Milyen újdonságokat tartalmaz az oviKRÉTA legújabb frissítése?
Újdonságok:
- Dokumentumok csatolása listanézet módosítása:
A „Dokumentum feltöltése” funkció felugró ablak (Dokumentumok csatolása) listanézete módosításra került a következők szerint: Dokumentum címe / Feltöltés időpontja
- Óvodai törzskönyv módosítások:
Óvoda típusa kiegészítésre került a „Gyakorló intézményként működik” elemmel.
A különböző csoportok száma melletti beviteli mezőkben lévő „Létszám” felirat törlésre került.
Nagy csoportok száma” mező átnevezése „Nagycsoportok száma”-ra, „Ismétlő nagy csoportok száma” mező átnevezésre „Ismétlő nagycsoportok száma”-ra.
Engedélyezett és Betöltött állások száma mezőkben lehetőség van tizedes törtek rögzítésére 2 tizedesjegyig.
Az Épület adatok tabfülön minden olyan mezőnél, ahol m2-ben kell megadni az adatokat, lehetőség van tizedes törtek rögzítésére 2 tizedesjegyig.
- Beiratkozás továbbfejlesztés:
Gyermek generálásnál addig nem lehet gyermeket generálni, ameddig nincsenek kitöltve a kötelező Felvételi adatok mezők.
Az Óvodai jelentkezés létrehozása (illetve szerkesztése) / Felvétel adatok tabfülön kialakításra került egy új mező „Kiválasztott feladatellátási hely” elnevezéssel.
A Gyermek generálását követően a Beiratkozás menüben minden tabfülön minden mező módosítható, menthető. A gyermek újra nem generálható.
Beiratkozás - Óvodai nevelésre kötelezettek listája - listafelületen új oszlop került kialakításra: Utolsó módosítás
Az Utolsó módosítás dátum mező, a mező szűrhető.
A listafelület utolsó sorában a megtekintés ikon helyett szerkesztés (ceruza) ikon jelenjen meg, melyre kattintva végrehajtható a gyermekhez kapcsolódó megtekintés, szerkesztés, mentés.
A Beiratkozás menüben megjelenő listafelület elnevezése (Óvodai nevelésre kötelezettek listája) módosításra került „Beiratkozási lista”-ra
Az „Új óvodai nevelésre kötelezett gyermek hozzáadása” funkciógomb elnevezése módosításra került „Új beiratkozó hozzáadása”-ra.
Az „Óvodai nevelésre kötelezett gyermek” felület elnevezése módosításra került „Beiratkozó létrehozása”-ra
Az Óvodai nevelésre kötelezett – [Gyermek neve (OM azonosítója)] szerkesztése” felület elnevezése módosításra került „Beiratkozó – [Gyermek neve (OM azonosítója)] szerkesztése”-re.
Generált dokumentumok:
A Beiratkozás felületről elérhető határozatok és felvételi döntések dokumentumokban a Kiválasztott feladatellátási hely mező tartalmának megfelelő intézmény adatai jelennek meg.
Export:
Az exportba bekerült az Utolsó módosítás dátuma is, a Gyermek generálásnál a dátum adat, vagy üres mező.
- Alkalmazotti jogviszony egyéb munkakörök kiegészítése:
Az Alkalmazottak menü / Új alkalmazott létrehozása (illetve Alkalmazott szerkesztése) / Jogviszony tabfülön az „Egyéb” munkakör kategóriához tartozó „Munkakör megnevezése” lenyíló lista értékei kiegészítésre kerültek két új értékkel:
- Szakács
- Élelmezésvezető
- Csoportnapló generálás módosítás:
Ha felületen indít a felhasználó Csoportnapló generálást és nincsen kitöltve a Csoportnapló megnyitás ideje, akkor hibaüzenetet kap: 'Kérjük töltse ki a Csoport űrlap kötelező mezőit, csak ezt követően tud Csoportnaplót generálni.
Visszanyitott nevelési év esetén a felület hasonlóan jelenik meg, mint Megnyitott nevelési év esetén, csak kék helyett sárga szín figyelmeztet, emellett tájékoztatás olvasható, hogy nem az aktív nevelési évben dolgozik a felhasználó.
- Jelenléti ív módosítások:
A jelenléti ív szerkezet változatlan, színjelölések kerülnek bevezetésre.
Igazolandó (I) helyett Hiányzás / Igazolandó jelölése (H)
- Felvételi és mulasztási napló – felületi módosítás:
A csoport / jelenléti ív oldalon átalakításra került a Felvételi és mulasztási naplóval kapcsolatos folyamat.
A jelenléti ív felett egy új gomb került kialakításra, mellyel kiválasztható, hogy a felhasználó előzetesen szeretné megtekinteni a dokumentumot, vagy generálni szeretne. A további folyamatok nem változtak.
Módosítások:
- Elküldött üzeneteknél a küldési idő 1 órával korábbi volt, mint a valós idő, a hiba javításra került.
- Alkalmazott státusza nem változott aktívról tartósan távollévőre, a listafelületen viszont nem jelent meg az aktiválás/inaktiválás ikon, tehát ott jól működött. A hiba javítása megtörtént.
