Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Milyen újdonságokat tartalmaz az oviKRÉTA legújabb frissítése?

  

Újdonságok:

  • Egyéni fejlődési napló - módosítás

A Gyermekek / Gyermek fejlődés nyomon követése almenüben +Új értékelés felvétele, Fejlődési napló űrlapon a következő módosítások történtek:

Fejlődési napló bal felső, kék fejléccel ellátott részében:

"Értékelési életkor: (gyermek életkora jelenik meg)" helyett "Korcsoport:" - itt a gyermek korcsoportja jelenik meg.

Értékelési szempontoknál:

5 év alatt, 5 év felett, 2,5-7 éves szöveges megjelenítés helyett csak a kapcsolódó, most is látható színkód jelenik meg.

  • PED TÉR – értékelés funkciók

A pedagógus teljesítményértékelés teljes funkcionalitása:

A teljesítményértékelést végző vezető alapesetben: igazgató, főigazgató (igazgatók, főigazgatók esetén a fenntartó), akik teljesítményértékelik a helyetteseiket, valamint a tagintézmények igazgatóit és helyetteseit, az intézményegység-vezetőjét és helyetteseit, illetve a teljes intézmény összes pedagógusát.

Az értékelési jogkör részben delegálható, mely esetben a delegált vezető lesz az értékelő vezető, aki a helyetteseit értékelheti. 

Az értékelések rögzítése során a munkamenet alkalmával bármikor elmenthető az értékelés kitöltési validáció nélkül.

A teljesítmény céloknál látja a felettes az alkalmazott által a jóváhagyott célra rögzített előrehaladást. Az értékelésnél (vezetői, közreműködői) is megjelenik ez a gomb minden egyes teljesítménycélnál, ahogyan az alkalmazottnál is megjelenik a beküldött vezetői értékelésen.

A Közreműködő felhasználó esetén más közreműködőként kijelölt személyek tekintetében is gyakorolhatja a célok és a teljesítményértékelésekkel kapcsolatos jogosultságait. Egy közreműködő ugyanarról az értékelt személyről csak egy közreműködői értékelést készíthet.

Beküldött státuszú vezetői értékelés megtekintésekor az értékelő vezető ugyanazon a felületen látja az ugyanarról a személyről készült közreműködői értékelés(ek)et vagy az értékelt személy által készített önértékelés adatait.

A TÉR alkalmazotti értékelések kezelése során a beküldött státuszú közreműködői értékeléseket a (fő)igazgató és az értékelő vezető indoklás mellett törölheti.

Az értékelő vezető részére kialakításra került a közreműködői értékelések egyidejű megtekintése és a közreműködői értékelés pontszámainak átvétele.

Önértékelés beküldése alkalmával megerősítő kérdés jelenik meg.

A véglegesített státuszú vezetői értékelések csak megtekinthetők, illetve törölhetők.

A vezetői értékeléseknél 50 pont (50%) alatti pontszám esetén az értékelésen kötelező a fejlesztendő területek és fejlesztési eszközök rögzítése.

A véglegesített vezetői értékeléshez az értékelt személy észrevételt tud tenni az „Értékelt személy észrevétele” szövegdobozban.

TÉR teljesítménycélok felvételének és szerkeszthetőségének korlátozása esetén fenntartók részére külön funkció kialakításával, amely feloldja a TÉR célok kezelését érintő korlátozásokat.

A teljesítményértékelések nyomtathatóságának biztosítása érdekében PDF generálás funkció került kialakítása.

TÉR értékelések listanézetből exportálható táblázatban megjelennek az egyes szempontokhoz tartozó részterületekre adott pontszámok, illetve az értékelésben elért összpontszám maximális elérhető pontszámhoz (100 pont) viszonyított értéke %-ban kifejezve.

  • „Intézmény elnevezése” adatok kiegészítése

„Intézmény elnevezése” adatok kiegészítése az Intézményválasztóban, a Beiratkozás és az Értesítések menüben:

Az Intézményválasztóban az aktuálisan megjelenített és a legördülő listában szereplő intézmények elnevezése mellett zárójelben kerüljön megjelenítésre az intézmény OM azonosítója és a feladatellátási helyének sorszáma.

A keresőmezők manuális kitöltésénél az OM azonosító és a feladatellátási hely sorszám alapján történő keresés is megoldásra került.

  • Alkalmazottak részére történő üzenetküldés funkció kialakítása intézményi és intézményegyég adminisztrátor részére

Az Üzenetek / Új üzent küldése / Üzenetküldés felületen az Intézmények/tagintézmények mező alatt kialakításra került egy új mező, „Alkalmazott” elnevezéssel. A mezőben lenyíló listából alapértelmezetten (ha az Intézmények/tagintézmények mező nincs kitöltve) az Intézményválasztó szerinti intézményhez tartozó összes alkalmazott jelenik meg, egyébként az Intézmények/tagintézmények mezőben kiválasztott intézményhez tartozó összes alkalmazott látható. A lenyíló listában szereplő felsorolásból egy alkalmazott választható ki.

  • Cím adatok - kötelező mezők módosítása

A település szintű lakcímek kezelése miatt a lakcím adatok megadásánál mezők kötelezőségének módosítása:

a „Közterület neve”, „Közterület jellege” és a „Házszám” mezők kitöltése a továbbiakban nem kötelező.

  • Újabb óvodai jelek betöltése

44 db új óvodai jel került betöltésre és választható az óvodai jelek közül.

  • Szünetelő státuszú gyermekek KIR importálása 

Az éppen szünetelő státuszú gyermekek importálása KIR-ből, szünetel státusszal és a megadott szünetelési dátummal átveszi az oviKRÉTA.

Módosítások:

  • Fenntartó régi email címére jön a TÉR értesítés - Hibajavítást követően a megfelelő e-mail címre megy az értesítés.
  • Alkalmazott törlés nem lehetséges naplóbejegyzés miatt - Alkalmazott törlésére nem volt lehetőség, amennyiben korábban történt naplóbejegyzés. A hibajavítást követően a törlés elvégezhető.
  • KIR Alkalmazottak betöltése hiba - KIR-ből történő alkalmazottak importálása esetén a KIR token megkérése és telephely kiválasztása után az alkalmazottakat nem töltötte be a rendszer, a hiba javításra került.
  • Felvételi előjegyzési napló dokumentum sablonnál intézmény OM azonosító helyőrző elnevezés hiba - Az Intézmény OM azonosítója helyőrző elnevezés a dokumentum sablon menüben nem megfelelő elnevezés szerepel, a hiba javításra került.
  • Intézményegység adminisztrátornak nem jelenik meg a Dokumentumsablonok kezelése menüpont - Javítást követően az intézményegység adminisztrátorok is elérik ezt a menüpontot és tudják is szerkeszteni a dokumentumsablonokat.
  • Belépéskor nincs jelzés arra, hogy van új olvasatlan üzenet - Belépéskor nincs jelzés arra, hogy van új olvasatlan üzenet, csak az üzenetekre történő kattintáskor. A hibajavítás megtörtént.
  • Esemény rögzítéskor a címzetti kör nem kerül mentésre - Esemény rögzítéskor a címzetti kör nem kerül mentésre, továbbá értesítés után törlődik az esemény. A hiba javítása megtörtént.

