Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Az „Ügyfélszolgálat” menüpontban tehetők meg az alkalmazás működését érintő hibák (Új hibabejelentés rögzítése) bejelentése, de a felhasználó a rendszer fejlesztésével kapcsolatos javaslatokat (Új fejlesztési javaslat rögzítése) és szakmai, felnőttképzési működéshez kapcsolódó kérdéseket is feltehet (Új üzleti kérdés rögzítése). Új bejelentés rögzítésekor kötelezően meg kell adni a bejelentés címét, leírását, illetve dokumentumot is csatoljon a bejelentéshez, pl. képernyőképet a hibáról.

Fontos tudnia!

Az Ügyfélszolgálat menüpont csak az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók számára érhető el!

A bejelentések, kérdések listájában nyomon követheti a bejelentései, kérdései állapotát, megtekintheti a választ az adott sorra kattintva. Az adott bejelentés, kérdés űrlapján új hozzászólást is rögzíthet, amelyet szintén megkapnak az eKRÉTA Zrt. munkatársai. 

Ügyfélszolgálat működése