- Felugró képernyő – görgető sáv: Felugró képernyőknél nem volt látható a görgető sáv, így bizonyos felbontásnál nem látszódtak a gombok, optimalizálást követően már rendben használható a görgető sáv.
- Felvételi döntés/Határozat generálásnál nem látszott a névsor alja: ABC sorrendben letekerve az aljáig, a felvételi döntés generálás felugró képernyőn, akkor látható volt, hogy egyrészt a görgető eltűnt alul, és a legutolsó név nem jelent meg. A javítás megtörtént.
- Gyermekeknél az azonos oktatási azonosítóra lehetett aktív jogviszonyú gyermeket rögzíteni. Javítást követően a hiba nem áll fenn.
- Intézményi adatok riport téves adatokat hozott le a gyermekek és csoportok adataiban, javítás után a riport helyes adatokat ad vissza.
Újdonságok:
- Szülők - óvodai csoportnévsor: A szülő (törvényes képviselő) felhasználó a továbbiakban már nem látja az óvodai csoportnévsort, az nem kerül megjelenítésre a felületen.
- Felhasználók alkalmazotti adatok nélkül - kezelése: Azoknál a felhasználóknál, akiknél nincs rögzítve oktatási azonosító, be tudnak lépni az oviKRÉTA felületére anélkül, hogy alkalmazottak lennének, egyes funkciók nem elérhetők. Minden felhasználónak szükséges az alkalmazotti adatok rögzítése az oviKRÉTA felületén.
Újdonságok:
- Gyermek nevelési adatok felület módosítások:
a „Nevelési adatok” tabfülön lévő „Kiemelt figyelmet igénylő gyermek” mező elnevezése módosításra került a következőre: „Nevelési jellemzők”. A Nevelési jellemzők mező alatt lévő felsorolás módosult.
Ha az „Az óvodai nevelést megelőzően Biztos Kezdet Gyerekház szolgáltatását igénybe vett gyermek (BKGY)” jelölőnégyzet be van jelölve, akkor a felületen az Egyéb megjegyzés szövegdoboz alatt megjelenik 2 új, kötelezően kitöltendő dátum mező egymás mellett a következő elnevezésekkel: „Szolgáltatás igénybevételének kezdete” és „Szolgáltatás igénybevételének vége”
Módosítások:
- Intézményi adminisztrátori és szülői fiók megnyitásánál adatok nem megfelelő elérhetősége, a hiba javításra került.
Adatjavításra váró gyermek oldalon a kiírt szám helyett több jelent meg a listában. A hiba javítása után a gyermekek megfelelően jelennek meg.
Módosítások:
- Fenntartó jogosultság hiba miatt nem lehetett lekérni a PED TÉR célkitűzés riportot, ez javításra került.
- Visszanyitott év automatikusan nem zárult le, megtörtént a javítás.
Újdonságok:
- Csoportnapló listanézet módosítása:
Csoportnapló tabfülön megjelenő Lista nézetben a „Szülő láthatja” oszlophoz kialakításra került egy szűrőmező, lenyíló listából kiválasztva lehet szűrni a találatokat „Igen” vagy „Nem” értékekre.
- Hozzátartozói adatok rögzítésénél rokonsági fokot jelző új listaérték felvétele: „Egyéb rokoni kapcsolat”.
- Biztonsági beállítások képernyő megjelenítése került optimalizálásra.
- Óvodai törzskönyv módosítások, Nemzetiségi nevelés mező alatti felsorolás kiegészült egy új értékkel: „Kiegészítő nemzetiségi óvodai nevelést folytató óvoda”.
Módosítások:
- Csoport létszám nem egyezett a tényleges létszámmal, javítást követően a létszámadatok megfelelően jelennek meg.
- Törzskönyv összegzési hiba volt az "Összes óvodapedagógus száma (vezetővel együtt)"mezőben, a hiba javításra került.
- KIR import betöltési hibaüzenet a lakcímadatoknál, a javítás megtörtént.
Módosítások:
- Fejlődés nyomon követése listafelület ideiglenes módosítása, kizárólag a manuálisan létrehozott bejegyzések jelennek meg
Újdonságok:
- Poszeidon elérés kihelyezése a Dokumentumok lenyíló listájára. A Poszeidon felirat megnyomása után a böngésző új oldalra (lapra) navigál.
Újdonságok:
- Gyermekek exportálás oszlopainak bővítése: bekerült a Jogviszony megszűnés dátuma oszlop is.
- TÉR alkalmazotti célok Törlés funkció módosítása, "Törlés indoklása" felugró ablak.
- Anamnézis űrlap letöltése felugró üzenet módosítása
- Alkalmazotti jogviszony Egyéb munkakör kategóriák kiegészítése: hitoktató
- Gyermek Nevelési adatok oldal szövegdobozokat érintő módosítások: "Szülő láthatja" checkbox
- Automatikus mező alapértéke a Gyermek fejlődésének nyomon követése almenüben, az "Automatikus" elnevezésű mező alapértéke üres, azaz minden bejegyzés betöltődik a listába.