 

Újdonságok:

  • Csoportnapló tartalmi elemek fejlesztése:

A csoportnapló bejegyzés mellett további elemeket lehet felvenni, melyek tartalma megjelenik a generált csoportnaplóban, de azok nem jelennek meg a naptárban.

A következő csoportnapló elemek kerültek kialakításra: Hetirend, Napirend, Szülői értekezletek, Ellenőrző látogatások, Nevelési feladatok, Szervezési feladatok, Feljegyzések a csoport életéről.

A csoportnapló elemekhez kapcsolódó segédletünket a Csoportnapló elemek oldalon találják.

  • Gyermeksorszám a csoportnaplóban:

A csoportnaplóban a csoportnapló nyitása dátuma időpontjában a csoportba sorolt gyermekek neve abc sorrendben listázásra kerül, sorrendben sorszám kerül hozzárendelésre, ami a csoportnaplóban a csoportnévsor táblázatának első oszlopában jelenik meg. A nevelési év közben újonnan jött gyermeket a lista végére kerülnek a következő sorszámmal. A csoportból távozó gyermekek továbbra is a listában maradnak a korábban megadott sorszámmal.

  • Pedagógiai program rögzítése:

Csoportok oldalon kialakításra került egy szöveges mező, melynek címe: Pedagógiai program neve.

Maximum 200 karakter írható bele, csak az intézményi adminisztrátor és intézményegység adminisztrátor szerepkör szerkesztheti, pedagógus/egyéb alkalmazott csak megtekintési jogosultsággal bír.

  • Felvételi döntés sablon módosítása:

A Felvételi döntés rendelkező részében a „2024/2025-ös nevelési év -től felvételt nyert” szövegrész placeholdere mindig a gyermek első nevelési napját (Első nevelési nap mező értékét) figyelembe véve jelenítse meg a nevelési évet.

  • Nevelési rend bejegyzés típusok módosítása:

A Beállítások menü / Nevelési rend almenü / Új nevelési rend bejegyzés létrehozása felületen a Bejegyzés típusa mezőben lenyíló listát kiegészítésre került egy új értékkel: „Áthelyezett pihenőnap”

Az áthelyezett pihenőnapok a Nevelési naptárban, a Jelenléti íven, valamint a Felvételi és mulasztási naplóban is megjelennek.

  • Adatok módosításánál felugró figyelmeztető üzenet:

Ha a felhasználó a menükhöz tartozó felületeken bármely mezőben adatot rögzített vagy módosítást hajtott végre és a Mégse gombra (vagy a böngészőben a Vissza gombra vagy az aktuális felületen kívüli menüpontra, intézményválasztóra vagy funkcióra) kattint, jelenjen meg egy felugró ablak a következő figyelmeztető üzenettel:

„Figyelem! Az Ön által megadott adatok nincsenek elmentve. Kérjük erősítse meg, hogy az adatok mentése nélkül kívánja elhagyni az oldalt.”

A felugró ablak alján „Megerősítés” és „Mégse” funkciógombok találhatók. 

  • Óvodai törzskönyv - betöltött állások előtöltése:

Az Általános adatok tabfül / Engedélyezett és betöltött állásoknál az adott munkakörhöz tartozó Betöltött mezők minden egyes alkalmazott heti munkaidejétől függő értékkel kerül be, ahol a 40 órás heti munkaidő jelenti az 1-es értéket.

Az alkalmazás által előtöltött "Betöltött" mezők szerkeszthetőségét továbbra is biztosított a felhasználók részére.

  • Óvodai törzskönyv - csoportok megnevezésének módosítása:

A Gyermek adatok tabfülön az alábbi módosítások kerültek végrehajtásra

„Nagy csoportok száma" mező átnevezésre került „Nagycsoportok száma"-ra

„Nagy-ismétlő nagy csoportok száma" mező átnevezésre került „Nagy-ismétlő nagycsoportok száma"-ra

„Ismétlő nagy csoportok száma" mező átnevezésre került „Ismétlő nagycsoportok száma"-ra

Ezek a változtatások átvezetésre kerültek az exportált xls dokumentumban is.

  • Beiratkozás – generálás utáni gyermeknél egyes mezők szerkesztésének korlátozása:

A Beiratkozás menü listanézetben, ha a beiratkozó gyermek már generálásra került (Gyermek generálva oszlop kitöltött), akkor a Gyermek szerkesztése / Felvétel adatok tabfülön a "Felvételre jelentkezett" és "Felvételt nyert" mezők szerkeszthetősége megszüntetésre került, ezek csak olvasható mezők.

Módosítások:

  • Gyermek nem törölhető beragadt nevelési adatok miatt - SNI jelölés kivétele után a felülvizsgálati dátum bent maradt és az SNI pipa is bent marad, a hiba javításra került.
  • Törzskönyv véglegesítés alkalmazáshibára futott -  Törzskönyv véglegesítése esetén az alkalmazás működése során hiba történt, mely javításra került.
  • Intézmény név és cím változás - nem megfelelő törzskönyvi adatok: Intézmény név és cím változása után a törzskönyv még a régi nevet, címet hozta, javítást követően az adatok megfelelően jelennek meg.
  • Csoporttagság lezárása hiányzás esetén - nem lehetett lezárni a csoporttagságot azon a napon, amelyen hiányzás volt. Javítás után a működés rendben van.

 

Módosítások:

  • KIR import hiba – Az alkalmazottak KIR-ből történő importálása során hiba lépett fel, a hiba javításra került.

 

Módosítások:

  • KIR import hiba - KIR import során egyes gyermek adatok nem megfelelően kerültek betöltésre az oviKRÉTÁ-ba. A KRÉTA KIR API-t hozzá kellett igazítani a módosult OH KIR interfészhez, ezt követően beimportálhatókká váltak az adatok.

 

Újdonságok:

  • Szülői értékelés anonimitásának biztosítása - Szülői értékelések kliens általi lekérdezésénél biztosításra került, hogy szerveroldalról ne menjen ki olyan információ vagy azonosító, ami azonosíthatja a felhasználót, vagy következtetni lehet, hogy ki volt a kitöltő felhasználó.

 

Módosítások:

  • KIR import hiba – KIR import során egyes alkalmazotti címadatok nem megfelelően kerültek betöltésre az oviKRÉTÁ-ba. A KRÉTA KIR API-t hozzá kellett igazítani a módosult OH KIR interfészhez, ezt követően beimportálhatókká váltak az adatok.
  • Szülő dashboard csoporthoz rendelt alkalmazottak névsora hiba - A szülő dashboardon nem jelent meg a csoporthoz rendelt alkalmazottak névsora, a hiba javításra került. 

