- Created by user-6bcd2, last modified on Sep 12, 2022
Az intézményi kérdőív a köznevelési intézményekben azon folyamatot jelzi, amely során az intézmény a címzettek felé kérdőíves formában adatokat továbbít, majd a visszajelzéseket Excel-formátumban letöltve, azokat kiértékeli.
Az intézmény munkatársai online elvégzik a kérdőívek szerkesztését és továbbítását a címzettek felé, akik szintén online szerkesztik a válaszaikat és visszaküldik azt az intézmény részére.
Keresés
Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez! A kereséshez használhatja a csillag(*) karaktert is a keresőszavak végén.
Egyáltalán nem, vagy túl kevés keresési eredményt kapott?
Ha információk keresésekor az összes szó helyesírásának ellenőrzése után sem kap találatot, bővítse a keresést további eredményekért:
- Használjon kevesebb keresési kifejezést. Használja például a „importálás” szót az „tanulók importálása” kifejezést helyett.
Használjon általánosabb keresési kifejezéseket. Használja például a „számítógép” vagy a „PC” szót a „laptop” helyett.
Használja a csillag (*) karaktert a keresőszavak végén. A óra* kifejezés például megtalálja a „órarend” és a „óralátogatás” szót is. A * használata a szavak elején vagy közepén nem működik.
A kiküldött kérdőíveinket sorba rendezhetjük az oszlopfejlécekben található vonalkákra kattintva, az oszlopfejlécekben lévő vízszintes vonalra írva pedig szűrhetjük azokat.
A lezárt kérdőíveink megjelenítéséhez pipáljuk be a táblázat felett található jelölőnégyzetet.
Új kérdőívet az - gombra kattintva tudunk létrehozni.
A több oldalas kérdőívlista oldalai között a lista alján lévő navigációs gombokkal navigálhatunk:
- A ikonnal egyet lapozhatunk előre az oldalak között.
- A ikonnal egyet lapozhatunk vissza az oldalak között.
- A ikonnal a lista utolsó oldalára ugorhatunk.
- A ikonnal a lista első oldalára ugorhatunk.
A számokra kattintva az adott számú oldalra ugrik a rendszer.
A Kérdőív - létrehozása felületen három menüpont alapján végezhetjük el a kérdőívekkel kapcsolatos műveleteket:
- az Alapadatok (alapértelmezett) menüpontban: kérdőíveinket elnevezhetjük, formázott kísérőszöveget szerkeszthetünk a kérdőívünkhöz és megadhatjuk a kérdőívünkhöz tartozó kitöltési határidőt.
- a Kérdések szerkesztése menüpontban: létrehozhatjuk, módosíthatjuk kérdőíveinket
- a Címzettek menüpontban: meghatározhatjuk azon felhasználók körét, akik számára a kérdőívet kiküldjük:
A kísérő szöveg mezőben található (link) - gombra kattintva külső honlapokra történő hivatkozást is beleszerkeszthetünk a kérdőívbe.
A (karakterszín, karakter-háttérszín) - ikonokra kattintva a kérdőívünkhöz tartozó kísérő szövegben kiemelhetünk fontos részeket, figyelmet irányíthatunk szövegrészekre.
A (szövegrendezés) - ikonokra kattintva a kérdőívünkhöz tartozó kísérő szövegben található sorokat rendezhetjük.
A (karaktertípus) - ikonra kattintva a kérdőívünkhöz tartozó kísérő szövegben karakterméretet állíthatunk be.
A (formázás törlése) - ikonra kattintva pedig a kérdőívünkhöz tartozó kísérő szövegben elhelyezett formázásokat törölhetjük.
Az adatbekérő űrlap megszerkesztéséhez eszköztárból kiválasztható elemek (szövegdoboz, jelölőnégyzet, rádiógomb, legördülő-lista és egyéb elemek) illetve kérdőív szerkesztési funkciók (sorrendválasztó, eseményelem beillesztő, időzítő, stb) segíti a kérdőív elkészítését:
Az Eszköztárból választható kérdéstípusok az alábbiak:
A címzettek kiválasztásánál az üzenetküldési funkcióhoz hasonlóan tudjuk a címzetteket kiválasztani, törölni egyesével illetve az oszlopfejléc első oszlopában lévő többeskijelőlő-négyzetre kattintva:
e-Ügyintézés - Kapcsolattartás - Kérdőívek létrehozásaA KRÉTA (Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer) e-Ügyintézés (Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer) moduljának Kapcsolattartási funkciójának Kérdőívek kezelése rész gyakorlati bemutatás, a Pedagógusi oldal szemszögéből.
|
---|