- Dokumentum sablon kezelés almenü megnevezésének módosítása
- Dokumentum sablon kezelés - Listafelület módosítása
- Jogviszony Megjegyzés mező címének módosítása: zárójelben „Felvételi és mulasztási naplóban megjelenik”
Módosítások:
- KIR-ből importált gyermek felülírta a lezárt jogviszonyt ahelyett, hogy újként rögzítené
- Intézményi adminisztrátor nem tudta törölni más felhasználó által feltöltött egyéb csatolt iratot a gyermeknél
- Pedagógus számára nem látható az Intézményi adatok riport
- Fenntartónak Feladatellátási hely riport exportkor nem volt jogosultsága hibaüzenet
- Mobilon a felugró üzenetet nem lehetett bezárni
- Hiányzó szülői felhasználónevek pótlása
Újdonságok:
- Óvodai Törzskönyv
- Központi adminisztrátor - Dashboard kialakítás
- Kétfaktoros azonosítás bevezetése
- Nem lehet többes szerepkörrel menteni az alkalmazottakat, kivéve az étkezési adminisztrátor szerepkört.
- Szülői hozzáférés – elérhető dokumentumok 2025.02.03-tól
- PED TÉR értesítés teljesítménycélok szerkeszthetőségének határidejéről
- Jelenléti ív hiányzás igazolási kategóriák kiegészítése új elemmel: „Egyéb hivatalos igazolás (EH)”.
- Igazolatlan hiányzás értesítő szövegének módosítása
- Gyermek nevelési adatok „Ellátással kapcsolatos szülői kérés” megtekinthetősége és szerkeszthetősége
- PED TÉR közreműködő kijelöléséhez kapcsolódó korlátozások megszüntetése
Módosítások:
- KIR import javítása külföldi/szüneteltető gyermekeknél
- Megszűnt státuszú gyermekek ismét aktívak lettek
- Előző évben megszűnt státuszú gyermek szülője aktív maradt a következő évben
- Email értesítés érkezett akkor is, ha nem kért tájékoztatást az email-re a felhasználó
- Gyermeknél csoport hozzáadást ne lehessen törölni, ha van hiányzás rögzítve
- KIR import hiba javítása
- Tévesen kiküldött értesítők igazolatlan mulasztásokról javításra került
- Régebbi, még manuálisan megadott felhasználóneves felhasználókat nem lehetett inaktiválni
- Előző nevelési évben megszűnt jogviszonyú gyermekek kikerültek a csoport névsorából
- Felvételi mulasztási naplóban csak a csoporttagság alatti jelenlétek látszódjanak
- Gyermek fejlődésének nyomon követése export hiba javítása
- Hiányzás összesítő csoportonkénti bontásban riport futtatásakor alkalmazáshiba javítása
- Tagintézmény intézményi adminisztrátorral belépve az Intézmény menüpontnál hibajelzés javítása
- Intézményegység adminisztrátornak nincs jogosultsága alkalmazottak inaktiválásához / aktiválásához javításra került.
Újdonságok:
- Anamnézis dokumentum sablon
- Naptár- és egyszeri csoportnapló esemény módosítása megerősítés
- Alkalmazotti oldal Jogviszony fül módosítása
- Gyermek oldal Jogviszony fül módosítás
- Csoportok / Dokumentációk
- Csoportnapló tartalmi elem: A fiúk és lányok számának összesített adatai
- Gondviselő megnevezés kivezetése, helyette bevezetésre kerül a Törvényes képviselő megnevezés.
- Generált csoportnapló rendezése növekvő dátum szerint 09.01-től 08.31-ig.
Módosítások:
- Pedagógus céljának jóváhagyásra küldésekor a fenntartó is kapott e-mail értesítőt
- Csoportnapló nevelési évhez kötődő bejegyzések rendezése
Újdonságok:
- Egyedi intézményi szempontok minden egyes központi szempontrendszerre
- Egyedi intézményi szemponthoz kapcsolódó pop-up megjelenítése
- Értékelési szempontok státuszának megjelenítése (aktív, törölt)
- 161 új óvodai jel betöltése
Módosítások:
- Kizárólag "PED TÉR hozzáférés" jogosultsággal rendelkező fenntartói szerepkörű felhasználó tekintheti meg a dokumentumtárban a célokkal kapcsolatos dokumentumokat
- Egyszeri csoportnapló bejegyzés megtekintése után új rendszeres eseménynél is megjelenik az ismétlődés végdátuma mező
- Intézményegység adminisztrátor jogosultságok frissítése
- Visszanyitott nevelési évek automatikus lezárása
Módosítások:
- Hiányzó orvosi igazolások javítása
Újdonságok:
- Megszűnt státusz validáció módosítás
- 3 év alatti gyermek esetén egyéni fejlődési értékelés rögzítése
Újdonságok:
- Hiányzó felügyeleti jogosult rögzítése esetén hibaüzenet megjelenítése
- Igazgató munkakörre történő váltás esetén a bejelölt „TÉR közreműködő” és az „Értékelő Vezető” pipák törlésre kerülnek
- Egyéni fejlődés nyomon követése – Mérés funkció