 

Újdonságok:

  • Dokumentumok csatolása listanézet módosítása: 

    A „Dokumentum feltöltése” funkció felugró ablak (Dokumentumok csatolása) listanézete módosításra került a következők szerint: Dokumentum címe / Feltöltés időpontja

  • Óvodai törzskönyv módosítások: 

    Óvoda típusa kiegészítésre került a „Gyakorló intézményként működik” elemmel. 

    A különböző csoportok száma melletti beviteli mezőkben lévő „Létszám” felirat törlésre került. 

    Nagy csoportok száma” mező átnevezése „Nagycsoportok száma”-ra, „Ismétlő nagy csoportok száma” mező átnevezésre „Ismétlő nagycsoportok száma”-ra.

    Engedélyezett és Betöltött állások száma mezőkben lehetőség van tizedes törtek rögzítésére 2 tizedesjegyig.

    Az Épület adatok tabfülön minden olyan mezőnél, ahol m2-ben kell megadni az adatokat, lehetőség van tizedes törtek rögzítésére 2 tizedesjegyig.

  • Beiratkozás továbbfejlesztés: 

    Gyermek generálásnál addig nem lehet gyermeket generálni, ameddig nincsenek kitöltve a kötelező Felvételi adatok mezők.

    Az Óvodai jelentkezés létrehozása (illetve szerkesztése) / Felvétel adatok tabfülön kialakításra került egy új mező „Kiválasztott feladatellátási hely” elnevezéssel.

    A Gyermek generálását követően a Beiratkozás menüben minden tabfülön minden mező módosítható, menthető. A gyermek újra nem generálható.

    Beiratkozás - Óvodai nevelésre kötelezettek listája - listafelületen új oszlop került kialakításra: Utolsó módosítás

    Az Utolsó módosítás dátum mező, a mező szűrhető.

    A listafelület utolsó sorában a megtekintés ikon helyett szerkesztés (ceruza) ikon jelenjen meg, melyre kattintva végrehajtható a gyermekhez kapcsolódó megtekintés, szerkesztés, mentés.

    A Beiratkozás menüben megjelenő listafelület elnevezése (Óvodai nevelésre kötelezettek listája) módosításra került „Beiratkozási lista”-ra

    Az „Új óvodai nevelésre kötelezett gyermek hozzáadása” funkciógomb elnevezése módosításra került „Új beiratkozó hozzáadása”-ra.

    Az „Óvodai nevelésre kötelezett gyermek” felület elnevezése módosításra került „Beiratkozó létrehozása”-ra

    Az Óvodai nevelésre kötelezett – [Gyermek neve (OM azonosítója)] szerkesztése” felület elnevezése módosításra került „Beiratkozó – [Gyermek neve (OM azonosítója)] szerkesztése”-re.

    Generált dokumentumok:

    A Beiratkozás felületről elérhető határozatok és felvételi döntések dokumentumokban a Kiválasztott feladatellátási hely mező tartalmának megfelelő intézmény adatai jelennek meg.

    Export:

    Az exportba bekerült az Utolsó módosítás dátuma is, a Gyermek generálásnál a dátum adat, vagy üres mező.

  • Alkalmazotti jogviszony egyéb munkakörök kiegészítése:

    Az Alkalmazottak menü / Új alkalmazott létrehozása (illetve Alkalmazott szerkesztése) / Jogviszony tabfülön az „Egyéb” munkakör kategóriához tartozó „Munkakör megnevezése” lenyíló lista értékei kiegészítésre kerültek két új értékkel:

    - Szakács

    - Élelmezésvezető

  • Csoportnapló generálás módosítás:

    Ha felületen indít a felhasználó Csoportnapló generálást és nincsen kitöltve a Csoportnapló megnyitás ideje, akkor hibaüzenetet kap: 'Kérjük töltse ki a Csoport űrlap kötelező mezőit, csak ezt követően tud Csoportnaplót generálni.

    Visszanyitott nevelési év esetén a felület hasonlóan jelenik meg, mint Megnyitott nevelési év esetén, csak kék helyett sárga szín figyelmeztet, emellett tájékoztatás olvasható, hogy nem az aktív nevelési évben dolgozik a felhasználó.

  • Jelenléti ív módosítások:

    A jelenléti ív szerkezet változatlan, színjelölések kerülnek bevezetésre.

    Igazolandó (I) helyett Hiányzás / Igazolandó jelölése (H)

  • Felvételi és mulasztási napló – felületi módosítás:

    A csoport / jelenléti ív oldalon átalakításra került a Felvételi és mulasztási naplóval kapcsolatos folyamat.

    A jelenléti ív felett egy új gomb került kialakításra, mellyel kiválasztható, hogy a felhasználó előzetesen szeretné megtekinteni a dokumentumot, vagy generálni szeretne. A további folyamatok nem változtak.

Módosítások:

  • Elküldött üzeneteknél a küldési idő 1 órával korábbi volt, mint a valós idő, a hiba javításra került.
  • Alkalmazott státusza nem változott aktívról tartósan távollévőre, a listafelületen viszont nem jelent meg az aktiválás/inaktiválás ikon, tehát ott jól működött. A hiba javítása megtörtént.
  • Felugró képernyő – görgető sáv: Felugró képernyőknél nem volt látható a görgető sáv, így bizonyos felbontásnál nem látszódtak a gombok, optimalizálást követően már rendben használható a görgető sáv.
  • Felvételi döntés/Határozat generálásnál nem látszott a névsor alja: ABC sorrendben letekerve az aljáig, a felvételi döntés generálás felugró képernyőn, akkor látható volt, hogy egyrészt a görgető eltűnt alul, és a legutolsó név nem jelent meg. A javítás megtörtént.
  • Gyermekeknél az azonos oktatási azonosítóra lehetett aktív jogviszonyú gyermeket rögzíteni. Javítást követően a hiba nem áll fenn.
  • Intézményi adatok riport téves adatokat hozott le a gyermekek és csoportok adataiban, javítás után a riport helyes adatokat ad vissza.

 

Újdonságok:

  • Szülők - óvodai csoportnévsor: A szülő (törvényes képviselő) felhasználó a továbbiakban már nem látja az óvodai csoportnévsort, az nem kerül megjelenítésre a felületen.
  • Felhasználók alkalmazotti adatok nélkül - kezelése: Azoknál a felhasználóknál, akiknél nincs rögzítve oktatási azonosító, be tudnak lépni az oviKRÉTA felületére anélkül, hogy alkalmazottak lennének, egyes funkciók nem elérhetők. Minden felhasználónak szükséges az alkalmazotti adatok rögzítése az oviKRÉTA felületén.

 

Újdonságok:

  • Gyermek nevelési adatok felület módosítások: 

    a „Nevelési adatok” tabfülön lévő „Kiemelt figyelmet igénylő gyermek” mező elnevezése módosításra került a következőre: „Nevelési jellemzők”. A Nevelési jellemzők mező alatt lévő felsorolás módosult.

