naplóban is a gyermek, az új felvételről ez esetben természetesen készíthető új felvételi döntés is.
Az alkalmazott jogviszony megszűnésére vonatkozó dátumot és jogcímet az alkalmazott adatlapján a Jogviszony oldalon rögzíthetik.
Az alkalmazottak jogviszony státuszai a jogviszony dátumok alapján automatikusan jelennek meg:
A jogviszony státuszokat követi az alkalmazotti fiók is, megszűnt és tartósan távollévő alkalmazott fiókja inaktiválásra kerül automatikusan.
Azok a gyermekek szerepelnek a rendszerben, akiknél nem rögzítették a megszűnés dátumát.
Kérjük, rögzítsék a megszűnés dátumát az érintett gyermekeknél, a jogviszony státusza a megszűnés dátuma alapján vált megszűntre.
Kérjük jelezzék számunkra, amennyiben a KIR intézménytörzsi adatoknál is átvezetésre kerül a módosítás, frissítjük az intézményi adatokat.
Amennyiben már rendelkezik az új igazgató alkalmazotti fiókkal az oviKRÉTA intézményi rendszerében (korábban pedagógusként rögzítésre került), kérjük keresse fel az intézményi adminisztrátort, aki kezelni tudja munkaköri és szerepkör beállításait, ez esetben nincs szüksége új regisztrációra.
Amennyiben még nem rendelkezik fiókkal, új igazgatói felhasználói fiókot fogunk létrehozni Ön számára intézményéhez kapcsolódóan.
Kérjük, küldje el részünkre saját oktatási azonosítóját, amivel a rendszerbe rögzíteni tudjuk, mint új felhasználót.
Az érintett gyermekek adatait a "KIR import" gomra kattintva frissíthetik. Amennyiben a KIR-ben a "jogviszony tervezett befejezése" dátum már átírásra került, ismételt KIR importtal meg fog jelenni a gyermek a listában.
Az Alkalmazottak menü listafelületén a sor végén található Felhasználónév oszlopban található az egyéni számsor. További információkat az Alkalmazottak Tudásbázis oldalon olvashat.
Amennyiben Ön óvodaigazgató vagy tagóvoda igazgatója, ebben az esetben írjon nekünk az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját is minden esetben küldje el részünkre.
Erre intézményi adminisztrátorként - a Gyermekek menüpontban van jogosultsága. A listában kiválasztott sorban a ceruza ikon megnyomásával a gyermek űrlapján végezhető el a módosítás. Bővebben aGyermekektudásbázis oldalon tájékozódhatnak.
A felső menüsorban található Csoportok lapon található az Új csoport hozzáadása gomb használatával rögzíthetjük óvodánk gyermekcsoportjait. További segítséget a Csoportokoldalon találnak.
A gyermek adatlapjáról is elérhető a Csoport oldal, ahol lehetőség van a módosításra, illetve a felső Csoportok menüből is elérhető az adott csoportra vonatkozó Névsor, ahol megtekinthetjük a gyermekeket, és szerkeszthetjük az adatokat.
Csoportváltás esetén a korábbi tagság vége dátumát írják be, majd ezt követően rögzítsék az új csoport tagságot.
További információkat olvashatnak a Csoportváltásoldalunkon.
A Csoportok felső menüben található az intézmény csoportjainak a listája. A kiválasztott csoport szerkesztésénél, az Alapadatoknál lehet rögzíteni az alkalmazottakat a csoporthoz. A Nevelők a csoportban mezőben lehet kiválasztani a rendszerben található alkalmazottak közül a hozzárendelni kívánt személyt.
Csoportok szerkesztéseoldalunkon további információkat találnak.
Pedagógus jogosultságú felhasználóval is rögzíthetjük a gyermekek jelét a felületen.