- Egyéni fejlődési nyomon követése tájékoztatás - pop-up kihelyezése
- Alkalmazottak menüpont - Egyéb munkakörnél nem kötelező az oktatási azonosító
Módosítások:
- Gyermekgenerálás után a Gyermek generálva érték „Nem” állapotban maradt
- Adatjavításnál a megszűnt státuszú gyermeknél nem jelent meg a megszűnés dátuma
Újdonságok:
- EESZT-ből feltöltött orvosi igazolások törlési lehetősége
Újdonságok:
- TÉR szempontrendszer bővítése
- Fenntartó egyedi értékelési szempontok igazgatóknak
- Igazgató/Főigazgató egyedi értékelési szempontokat tud felvenni minden vezető beosztású alkalmazottnak
- oviKRÉTA - szervezeti hierarchia kiegészítése
- Főigazgató munkakör bevezetése
- Főigazgató/Igazgató PED TÉR módosítás
- Intézményegység vezető és Helyettes munkakörök bevezetése
- Intézményegység adminisztrátor szerepkör bevezetése
- TÉR Közreműködő (korábbi megbízott) módosítások
- Értékelő vezető jogosultság bevezetése
- PED TÉR felvett célokat lehessen tömegesen jóváhagyni
- PED TÉR előrehaladás jegyzetet a felettes is láthatja
- Működési hely fül levétele az Intézmények oldalról
- Csoportnapló mezők minden nevelési évben egyediek
Módosítások:
- Fenntartó nem tudott célt törölni pedagógus + intézményi adminisztrátor szerepkörű igazgatónál
- Áthelyezett munkanap - csoportnapló bejegyzés rögzítés megfelelő működése
- Felvételi és mulasztási napló gyermek megfelelő sorrendezése
- Dokumentumtárban megjelent az összes alkalmazott célkitűzéshez csatolt dokumentum
Újdonságok:
- Orvosi igazolások automatikus átvétele
- Orvosi igazolások felugró ablak kihelyezése
- Alkalmazott jogviszony megszűnése után lehessen ugyanazzal az oktatási azonosítóval alkalmazottat rögzíteni
- Fenntartó saját magát ne tudja törölni, sem inaktiválni
- PED TÉR felugró ablak kihelyezése
- Fenntartó felhasználónak legyen jogosultsága szerkeszteni az Oktatási referens oldalt
Módosítások:
- Hiányzók és jelenlévők száma havi bontásban riport
- KIR-ből átvett gyerekadatok ABC rendezése
- Alkalmazottaknál csak a még érvényes csoportok jelenjenek meg a csoport oszlopban
- Adatjavításra váró gyermek szerkesztésnél se legyen kötelező dátum formátumos a következő felülvizsgálat dátuma
Módosítások:
- Óvodai jelek sorrendezése, keresése egyes esetekben nem megfelelő
- Hibabejelentésnél dokumentumcsatolás esetén a rendszer hibára fut
- Központi adminisztrátor által létrehozott alkalmazottnál nem jelenik meg az alkalmazott szerkesztés lehetősége első belépéskor
Újdonságok:
- Nevelési adatok fülön új mező: Bölcsődei ellátásban részesült
- Dokumentum sablonok kezelő menüpont kialakítása a kapcsolódó funkciókkal
- Értesítés kiadása megszűnt státuszú, de kitöltetlen Gyermek jogviszony befejezésének dátuma mező esetén
- Felvételi és mulasztási napló - jogviszony szüneteltetés megjelenítése
- Megszűnt státuszú gyermek kezelése
- Csoportnapló tartalmi elem: Nevelési évben tankötelessé váló gyermekek neve
- Adatbázisban pedagógus szerepkör átállítása intézményi adminisztrátorra
- Orvosi igazolásokkal kapcsolatos tájékoztatás
- Intézményi adminisztrátor nem tudja inaktiválni önmagát
Módosítások:
- Felhasználó sikertelen belépés, törlés, inaktiválást követően
- Pedagógusnak ne legyen szerkeszthető a jogviszony megszűnés oka
Újdonságok:
- Nevelési rend - kiválasztható bejegyzési kategóriák módosítása
Újdonságok:
- KIR import betöltési hibaüzenet módosítása
Módosítások:
- Korcsoport statisztika javítása, ha van olyan csoport, ahol nincs töltve a korcsoport
Újdonságok:
- PED TÉR Célkitűzések riportok
Újdonságok:
- Felügyeleti jogosultnál adatmezők bővítése
- Megnyitott nevelési év teljes funkcionalitással elérhető az intézményi adminisztrátor számára
- Gyermek személyi azonosító adatainak rögzítése
- Új szerepkör: Hivatali ügyintéző
- IP - pedagógus által igazolt hiányzás levétele
- Gyermeknapló elnevezés módosítása
- Fenntartó felhasználó módosítás
- Fenntartó felhasználó kezelési jogosultsággal rendelkező Fenntartó szerepkör rögzíthet felhasználót
- Fenntartó szerepkörnek legyen jogosultsága a Hibabejelentéshez
Módosítások:
- Igazolandó jelenlét mentés után átvált Igazolatlanra
