Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Hogyan tudok szervezőként első alkalommal belépni az alkalmazásban, hogyan kapom meg felhasználó nevemet, és hogyan lesz saját jelszavam?

A szervezői jogosultsággal rendelkező felhasználó adatait az adminisztrátor rögzíti az f-KRÉTA alkalmazásban, ő adja meg a felhasználó alapadatait, a felhasználó e-mail címét és a felhasználónevet. A felhasználónevet az alkalmazástól függetlenül adja át az adminisztrátor a szervezőnek. A szervező az alkalmazásban megadott email címére kap egy un. jelszó beállító levelet, amelyben található linkre kattintva jut el a jelszó beállító felületre. Itt kell megadni az általa választott jelszót, és a jelszó megismétlésével a „jelszó megerősítés” mezőben meg is kell erősíteni azt. Ne tévessze meg az ablak fejlécében található megnevezés, illetve a jobb alsó sarokban található gomb megnevezése: „Elfelejtett jelszó”, „Jelszó megváltoztatása”. Az első jelszó megadásnál is ugyanazt a felületet kell használnia, mint amit majd abban az esetben, ha elfelejtené jelszavát a felhasználó. 

Hogyan tehetem meg az alkalmazás működésével kapcsolatos hibabejelentéseket, javaslatokat az alkalmazás fejlesztésével kapcsolatban?

Az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználó a Beállítások menüpont Ügyfélszolgálat almenüjén keresztül teheti meg a hibabejelentéseket, fogalmazhat meg fejlesztési javaslatokat, és tehet fel, üzleti/szakmai kérdéseket az eKRÉTA Informatikai Zrt. ügyfélszolgálatától. Kérjük, hogy ha szervezői jogosultsággal rendelkezik, juttassa el észrevételét, hibajelentését a felnőttképző f-KRÉTA adminisztrátorához. 

Hogyan tudok adatot szolgáltatni a FAR-ba az f-KRTÉTA alkalmazáson keresztül?

A szervezői jogosultsággal rendelkező személy abban az esetben tud adatot szolgáltatni a FAR-ba az f-KRÉTA alkalmazás közvetlen adatkapcsolatán keresztül, ha a FAR-ban ugyanazon természetes személyazonosító adataival ügyintézőként is szerepel, illetve az alkalmazás adminisztrátora az f-KRÉTA szervezőt és a FAR ügyintézőt a Felhasználói kézikönyv Szervezők kezeléseoldalon leírt módon összerendelte.

Mit tegyek, ha a az alábbi hibaüzenetet kapom: A felhasználónak nincs adatszolgáltató jogosultsága a felnőttképzőhöz?

Ez a hibaüzenet akkor jelenik meg, amikor valakit az f-Krétában felvesznek felhasználónak (Szervező vagy Admin), a FAR rendszerrel az összeköttetés/összekapcsolás megtörténik (feljön a KAÜ-s bejelentkező ablak, ahol belép a saját ügyfélkapujával a FAR-ba), majd az f-Krétába belépve adatot szolgáltat próbál szolgáltatni. A hibaüzenet azért jelenik meg, mert a FAR-ban nincs hozzáadva a felnőttképzőhöz, mint ügyintéző, ugyanis csak az szolgáltathat a f-Krétából, aki a FAR-ban is fel van véve ügyintézőnek. A FAR ügyintéző felviteléről a Szervezők kezeléseoldalon az Összerendelés FAR ügyintézővel fejezetben olvashat útmutatást.

Mit tegyek, ha a FAR és az f-KRÉTA rendszert összekötöttem, mégsem importálódnak az adatok?

Valószínűleg az a probléma, hogy nem volt a képzésen bejelölve, hogy nyilvános, ezért a képzés be nem jelentkezett felhasználó esetén nem látszódik. A probléma megoldásához, jelöljük be a Nyilvánosság lehetőségét és ismételten indítsuk el adatszolgáltatás.

Online képzés esetén a jelenléti ívet és a tanúsítvány átadó dokumentumokat hogyan lehet/kell aláiratni, dokumentálni, a FAR rendszerbe kell-e továbbítani valahogy vagy csak "papír" alapon kell tárolni?

Az f-KRÉTA-ban ezeket a dokumentumokat ki lehet nyomtatni, de a résztvevőkkel való aláíratása és annak tárolása nem része a szoftvernek.