    Ha az „Az óvodai nevelést megelőzően Biztos Kezdet Gyerekház szolgáltatását igénybe vett gyermek (BKGY)” jelölőnégyzet be van jelölve, akkor a felületen az Egyéb megjegyzés szövegdoboz alatt megjelenik 2 új, kötelezően kitöltendő dátum mező egymás mellett a következő elnevezésekkel: „Szolgáltatás igénybevételének kezdete” és „Szolgáltatás igénybevételének vége”

Módosítások:

  • Intézményi adminisztrátori és szülői fiók megnyitásánál adatok nem megfelelő elérhetősége, a hiba javításra került. 
  • Adatjavításra váró gyermek oldalon a kiírt szám helyett több jelent meg a listában. A hiba javítása után a gyermekek megfelelően jelennek meg.

 

Módosítások:

  • Fenntartó jogosultság hiba miatt nem lehetett lekérni a PED TÉR célkitűzés riportot, ez javításra került.
  • Visszanyitott év automatikusan nem zárult le, megtörtént a javítás.

 

Újdonságok:

  • Csoportnapló listanézet módosítása: 

    Csoportnapló tabfülön megjelenő Lista nézetben a „Szülő láthatja” oszlophoz kialakításra került egy szűrőmező, lenyíló listából kiválasztva lehet szűrni a találatokat „Igen” vagy „Nem” értékekre. 

  • Hozzátartozói adatok rögzítésénél rokonsági fokot jelző új listaérték felvétele: „Egyéb rokoni kapcsolat”.
  • Biztonsági beállítások képernyő megjelenítése került optimalizálásra.
  • Óvodai törzskönyv módosítások, Nemzetiségi nevelés mező alatti felsorolás kiegészült egy új értékkel: „Kiegészítő nemzetiségi óvodai nevelést folytató óvoda”.

Módosítások:

  • Csoport létszám nem egyezett a tényleges létszámmal, javítást követően a létszámadatok megfelelően jelennek meg.
  • Törzskönyv összegzési hiba volt az "Összes óvodapedagógus száma (vezetővel együtt)"mezőben, a hiba javításra került.
  • KIR import betöltési hibaüzenet a lakcímadatoknál, a javítás megtörtént.

 

Módosítások:

  • Fejlődés nyomon követése listafelület ideiglenes módosítása, kizárólag a manuálisan létrehozott bejegyzések jelennek meg

 

Újdonságok:

  • Poszeidon elérés kihelyezése a Dokumentumok lenyíló listájára. A Poszeidon felirat megnyomása után a böngésző új oldalra (lapra) navigál.

 

Újdonságok:

  • Gyermekek exportálás oszlopainak bővítése: bekerült a Jogviszony megszűnés dátuma oszlop is.
  • TÉR alkalmazotti célok Törlés funkció módosítása, "Törlés indoklása" felugró ablak.
  • Anamnézis űrlap letöltése felugró üzenet módosítása
  • Alkalmazotti jogviszony Egyéb munkakör kategóriák kiegészítése: hitoktató
  • Gyermek Nevelési adatok oldal szövegdobozokat érintő módosítások: "Szülő láthatja" checkbox
  • Automatikus mező alapértéke a Gyermek fejlődésének nyomon követése almenüben, az "Automatikus" elnevezésű mező alapértéke üres, azaz minden bejegyzés betöltődik a listába.
  • Dokumentum sablon kezelés almenü megnevezésének módosítása
  • Dokumentum sablon kezelés - Listafelület módosítása
  • Jogviszony Megjegyzés mező címének módosítása: zárójelben „Felvételi és mulasztási naplóban megjelenik”

Módosítások:

  • KIR-ből importált gyermek felülírta a lezárt jogviszonyt ahelyett, hogy újként rögzítené
  • Intézményi adminisztrátor nem tudta törölni más felhasználó által feltöltött egyéb csatolt iratot a gyermeknél
  • Pedagógus számára nem látható az Intézményi adatok riport
  • Fenntartónak Feladatellátási hely riport exportkor nem volt jogosultsága hibaüzenet
  • Mobilon a felugró üzenetet nem lehetett bezárni
  • Hiányzó szülői felhasználónevek pótlása

 

Újdonságok:

  • Óvodai Törzskönyv
  • Központi adminisztrátor - Dashboard kialakítás
  • Kétfaktoros azonosítás bevezetése
  • Nem lehet többes szerepkörrel menteni az alkalmazottakat, kivéve az étkezési adminisztrátor szerepkört.
  • Szülői hozzáférés – elérhető dokumentumok 2025.02.03-tól
  • PED TÉR értesítés teljesítménycélok szerkeszthetőségének határidejéről
  • Jelenléti ív hiányzás igazolási kategóriák kiegészítése új elemmel:  „Egyéb hivatalos igazolás (EH)”. 
  • Igazolatlan hiányzás értesítő szövegének módosítása
  • Gyermek nevelési adatok „Ellátással kapcsolatos szülői kérés” megtekinthetősége és szerkeszthetősége
  • PED TÉR közreműködő kijelöléséhez kapcsolódó korlátozások megszüntetése

Módosítások:

  • KIR import javítása külföldi/szüneteltető gyermekeknél
  • Megszűnt státuszú gyermekek ismét aktívak lettek
  • Előző évben megszűnt státuszú gyermek szülője aktív maradt a következő évben
  • Email értesítés érkezett akkor is, ha nem kért tájékoztatást az email-re a felhasználó
  • Gyermeknél csoport hozzáadást ne lehessen törölni, ha van hiányzás rögzítve
  • KIR import hiba javítása
  • Tévesen kiküldött értesítők igazolatlan mulasztásokról javításra került
  • Régebbi, még manuálisan megadott felhasználóneves felhasználókat nem lehetett inaktiválni
  • Előző nevelési évben megszűnt jogviszonyú gyermekek kikerültek a csoport névsorából
  • Felvételi mulasztási naplóban csak a csoporttagság alatti jelenlétek látszódjanak
  • Gyermek fejlődésének nyomon követése export hiba javítása
  • Hiányzás összesítő csoportonkénti bontásban riport futtatásakor alkalmazáshiba javítása
  • Tagintézmény intézményi adminisztrátorral belépve az Intézmény menüpontnál hibajelzés javítása
  • Intézményegység adminisztrátornak nincs jogosultsága alkalmazottak inaktiválásához / aktiválásához javításra került.

 

Újdonságok:

  • Anamnézis dokumentum sablon
  • Naptár- és egyszeri csoportnapló esemény módosítása megerősítés
  • Alkalmazotti oldal Jogviszony fül módosítása
  • Gyermek oldal Jogviszony fül módosítás
  • Csoportok / Dokumentációk
  • Csoportnapló tartalmi elem: A fiúk és lányok számának összesített adatai
  • Gondviselő megnevezés kivezetése, helyette bevezetésre kerül a Törvényes képviselő megnevezés.
  • Generált csoportnapló rendezése növekvő dátum szerint 09.01-től 08.31-ig.

