Ügyfélszolgálat, hibabejelentés
Az oviKRÉTA rendszer tartalmaz egy integrált ügyélszolgálati hibabejelentő felületet, amelynek segítségével gyorsan lehet a programmal kapcsolatos problémákat, a szakmai kérdéseket, a fejlesztési javaslatokat közvetlenül eljuttatni a KRÉTA Ügyfélszolgálatához.
Hogyan kezdeményezhetjük egy probléma bejelentését a felületen?
A hibák bejelentéséhez, a szakmai kérdések feltevéséhez, valamint a fejlesztési javaslatok megírásához kattintson a Hibabejelentések menüre. (A korábbi bejelentések listáját tekintheti meg.)
Új hiba felvétele
A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni.
Válassza ki a bejelentés típusát, töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket!
Csatolmányban az adott problémáról készült képernyőfotókkal segítheti munkánkat.
A küldés gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra. A mégse gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot.
Képernyőkép készítése
A Win10 rendszertől a legegyszerűbb módja a képernyőkép készítésnek, ha a felületet megnyitva megnyomja a Win + PrintScreen billentyűket, amire a Képek / Képernyőképek mappába elkészül a teljes oldalt tartalmazó képernyőkép, amit a bejelentéshez tud csatolni. A Képernyőképek/videó készítésről az alábbi Tudásbázis aloldalon bővebben is olvashat: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=62783643