- Pedagógus (egy csoporttal) nem tud csoportnapló bejegyzést rögzíteni naptárban
- Dupla szerepkörű (intézményi adminisztrátor + pedagógus) felhasználó nem jelenik meg a TÉR alkalmazottak teljesítmény célnál
- Duplaszerepkörű igazgató céljait nem lehet jóváhagyni
- KIR import hiba a Veszprémi Ringató Körzeti Óvodában
- Egyes régebbi központi adminisztrátor által létrehozott felhasználóknál nem látható a TÉR menüpont
- Vezetői/Megbízotti értékelést megtekintve Önértékelés szerkesztése címmel jelenik meg az értékelés
- Gondviselőnél Lakcím nélküli/Ismeretlen cím bejelölésnél nem konkrét hibaüzenet
- Teljesítményértékelésnél/Célkitűzésnél elcsúsznak az akciógombok
Újdonságok:
- Egyedi intézményi szempontok láthatósága
- Szöveges felugró üzenet belépéskor nem alkalmazottak esetén
- Teljesítménycélok kitűzésének határidejére vonatkozó értesítő megjelenítése
Módosítások:
- Alkalmazotti KIR import hiba
- Szülő felhasználó duplikáció csoportváltáskor
- Kezdő képernyő betöltési probléma
- Pedagógus + Intézményi admin szerepkörű felhasználóval sikeres gyermek adatok mentése után visszaáll az eredeti érték
- Nevelők a csoportban kiválasztásakor ne legyen szűrés, minden alkalmazott jelenjen meg
- Az adatjavításra váró alkalmazottaknál hiányos import
- Intézményi admin + Pedagógus szerepkörű felhasználóval a felvételi döntések/határozatok nem jelennek meg a Dokumentumtárban
- Intézményi admin + Pedagógus szerepkörű felhasznál a naptárban csak a saját csoportja eseményeit látja (intézményiek mellett)
Újdonságok:
- Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bevezetése:
TÉR menüpontok kialakítása;
Egyedi intézményi értékelési szempont rögzítése – kapcsolódó funkciók kialakítása;
Teljesítménycélok kitűzése – kapcsolódó teljes funkcionalitás kialakítása;
Értékeléshez kapcsolódó fejlesztések kitűzése – kapcsolódó teljes funkcionalitás kialakítása;
Önértékeléshez kapcsolódó funkciók kialakítása;
Szülői kérdőív felület kialakítása.
- Köznevelési foglalkoztatotti jogviszony elsődleges felajánlása:
A jogviszony típusa mezőnél a "felajánlott" közalkalmazotti helyett jelenjen meg elsőként új alkalmazott felvételénél a "köznevelési foglalkoztatotti jogviszony".
- Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság bővítése:
Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság megadása a saját intézményi alapadatoknál a következő mezők esetén:
E-mail címek; +E-mail cím adatok hozzáadása, mentése; Telefonszámok; +Telefonszám adatok hozzáadása, mentése; Egyéb adatok;
További szerkeszthető mezők:
Honlap; Specialitás; Adószám; Bankszámlavezető pénzintézet; Bankszámlaszám.
Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság megadása saját intézménynél az Oktatási referens és a Működési helyek tabfülön, minden mező szerkeszthető az intézményi admin által.
- Beiratkozás validációk bevezetése:
Jelentkezés időpontja nem lehet későbbi, mint a Felvétel időpontja (jogviszony létrejötte), ha van ilyen időpontunk;
Felvétel időpontja (Jogviszony létrejötte) nem lehet későbbi, mint az Első nevelési nap (Jogviszony gyakorlásának kezdete);
Első nevelési nap (Jogviszony gyakorlásának kezdete) nem lehet későbbi, mint a Jogviszony várható befejezése;
Döntés dátuma nem lehet későbbi, mint a Felvétel időpontja (Jogviszony létrejötte).
- Nevelési év váltása átnevezés:
Almenüpont átnevezés: Nevelési év váltás helyett Nevelési év zárás
Oldalcím átnevezés: Nevelési év váltás helyett Nevelési év zárás
Gomb felirat átnevezés: Aktív nevelési év váltása helyett Aktív nevelési év zárása
- Új óvodai jelek:
54 db új óvodai jel felvétele.
- oviKRÉTA logó csere:
oviKRÉTA logó aktualizálása.
- Új alkalmazotti jogviszony státusz:
Alkalmazott /Jogviszony/ Jogviszony státusza mező értékei közé felvételre került egy új státusz: Tartósan távollévő
- Új gyermek jogviszony státusz:
Gyermek /Jogviszony/ Jogviszony státusza mező értékei közé felvételre került egy új státusz: Szünetel
- Új értékek a csoportnaplóban:
Csoport / Csoportnapló bejegyzés / Esemény típusa mező értékei közé felvételre kerültek:
Hitéletre nevelés; Komplex tevékenység; Nemzetiségi nevelés.
- Csoport dátumok rendezése:
A csoporthoz és a csoportnaplóhoz tartozó dátumok elkülönítése.