Módosítások:

  • Pedagógus céljának jóváhagyásra küldésekor a fenntartó is kapott e-mail értesítőt
  • Csoportnapló nevelési évhez kötődő bejegyzések rendezése

 

Újdonságok:

  • Egyedi intézményi szempontok minden egyes központi szempontrendszerre
  • Egyedi intézményi szemponthoz kapcsolódó pop-up megjelenítése
  • Értékelési szempontok státuszának megjelenítése (aktív, törölt)
  • 161 új óvodai jel betöltése

Módosítások:

  • Kizárólag "PED TÉR hozzáférés" jogosultsággal rendelkező fenntartói szerepkörű felhasználó tekintheti meg a dokumentumtárban a célokkal kapcsolatos dokumentumokat
  • Egyszeri csoportnapló bejegyzés megtekintése után új rendszeres eseménynél is megjelenik az ismétlődés végdátuma mező
  • Intézményegység adminisztrátor jogosultságok frissítése
  • Visszanyitott nevelési évek automatikus lezárása

 

Módosítások:

  • Hiányzó orvosi igazolások javítása

 

Újdonságok:

  • Megszűnt státusz validáció módosítás
  • 3 év alatti gyermek esetén egyéni fejlődési értékelés rögzítése

 

Újdonságok:

  • Hiányzó felügyeleti jogosult rögzítése esetén hibaüzenet megjelenítése
  • Igazgató munkakörre történő váltás esetén a bejelölt „TÉR közreműködő” és az „Értékelő Vezető” pipák törlésre kerülnek
  • Egyéni fejlődés nyomon követése – Mérés funkció
  • Egyéni fejlődési nyomon követése tájékoztatás - pop-up kihelyezése
  • Alkalmazottak menüpont - Egyéb munkakörnél nem kötelező az oktatási azonosító

Módosítások:

  • Gyermekgenerálás után a Gyermek generálva érték „Nem” állapotban maradt
  • Adatjavításnál a megszűnt státuszú gyermeknél nem jelent meg a megszűnés dátuma

 

Újdonságok:

  • EESZT-ből feltöltött orvosi igazolások törlési lehetősége

 

Újdonságok:

  • TÉR szempontrendszer bővítése
  • Fenntartó egyedi értékelési szempontok igazgatóknak
  • Igazgató/Főigazgató egyedi értékelési szempontokat tud felvenni minden vezető beosztású alkalmazottnak
  • oviKRÉTA - szervezeti hierarchia kiegészítése
  • Főigazgató munkakör bevezetése
  • Főigazgató/Igazgató PED TÉR módosítás
  • Intézményegység vezető és Helyettes munkakörök bevezetése
  • Intézményegység adminisztrátor szerepkör bevezetése
  • TÉR Közreműködő (korábbi megbízott) módosítások
  • Értékelő vezető jogosultság bevezetése
  • PED TÉR felvett célokat lehessen tömegesen jóváhagyni
  • PED TÉR előrehaladás jegyzetet a felettes is láthatja
  • Működési hely fül levétele az Intézmények oldalról
  • Csoportnapló mezők minden nevelési évben egyediek

Módosítások:

  • Fenntartó nem tudott célt törölni pedagógus + intézményi adminisztrátor szerepkörű igazgatónál
  • Áthelyezett munkanap - csoportnapló bejegyzés rögzítés megfelelő működése
  • Felvételi és mulasztási napló gyermek megfelelő sorrendezése
  • Dokumentumtárban megjelent az összes alkalmazott célkitűzéshez csatolt dokumentum

 

Újdonságok:

  • Orvosi igazolások automatikus átvétele
  • Orvosi igazolások felugró ablak kihelyezése
  • Alkalmazott jogviszony megszűnése után lehessen ugyanazzal az oktatási azonosítóval alkalmazottat rögzíteni
  • Fenntartó saját magát ne tudja törölni, sem inaktiválni
  • PED TÉR felugró ablak kihelyezése
  • Fenntartó felhasználónak legyen jogosultsága szerkeszteni az Oktatási referens oldalt

Módosítások:

  • Hiányzók és jelenlévők száma havi bontásban riport
  • KIR-ből átvett gyerekadatok ABC rendezése
  • Alkalmazottaknál csak a még érvényes csoportok jelenjenek meg a csoport oszlopban
  • Adatjavításra váró gyermek szerkesztésnél se legyen kötelező dátum formátumos a következő felülvizsgálat dátuma

 

Módosítások:

  • Óvodai jelek sorrendezése, keresése egyes esetekben nem megfelelő
  • Hibabejelentésnél dokumentumcsatolás esetén a rendszer hibára fut
  • Központi adminisztrátor által létrehozott alkalmazottnál nem jelenik meg az alkalmazott szerkesztés lehetősége első belépéskor

 

Újdonságok:

  • Nevelési adatok fülön új mező: Bölcsődei ellátásban részesült
  • Dokumentum sablonok kezelő menüpont kialakítása a kapcsolódó funkciókkal
  • Értesítés kiadása megszűnt státuszú, de kitöltetlen Gyermek jogviszony befejezésének dátuma mező esetén
  • Felvételi és mulasztási napló - jogviszony szüneteltetés megjelenítése
  • Megszűnt státuszú gyermek kezelése
  • Csoportnapló tartalmi elem: Nevelési évben tankötelessé váló gyermekek neve
  • Adatbázisban pedagógus szerepkör átállítása intézményi adminisztrátorra
  • Orvosi igazolásokkal kapcsolatos tájékoztatás
  • Intézményi adminisztrátor nem tudja inaktiválni önmagát

Módosítások:

  • Felhasználó sikertelen belépés, törlés, inaktiválást követően
  • Pedagógusnak ne legyen szerkeszthető a jogviszony megszűnés oka

 

Újdonságok:

  • Nevelési rend - kiválasztható bejegyzési kategóriák módosítása

 

Újdonságok:

  • KIR import betöltési hibaüzenet módosítása

Módosítások:

  • Korcsoport statisztika javítása, ha van olyan csoport, ahol nincs töltve a korcsoport

 

Újdonságok:

  • PED TÉR Célkitűzések riportok

 

Újdonságok:

  • Felügyeleti jogosultnál adatmezők bővítése
  • Megnyitott nevelési év teljes funkcionalitással elérhető az intézményi adminisztrátor számára
  • Gyermek személyi azonosító adatainak rögzítése
  • Új szerepkör: Hivatali ügyintéző
  • IP - pedagógus által igazolt hiányzás levétele
  • Gyermeknapló elnevezés módosítása
  • Fenntartó felhasználó módosítás
  • Fenntartó felhasználó kezelési jogosultsággal rendelkező Fenntartó szerepkör rögzíthet felhasználót
  • Fenntartó szerepkörnek legyen jogosultsága a Hibabejelentéshez

Módosítások:

