Bevezetés
A KRÉTA Duális Képzés Modul Képzőhelyi adminisztrátori felülete lehetőséget biztosít a duális képzőhelyeknek a duális képzés helyszínei, összerendelései, csoportjai, oktatói és adminisztrátorai kezelésére attól függően, hogy a szakképzési intézmény vagy a duális képzőhely kezeli a képzés törzsadatait.
Annak eldöntése, hogy ki végezze a duális képzés nyilvántartását?
Szükséges az intézmény és a duális képzőhely között egy megállapodás, ahol döntés születik, hogy ki végezze a duális képzőhely nyilvántartását. Ha az intézmény, akkor az intézményi adminisztrátorral, ha a duális képzőhely, akkor a duális képzőhelyi adminisztrátorral végezhető a nyilvántartás, ebben az esetben is az intézményi adminisztrátor hozza létre az első duális képzőhelyi adminisztrátort a képzőhely számára.
Duális képzőhelyként hogyan kaphatok hozzáférést a KRÉTA rendszerhez?
A duális képzőhely az intézményi (iskolai) adminisztrátortól kaphat hozzáférést a KRÉTA rendszerhez.
Melyek azok a feladatok, amelyeket minden a duális képzőhelyi adminisztrátor végezhet a KRÉTA rendszerben?
A duális képzőhelyek létrehozását, a tanulók képzőhelyekhez rendelését ill. az első duális adminisztrátort minden esetben csak a KRÉTA rendszer intézményi adminisztrátori jogosultsággal rendelkező személye tudja létrehozni. Az alábbiakban bemutatásra kerül, hogy milyen feladatokat tud a képzőhelyi adminisztrátor végrehajtani!
Mikor látható a felhasználónak DUÁLIS KÉPZÉS menüpont?
A DUÁLIS KÉPZÉS menüpont minden szakképzéssel foglalkozó DUÁLIS ADMINISZTRÁTOR jogosultsággal rendelkező, nevesített felhasználójánál megjelenik.
A KRÉTA Duális modul programfunkciói a képzőhelyi duális adminisztrátorok számára
A Duális képzési modulba belépve a felhasználóknak az alábbi funkciócsoportok lesznek elérhetők:
- Duális képzési adatok
- Tanulói adatok
- Oktatói adatok
- Importálások
- Besorolások
- Foglalkozások
- E-napló
Duális képzőhelyi ill. iskolai adminisztrátori feladatok megosztása
A következő feladatok megoszthatók a duális képzőhely ill. az iskola adminisztrátorai között:
- A duális képzőhelyhez telephelyek kezelése
- Helyszínek létrehozása és kezelése
- Duális csoportok létrehozása és kezelése
- Tanulók besorolása a duális csoportokba
- Duális oktatók létrehozása és kezelése
- Duális csoportok és oktatók összerendelése
- Órarendek szerkesztése
...