- Alkalmazottak / Vezetői megbízás / Képzési adatok:
Törlési lehetőség bevezetése, a "kuka" ikon kihelyezésre került Vezetői megbízás és a Képzési adatok esetén.
Módosítások:
- Alkalmazott törlése esetén az alkalmazás hibát már nem jelez
- Téves szüneteltetés validációs hiba rendezése
- Intézményi admin + pedagógus szerepkörű felhasználók már tudnak a Gyermekek menüpontban csoportra szűrni
- BTMN és SNI adatokat rendben lehet törölni
- Napi rendszerességű csoportnapló bejegyzés utolsó napja egy nappal későbbi volt, mint a nevelési év vége
- Intézményi admin dokumentumtár nevelési év szűrője már működik
- Automatikusan generált csoportnapló megtekintése után új csoportnapló bejegyzés hozzáadása esetén már szerkeszthetők a mezők
- Gyermekek táblában az Oktatási azonosító szerinti rendezés már működik
- Dokumentum törlésekor Sikeres törlés értesítés
- Dokumentum kategóriáknál sikeres oszlop rendezés
- A felhasználó inaktiválása funkció működik
Újdonságok:
- Beiratkozás exportálásánál az exportált táblában üres a mező érték, ha a felületen is üres:
Ha a felületen nincs töltve az érték, akkor az exportált dokumentumban is üresen jelenik meg az érték.
- Felvételi és előjegyzési naplóban a Felmentésben részesülő gyermekek száma sor levétele:
Felvételi és előjegyzési naplóban csak a jelentkezett gyermekek jelennek meg, a Felmentésben részesülő gyermekek száma sor nem szükséges, ez az adat kikerült a naplóból.
Módosítások:
- Csatolt dokumentummal rendelkező beiratkozó törlése:
Amennyiben a beiratkozó gyermek esetén dokumentum kerül csatolásra, de a gyermeket – például duplikált adatrögzítés esetén törölni kell – akkor törlés esetén a törlés funkció megfelelően működik.
- Felvételre jelentkezett mező üres értékre állításánál a megerősítés ellenére törlésre kerültek a mezők:
Felvételre jelentkezett mező átállítása Igen-ről Nem-re esetén akkor töröljük a kapcsolódó mezőket, ha megerősítésre kerül a Felvételre jelentkezett: üres értékre váltás.
- Beiratkozásnál a gyermek státusza rendezés:
Az elvárt működés szerint ABC sorrend vagy fordított sorrend esetén a Nem jelentkezett és Mentett státuszok helyes rendezése megfelelő.
Újdonságok:
- Beiratkozás funkció - Felvételi adatok fül és a Gyermek - Jogviszony fül mezőinek átnevezése, napló aktualizálása:
Beiratkozás - Felvételi adatok fül és a Gyermek - Jogviszony fül egyes mezőinek átnevezése a jelentéstartalom pontosítása érdekében, ezzel együtt a Felvételi és Mulasztási napló aktualizálása.
- Címből a pontozási validációk megszüntetése:
Gyermek importnál, a címnél a házszámban vagy emelet/ajtó részen a „pont”-ra vonatkozó validáció megszűntetésre került, amit beír a felhasználó ezekhez a mezőkhöz (házszám, emelet, ajtó) az kerül mentésre.
- Felvételi döntés, Határozat szöveg módosítás:
A Felvételi döntés, illetve Határozat szövegrészek módosítása.
Módosítások:
- Nagybetűs kiterjesztéssel dokumentum feltöltés:
A dokumentumok feltölthetők nagybetűs kiterjesztéssel is.
Újdonságok:
Beiratkozáshoz kapcsolódó fejlesztések:
- Határozaton, Felvételi döntésen intézményi telefonszám megjelenítés;
- Beiratkozó gyermekek státuszainak módosítása;
- Beiratkozó törlése funkció kialakítása;
- Beiratkozás oldalon import sablon bővítése TAJ szám és Lakcímkártya szám adatokkal;
- Határozat és Felvételi döntés indoklási szövegének módosítása;
- Megerősítések bevezetése a Felvételi adatok oldalon (véletlen váltások, kattintások esetére);
- Felvételi előjegyzési naplóban lapok rendezése oldaltöréssel gyermekenként.
Módosítások:
- KIR import:
Az állampolgárság horvát kódszótár elem nem megfelelően jelent meg, ezért a KIR import ezen eleme nem tudod betöltődni. KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában nem látszott az intézmény hosszú neve teljes egészében így a telephelyeket nem lehetett megkülönböztetni.
- Beiratkozáshoz kapcsolódóan:
Importált beiratkozónál a felmentést kért alapértéke nem került beállításra „Felmentést nem kért”-re. Beiratkozás táblában a Gyermek generálva azonosítók szerinti sorba rendezés nem működött megfelelően. Felvételi előjegyzési naplóban a Felmentést kért mező értékeinek javítása. Felvételi döntések/Határozatok megtekintés/generálás kiválasztásánál hibás tooltip javítása, dokumentumokon a dátum angol formátumban jelent meg.
Fejlesztések:
- Elkészült határozatokról üzenet módosítása:
Belső rendszerüzenet és kiküldött email szövegmódosítása.