  • Igazolandó jelenlét mentés után átvált Igazolatlanra
  • Pedagógus (egy csoporttal) nem tud csoportnapló bejegyzést rögzíteni naptárban
  • Dupla szerepkörű (intézményi adminisztrátor + pedagógus) felhasználó nem jelenik meg a TÉR alkalmazottak teljesítmény célnál
  • Duplaszerepkörű igazgató céljait nem lehet jóváhagyni
  • KIR import hiba a Veszprémi Ringató Körzeti Óvodában
  • Egyes régebbi központi adminisztrátor által létrehozott felhasználóknál nem látható a TÉR menüpont
  • Vezetői/Megbízotti értékelést megtekintve Önértékelés szerkesztése címmel jelenik meg az értékelés
  • Gondviselőnél Lakcím nélküli/Ismeretlen cím bejelölésnél nem konkrét hibaüzenet
  • Teljesítményértékelésnél/Célkitűzésnél elcsúsznak az akciógombok

 

Újdonságok:

  • Egyedi intézményi szempontok láthatósága
  • Szöveges felugró üzenet belépéskor nem alkalmazottak esetén
  • Teljesítménycélok kitűzésének határidejére vonatkozó értesítő megjelenítése

 

Módosítások:

  • Alkalmazotti KIR import hiba
  • Szülő felhasználó duplikáció csoportváltáskor
  • Kezdő képernyő betöltési probléma
  • Pedagógus + Intézményi admin szerepkörű felhasználóval sikeres gyermek adatok mentése után visszaáll az eredeti érték
  • Nevelők a csoportban kiválasztásakor ne legyen szűrés, minden alkalmazott jelenjen meg
  • Az adatjavításra váró alkalmazottaknál hiányos import
  • Intézményi admin + Pedagógus szerepkörű felhasználóval a felvételi döntések/határozatok nem jelennek meg a Dokumentumtárban
  • Intézményi admin + Pedagógus szerepkörű felhasznál a naptárban csak a saját csoportja eseményeit látja (intézményiek mellett)

 

Újdonságok:

  • Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bevezetése:

TÉR menüpontok kialakítása;

Egyedi intézményi értékelési szempont rögzítése – kapcsolódó funkciók kialakítása;

Teljesítménycélok kitűzése – kapcsolódó teljes funkcionalitás kialakítása;

Értékeléshez kapcsolódó fejlesztések kitűzése – kapcsolódó teljes funkcionalitás kialakítása;

Önértékeléshez kapcsolódó funkciók kialakítása;

Szülői kérdőív felület kialakítása.

  • Köznevelési foglalkoztatotti jogviszony elsődleges felajánlása:

A jogviszony típusa mezőnél a "felajánlott" közalkalmazotti helyett jelenjen meg elsőként új alkalmazott felvételénél a "köznevelési foglalkoztatotti jogviszony".

  • Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság bővítése:

Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság megadása a saját intézményi alapadatoknál a következő mezők esetén:

E-mail címek; +E-mail cím adatok hozzáadása, mentése; Telefonszámok; +Telefonszám adatok hozzáadása, mentése; Egyéb adatok;

További szerkeszthető mezők:

Honlap; Specialitás; Adószám; Bankszámlavezető pénzintézet; Bankszámlaszám.

Intézményi adminisztrátor részére szerkesztési jogosultság megadása saját intézménynél az Oktatási referens és a Működési helyek tabfülön, minden mező szerkeszthető az intézményi admin által.

  • Beiratkozás validációk bevezetése:

Jelentkezés időpontja nem lehet későbbi, mint a Felvétel időpontja (jogviszony létrejötte), ha van ilyen időpontunk;

Felvétel időpontja (Jogviszony létrejötte) nem lehet későbbi, mint az Első nevelési nap (Jogviszony gyakorlásának kezdete);

Első nevelési nap (Jogviszony gyakorlásának kezdete) nem lehet későbbi, mint a Jogviszony várható befejezése;

Döntés dátuma nem lehet későbbi, mint a Felvétel időpontja (Jogviszony létrejötte).

  • Nevelési év váltása átnevezés:

Almenüpont átnevezés: Nevelési év váltás helyett Nevelési év zárás

Oldalcím átnevezés: Nevelési év váltás helyett Nevelési év zárás

Gomb felirat átnevezés: Aktív nevelési év váltása helyett Aktív nevelési év zárása

  • Új óvodai jelek:

54 db új óvodai jel felvétele.

  • oviKRÉTA logó csere:

oviKRÉTA logó aktualizálása.

  • Új alkalmazotti jogviszony státusz:

Alkalmazott /Jogviszony/ Jogviszony státusza mező értékei közé felvételre került egy új státusz: Tartósan távollévő

  • Új gyermek jogviszony státusz:

Gyermek /Jogviszony/ Jogviszony státusza mező értékei közé felvételre került egy új státusz: Szünetel

  • Új értékek a csoportnaplóban:

Csoport / Csoportnapló bejegyzés / Esemény típusa mező értékei közé felvételre kerültek: 

Hitéletre nevelés; Komplex tevékenység; Nemzetiségi nevelés.

  • Csoport dátumok rendezése:

A csoporthoz és a csoportnaplóhoz tartozó dátumok elkülönítése.

  • Alkalmazottak / Vezetői megbízás / Képzési adatok:

Törlési lehetőség bevezetése, a "kuka" ikon kihelyezésre került Vezetői megbízás és a Képzési adatok esetén.

Módosítások:

  • Alkalmazott törlése esetén az alkalmazás hibát már nem jelez
  • Téves szüneteltetés validációs hiba rendezése
  • Intézményi admin + pedagógus szerepkörű felhasználók már tudnak a Gyermekek menüpontban csoportra szűrni
  • BTMN és SNI adatokat rendben lehet törölni
  • Napi rendszerességű csoportnapló bejegyzés utolsó napja egy nappal későbbi volt, mint a nevelési év vége
  • Intézményi admin dokumentumtár nevelési év szűrője már működik
  • Automatikusan generált csoportnapló megtekintése után új csoportnapló bejegyzés hozzáadása esetén már szerkeszthetők a mezők
  • Gyermekek táblában az Oktatási azonosító szerinti rendezés már működik
  • Dokumentum törlésekor Sikeres törlés értesítés 
  • Dokumentum kategóriáknál sikeres oszlop rendezés
  • A felhasználó inaktiválása funkció működik

 

Újdonságok:

  • Beiratkozás exportálásánál az exportált táblában üres a mező érték, ha a felületen is üres:

 Ha a felületen nincs töltve az érték, akkor az exportált dokumentumban is üresen jelenik meg az érték.

  • Felvételi és előjegyzési naplóban a Felmentésben részesülő gyermekek száma sor levétele:

Felvételi és előjegyzési naplóban csak a jelentkezett gyermekek jelennek meg, a Felmentésben részesülő gyermekek száma sor nem szükséges, ez az adat kikerült a naplóból.

