Mi az oviKRÉTA szoftver?
Az oviKRÉTA rendszer célja, hogy az óvodák gyermekekkel és alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladataihoz informatikai támogatást nyújtson. Innovatív megoldásokat nyújt egy felhasználóbarát felületen keresztül, ahol az óvodai tevékenységeket egy rendszerben kezelhetjük. Biztonságos adattárolást és adatmentést biztosít egy központi adatbázisból, a rendszer webes felületen keresztül internetkapcsolattal bármikor/bárhonnan elérhető. A felhasználók részére megfelelő jogosultsággal egy gyermek, csoport története egyben, egy helyen látható és kezelhető.
Óvodaigazgatóknak
Az óvodaigazgatóknak szóló Tudásbázis oldalainkon bemutatjuk az oviKRÉTA vezetői funkciókat, amelyekkel kezelhetők a gyermekekkel és óvodai csoportokkal kapcsolatos adatok; könnyen letölthetők a Gyermek- és Csoportnaplók, illetve a Felvételi és mulasztási naplók. Az intézményvezetők részére az alkalmazotti adatok gyorsan hozzáférhetők, továbbá a gyermekekhez, csoportokhoz és alkalmazottakhoz tartozó dokumentumok csatolhatók, megtekinthetők az adatszolgáltatásokhoz milyen riportok állíthatók elő.
Óvodapedagógusoknak
Az óvodapedagógusoknak szóló oldalainkon bemutatjuk azokat a funkciókat, melyeket óvodapedagógus jogosultsággal lehet elérni a programban.
A Tudásbázis oldalakon található részletes leírásokból, oktatóvideókból megismerkedhetnek a napi adminisztratív teendőkkel, a gyermekek, csoportok, szülők adatainak kezelésével, az óvodapedagógusok számára elérhető dokumentumokkal, továbbá számos további funkcióval is az oviKRÉTA programban.
Fenntartóknak
A Fenntartóknak szóló Tudásbázis oldalakon bemutatjuk azokat a funkciókat melyeket fenntartói jogosultsággal érhetnek el az intézmények fenntartóinak munkatársai, felhasználói.
Az oldalakon található leírásokban, oktatóvideókban a felhasználók megismerkedhetnek azzal, hogy a fenntartók hogyan láthatják az óvodai intézményeik kapcsolódó adatait.