- Felmentést kért mező értékeinek módosítása:
Kiválasztható elemek szövegének módosítása.
Módosítások:
- Beiratkozás import javítása:
Bármilyen fájl feltöltése esetén a fájl nem megfelelőségére hivatkozó hibát dobott az oviKRÉTA rendszer, illetve importálás során a sablonban található állandó és tartózkodási cím nem jelent meg a felületen, ismeretlen cím kerül bejelölésre. Javítást követően az importálás sikeres, a címadatok megfelelően betöltésre kerülnek.
- Felvétel időpontjának javítása a Felvételi és mulasztási naplóban:
A Gyermekek adatlapján a Jogviszony fülön megjelenő Felvétel időpontja mező értékének kell szerepelnie a Felvételi és mulasztási naplóban a Felvétel időpontjaként, ehelyett a jogviszony kezdete dátuma jelent itt meg, javítást követően a helyes dátum jelenik meg. |
- Felvételre jelentkezett értékének nem-re állítása esetén kerüljön törlésre a jelentkezés időpontja:
Jelentkezés dátuma nem került törlésre, ha Igen-ről Nem-re vagy üres értékre változtatjuk a Felvételre jelentkezett értéket. Javítást követően megfelelő a működés.
Újdonságok:
A Beiratkozás folyamat funkcióinak megújítása:
- Általános címkezelés (valamennyi entitásra),
- Beiratkozó gyermek adatkör módosítások,
- Beiratkozás Excel import módosítása,
- Felvételi döntés és Határozat szétválasztása,
- Határozat és Felvételi előjegyzési napló pdf sablonok módosítása,
- Gyermek generálás módosítása,
- Gyermek alapadatok módosítása,
- Felügyelet jogosultak cím kötelezőségének módosítása,
- Intézmény adatok intézmény oldali szerkeszthetőségének módosítása, Megnyitott nevelési évben elérhető menüpontok módosítása.
Módosítások:
- KIR import címkezelés:
KIR gyermek és alkalmazott import címadatok átvételének kezelése.
Módosítások:
- Felhasználónévben ékezetes betű kezelése a KIR import során.
- Anyanyelv kódszótár bővítése:
Kínai anyanyelv felvétele a kódszótárba.
- Gyermek importnál a KIR-ből érkező üres közterületnév lekezelése.
- Gyermek csoporttagságnál jelenléti ív validáció kezelése:
Kieső időszak kezelésének módosítása. Korábbi csoporttagságokat már nem vesz figyelembe, a módosítandó csoporttagság esetén csak azt az időszakot vizsgálja, amit az új csoporttagság már nem fed le.
Módosítások:
- Intézményhez csatolt dokumentumok láthatósága:
A pedagógus számára nem voltak láthatók a releváns dokumentum kategóriákba tartozó, az intézményi adminisztrátor által az intézményhez csatolt dokumentumok, azok letöltése nem volt lehetséges. Módosítást követően rendben megjelennek a dokumentumok és letölthetők.
Módosítások:
- KIR-ből NULL házszám lekezelése:
KIR import során a cím adatok átvétele megtörténik akkor is, ha a házszám mező üresen érkezik.
- Beiratkozás - Igazgató javaslata mező tölthetősége:
Beiratkozás menüpontban az intézményi adminisztrátor számára az „Igazgató javaslata” kódszótár üresen jelent meg a legördülő lista helyett. Módosítást követően a kapcsolódó kódszótár elemek megjelennek.
Módosítások:
Gyermek csoport kapcsolat törlése:
Gyermek csoport kapcsolatának törlésével törlésre kerül a gyermek és csoportnapló bejegyzés kapcsolat is (akkor is, ha dokumentum is tartozik a csoportnapló bejegyzéshez).
- Pedagógus/Egyéb alkalmazott számára „Dokumentumok” listában csak a saját csoport gyermekeihez tartozó határozatok megjelenítése:
Dokumentumok lista Pedagógus és Egyéb alkalmazott szerepkörrel (olyan gyermekek határozatai már nem látszanak, akik felvétele elutasításra került, vagy még nincsenek generálva – ez okozta, hogy az adott csoportba nem tartozó gyermek határozata látszott a pedagógus számára).
- Intézmény űrlapján a „Csatolt iratok” tabfül jogosultsági beállítása:
Intézmény „Csatolt iratok” lista szűrése (csak központi adminisztrátor és intézményi adminisztrátor számára jelenik meg a „Csatolt iratok” tabfül).
- Dokumentum csatolás:
Dokumentum csatoláskor nagybetűvel írt fájl kiterjesztéses dokumentumot is elfogad a rendszer.
- Egyéb alkalmazott jogosultsági probléma javítása „Gyermek” és „Csoport” megtekintés tabfülein:
Csak a gyermekhez és a csoporthoz tartozó dokumentumok jelennek meg.
- KIR import „Állampolgárság” értékek átvételi módjának átalakítása:
Kis- és nagybetű, szóköz, speciális karakterek, hosszú-rövid magánhangzók eltérései nem kerülnek figyelembevételre.