Módosítások:

  • Csatolt dokumentummal rendelkező beiratkozó törlése:

Amennyiben a beiratkozó gyermek esetén dokumentum kerül csatolásra, de a gyermeket – például duplikált adatrögzítés esetén törölni kell – akkor törlés esetén a törlés funkció megfelelően működik.

  • Felvételre jelentkezett mező üres értékre állításánál a megerősítés ellenére törlésre kerültek a mezők:

Felvételre jelentkezett mező átállítása Igen-ről Nem-re esetén akkor töröljük a kapcsolódó mezőket, ha megerősítésre kerül a Felvételre jelentkezett: üres értékre váltás.

  • Beiratkozásnál a gyermek státusza rendezés:

Az elvárt működés szerint ABC sorrend vagy fordított sorrend esetén a Nem jelentkezett és Mentett státuszok helyes rendezése megfelelő.

 

Újdonságok:

  • Beiratkozás funkció - Felvételi adatok fül és a Gyermek - Jogviszony fül mezőinek átnevezése, napló aktualizálása: 

Beiratkozás - Felvételi adatok fül és a Gyermek - Jogviszony fül egyes mezőinek átnevezése a jelentéstartalom pontosítása érdekében, ezzel együtt a Felvételi és Mulasztási napló aktualizálása.

  • Címből a pontozási validációk megszüntetése:

Gyermek importnál, a címnél a házszámban vagy emelet/ajtó részen a „pont”-ra vonatkozó validáció megszűntetésre került, amit beír a felhasználó ezekhez a mezőkhöz (házszám, emelet, ajtó) az kerül mentésre.

  • Felvételi döntés, Határozat szöveg módosítás: 

A Felvételi döntés, illetve Határozat szövegrészek módosítása.

Módosítások:

  • Nagybetűs kiterjesztéssel dokumentum feltöltés: 

 A dokumentumok feltölthetők nagybetűs kiterjesztéssel is.

 

Újdonságok:

Beiratkozáshoz kapcsolódó fejlesztések:

  • Határozaton, Felvételi döntésen intézményi telefonszám megjelenítés;
  • Beiratkozó gyermekek státuszainak módosítása; 
  • Beiratkozó törlése funkció kialakítása;
  • Beiratkozás oldalon import sablon bővítése TAJ szám és Lakcímkártya szám adatokkal;
  • Határozat és Felvételi döntés indoklási szövegének módosítása;
  • Megerősítések bevezetése a Felvételi adatok oldalon (véletlen váltások, kattintások esetére);
  • Felvételi előjegyzési naplóban lapok rendezése oldaltöréssel gyermekenként.

Módosítások:

  • KIR import:

Az állampolgárság horvát kódszótár elem nem megfelelően jelent meg, ezért a KIR import ezen eleme nem tudod betöltődni. KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában nem látszott az intézmény hosszú neve teljes egészében így a telephelyeket nem lehetett megkülönböztetni.

  • Beiratkozáshoz kapcsolódóan:

Importált beiratkozónál a felmentést kért alapértéke nem került beállításra „Felmentést nem kért”-re. Beiratkozás táblában a Gyermek generálva azonosítók szerinti sorba rendezés nem működött megfelelően. Felvételi előjegyzési naplóban a Felmentést kért mező értékeinek javítása. Felvételi döntések/Határozatok megtekintés/generálás kiválasztásánál hibás tooltip javítása, dokumentumokon a dátum angol formátumban jelent meg.

 

Fejlesztések:

  • Elkészült határozatokról üzenet módosítása:

Belső rendszerüzenet és kiküldött email szövegmódosítása.

  • Felmentést kért mező értékeinek módosítása:

Kiválasztható elemek szövegének módosítása.

Módosítások:

  • Beiratkozás import javítása:

Bármilyen fájl feltöltése esetén a fájl nem megfelelőségére hivatkozó hibát dobott az oviKRÉTA rendszer, illetve importálás során a sablonban található állandó és tartózkodási cím nem jelent meg a felületen, ismeretlen cím kerül bejelölésre. Javítást követően az importálás sikeres, a címadatok megfelelően betöltésre kerülnek.

  • Felvétel időpontjának javítása a Felvételi és mulasztási naplóban:

A Gyermekek adatlapján a Jogviszony fülön megjelenő Felvétel időpontja mező értékének kell szerepelnie a Felvételi és mulasztási naplóban a Felvétel időpontjaként, ehelyett a jogviszony kezdete dátuma jelent itt meg, javítást követően a helyes dátum jelenik meg.

  • Felvételre jelentkezett értékének nem-re állítása esetén kerüljön törlésre a jelentkezés időpontja:

Jelentkezés dátuma nem került törlésre, ha Igen-ről Nem-re vagy üres értékre változtatjuk a Felvételre jelentkezett értéket. Javítást követően megfelelő a működés.

 

Újdonságok:

A Beiratkozás folyamat funkcióinak megújítása:

  • Általános címkezelés (valamennyi entitásra),
  • Beiratkozó gyermek adatkör módosítások,
  • Beiratkozás Excel import módosítása,
  • Felvételi döntés és Határozat szétválasztása,
  • Határozat és Felvételi előjegyzési napló pdf sablonok módosítása,
  • Gyermek generálás módosítása,
  • Gyermek alapadatok módosítása,
  • Felügyelet jogosultak cím kötelezőségének módosítása,
  • Intézmény adatok intézmény oldali szerkeszthetőségének módosítása, Megnyitott nevelési évben elérhető menüpontok módosítása.

 

Módosítások:

  • KIR import címkezelés:

KIR gyermek és alkalmazott import címadatok átvételének kezelése.

 

Módosítások:

  • Felhasználónévben ékezetes betű kezelése a KIR import során.
  • Anyanyelv kódszótár bővítése:

Kínai anyanyelv felvétele a kódszótárba.

  • Gyermek importnál a KIR-ből érkező üres közterületnév lekezelése.
  • Gyermek csoporttagságnál jelenléti ív validáció kezelése:

Kieső időszak kezelésének módosítása. Korábbi csoporttagságokat már nem vesz figyelembe, a módosítandó csoporttagság esetén csak azt az időszakot vizsgálja, amit az új csoporttagság már nem fed le.

 

Módosítások:

  • Intézményhez csatolt dokumentumok láthatósága:

A pedagógus számára nem voltak láthatók a releváns dokumentum kategóriákba tartozó, az intézményi adminisztrátor által az intézményhez csatolt dokumentumok, azok letöltése nem volt lehetséges. Módosítást követően rendben megjelennek a dokumentumok és letölthetők.

 

Módosítások:

  • KIR-ből NULL házszám lekezelése:

KIR import során a cím adatok átvétele megtörténik akkor is, ha a házszám mező üresen érkezik.

  • Beiratkozás - Igazgató javaslata mező tölthetősége:

Beiratkozás menüpontban az intézményi adminisztrátor számára az „Igazgató javaslata” kódszótár üresen jelent meg a legördülő lista helyett. Módosítást követően a kapcsolódó kódszótár elemek megjelennek.

 

Módosítások:

  • Gyermek csoport kapcsolat törlése:

Gyermek csoport kapcsolatának törlésével törlésre kerül a gyermek és csoportnapló bejegyzés kapcsolat is (akkor is, ha dokumentum is tartozik a csoportnapló bejegyzéshez).

  • Pedagógus/Egyéb alkalmazott számára „Dokumentumok” listában csak a saját csoport gyermekeihez tartozó határozatok megjelenítése:

Dokumentumok lista Pedagógus és Egyéb alkalmazott szerepkörrel (olyan gyermekek határozatai már nem látszanak, akik felvétele elutasításra került, vagy még nincsenek generálva – ez okozta, hogy az adott csoportba nem tartozó gyermek határozata látszott a pedagógus számára).

  • Intézmény űrlapján a „Csatolt iratok” tabfül jogosultsági beállítása:

Intézmény „Csatolt iratok” lista szűrése (csak központi adminisztrátor és intézményi adminisztrátor számára jelenik meg a „Csatolt iratok” tabfül).

  • Dokumentum csatolás:

Dokumentum csatoláskor nagybetűvel írt fájl kiterjesztéses dokumentumot is elfogad a rendszer.

  • Egyéb alkalmazott jogosultsági probléma javítása „Gyermek” és „Csoport” megtekintés tabfülein:

Csak a gyermekhez és a csoporthoz tartozó dokumentumok jelennek meg.

  • KIR import „Állampolgárság” értékek átvételi módjának átalakítása:

Kis- és nagybetű, szóköz, speciális karakterek, hosszú-rövid magánhangzók eltérései nem kerülnek figyelembevételre.

  • Állampolgárság kódszótár módosításai a KIR egyezés érdekében:

Egyes oviKRÉTA kódszótár elemek megnevezésének átírása a KIR-ben szereplőre, új elemek felvétele (adatbázis módosítás).

 

Módosítások:

  • KIR adateltérések színezése kékre:

A KIR-ből az oviKRÉTA adatbázishoz képest eltérő adattal érkező Gyermekek és Alkalmazottak kiemelése kék betű színnel az import funkció használatakor.

  • Gyermek űrlap "Következő felülvizsgálat dátuma" mező módosítása:

Következő felülvizsgálat dátuma mező átnevezése Következő felülvizsgálat időpontjára, dátum helyett szabadszöveges adatbeviteli mező alkalmazása.

  • Gyermek/Csoport/Alkalmazott Egyéb csatolt iratok lista szűrésének javítása:

A dokumentumokat listázó felületeken alkalmazott szűrések javítása, hogy az érintett felületeken a megfelelő dokumentumok a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználóknak jelenjenek meg.

 

Újdonságok:

  • KIR import átalakítása (hibás sorok befogadása):

KIR-ből történő importálás során egyes gyermek és alkalmazotti adatok nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba az oviKRÉTA kötelező mezőtöltése vagy jogviszony inkoherencia miatt. A fejlesztéssel lehetőség van minden gyermek és alkalmazott importálására a KIR-ből. A Gyermek / Alkalmazotti menüponton belül kialakításra került egy „Adatjavításra váró alkalmazottak”, illetve „Adatjavításra váró gyermekek” almenüpont, amely a hibás adatokkal rendelkező gyermek és alkalmazotti listát tartalmazza. Jelölésre kerül a javítandó adat, javítást/kitöltést követően az adatjavításra várók listából átkerül az gyermek/alkalmazotti listába.

  • Új fenntartói dokumentumkategória létrehozása:

Új dokumentumkategória „Eredménytermékek” megnevezéssel került bevezetése, ahol a központi adminisztrátor jogosultsággal rendelkező felhasználó a fenntartók számára tölthet fel dokumentumokat.

  • Dokumentum letöltés fenntartói szerepkörrel:

Kialakításra került a feltöltött dokumentumok letöltési lehetősége fenntartói felhasználói jogosultsággal.

  • Nevelési rend opciók közé Rendkívüli szünet felvétele:

Intézményi adminisztrátor jogosultsággal a Beállítások / Nevelési rend menüponton belül új nap hozzáadása esetén a bejegyzés típusa közé új elem került felvételre, a "Rendkívüli szünet".

  • Csoportnapló bejegyzés gyermekekhez kötése:

Csoportnapló bejegyzéseknél kiválasztható, hogy egy bejegyzés az egész csoportra vonatkozik, vagy egy/több gyerekre.

  • Lakcímmel nem rendelkező gyermek felvétele:

Gyermek/Alapadatok oldalon a Lakcím adatoknál egy checkbox került kialakításra, ahol az intézményi adminisztrátor be tudja jelölni, ha az adott gyermek "Lakcím nélküli". A checkbox bejelölésével nem kell lakcím adatokat tölteni, annak jelölése a kötelező lakcímtöltést helyettesíti. 

  • Jelenléti ív felület módosítása:

Csoportok – Jelenléti ív: cellák jelölése szegéllyel látható, zöld színű az alapkitöltés mindig az aktuális napi dátumig, amennyiben nem került rögzítésre egyéb jelölés (vagyis automatikusan jelenlévő).

  • KIR import telephely nevének láthatósága:

KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában az intézmény hosszú neve teljes egészében szerepel.

  • Igazolandó napok átállításának módosítása:

Az igazolandó napok átállítása minden esetben manuálisan történik igazoltra vagy igazolatlanra. Az Intézmény adatok közül a kapcsolódó tabfül levételre került, mely a beállított napszámtól függően automatikusan állította igazolatlanra a le nem kezelt igazolásra váró napot.

Módosítások:

  • Budapest kerület cím betöltése:

KIR – oviKRÉTA kódszótár eltérés miatt a budapesti kerülettel rendelkező címek nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba.

 

Újdonságok:

  • Alkalmazott, gyermek, csoport törlési funkció kialakítása:

Meghatározott feltételek mellett alkalmazott, gyermek és csoport törlési lehetőségének biztosítása az adott intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználó részére.

  • Gyermekek jelkészletének bővítése:

A gyermekek jelkészlete kiegészítésre került további 40 választható jellel, melyet a pedagógusi és intézményi adminisztrátori szerepkörrel rendelkező felhasználó rendelhet a gyermek neve mellé.

Módosítások:

  • Esemény megjegyzés mező validálás:

A mező validálása hibás volt, ez került javításra.

  • Hibabejelentésnél utólagos kommentekhez történő dokumentum csatolás:

Hibabejelentés alkalmával állomány csatolására van lehetőség, de további megjegyzéskor már nem volt biztosított a csatolás lehetősége, ez került javításra.

  • Szökőévben született gyermekek korcsoport számítás:

Amennyiben egy gyermek szökőévben született, úgy a megjelenítéskor a korcsoport számítás hibája miatt hibát jelzett a rendszer.

  • Címkék nélkül