- Állampolgárság kódszótár módosításai a KIR egyezés érdekében:
Egyes oviKRÉTA kódszótár elemek megnevezésének átírása a KIR-ben szereplőre, új elemek felvétele (adatbázis módosítás).
Módosítások:
- KIR adateltérések színezése kékre:
A KIR-ből az oviKRÉTA adatbázishoz képest eltérő adattal érkező Gyermekek és Alkalmazottak kiemelése kék betű színnel az import funkció használatakor.
- Gyermek űrlap "Következő felülvizsgálat dátuma" mező módosítása:
Következő felülvizsgálat dátuma mező átnevezése Következő felülvizsgálat időpontjára, dátum helyett szabadszöveges adatbeviteli mező alkalmazása.
- Gyermek/Csoport/Alkalmazott Egyéb csatolt iratok lista szűrésének javítása:
A dokumentumokat listázó felületeken alkalmazott szűrések javítása, hogy az érintett felületeken a megfelelő dokumentumok a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználóknak jelenjenek meg.
Újdonságok:
- KIR import átalakítása (hibás sorok befogadása):
KIR-ből történő importálás során egyes gyermek és alkalmazotti adatok nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba az oviKRÉTA kötelező mezőtöltése vagy jogviszony inkoherencia miatt. A fejlesztéssel lehetőség van minden gyermek és alkalmazott importálására a KIR-ből. A Gyermek / Alkalmazotti menüponton belül kialakításra került egy „Adatjavításra váró alkalmazottak”, illetve „Adatjavításra váró gyermekek” almenüpont, amely a hibás adatokkal rendelkező gyermek és alkalmazotti listát tartalmazza. Jelölésre kerül a javítandó adat, javítást/kitöltést követően az adatjavításra várók listából átkerül az gyermek/alkalmazotti listába.
- Új fenntartói dokumentumkategória létrehozása:
Új dokumentumkategória „Eredménytermékek” megnevezéssel került bevezetése, ahol a központi adminisztrátor jogosultsággal rendelkező felhasználó a fenntartók számára tölthet fel dokumentumokat.
- Dokumentum letöltés fenntartói szerepkörrel:
Kialakításra került a feltöltött dokumentumok letöltési lehetősége fenntartói felhasználói jogosultsággal.
- Nevelési rend opciók közé Rendkívüli szünet felvétele:
Intézményi adminisztrátor jogosultsággal a Beállítások / Nevelési rend menüponton belül új nap hozzáadása esetén a bejegyzés típusa közé új elem került felvételre, a "Rendkívüli szünet".
- Csoportnapló bejegyzés gyermekekhez kötése:
Csoportnapló bejegyzéseknél kiválasztható, hogy egy bejegyzés az egész csoportra vonatkozik, vagy egy/több gyerekre.
- Lakcímmel nem rendelkező gyermek felvétele:
Gyermek/Alapadatok oldalon a Lakcím adatoknál egy checkbox került kialakításra, ahol az intézményi adminisztrátor be tudja jelölni, ha az adott gyermek "Lakcím nélküli". A checkbox bejelölésével nem kell lakcím adatokat tölteni, annak jelölése a kötelező lakcímtöltést helyettesíti.
- Jelenléti ív felület módosítása:
Csoportok – Jelenléti ív: cellák jelölése szegéllyel látható, zöld színű az alapkitöltés mindig az aktuális napi dátumig, amennyiben nem került rögzítésre egyéb jelölés (vagyis automatikusan jelenlévő).
- KIR import telephely nevének láthatósága:
KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában az intézmény hosszú neve teljes egészében szerepel.
- Igazolandó napok átállításának módosítása:
Az igazolandó napok átállítása minden esetben manuálisan történik igazoltra vagy igazolatlanra. Az Intézmény adatok közül a kapcsolódó tabfül levételre került, mely a beállított napszámtól függően automatikusan állította igazolatlanra a le nem kezelt igazolásra váró napot.
Módosítások:
- Budapest kerület cím betöltése:
KIR – oviKRÉTA kódszótár eltérés miatt a budapesti kerülettel rendelkező címek nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba.
Újdonságok:
- Alkalmazott, gyermek, csoport törlési funkció kialakítása:
Meghatározott feltételek mellett alkalmazott, gyermek és csoport törlési lehetőségének biztosítása az adott intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználó részére.
- Gyermekek jelkészletének bővítése:
A gyermekek jelkészlete kiegészítésre került további 40 választható jellel, melyet a pedagógusi és intézményi adminisztrátori szerepkörrel rendelkező felhasználó rendelhet a gyermek neve mellé.
Módosítások:
- Esemény megjegyzés mező validálás:
A mező validálása hibás volt, ez került javításra.
- Hibabejelentésnél utólagos kommentekhez történő dokumentum csatolás:
Hibabejelentés alkalmával állomány csatolására van lehetőség, de további megjegyzéskor már nem volt biztosított a csatolás lehetősége, ez került javításra.
- Szökőévben született gyermekek korcsoport számítás:
Amennyiben egy gyermek szökőévben született, úgy a megjelenítéskor a korcsoport számítás hibája miatt hibát jelzett a rendszer.