Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Mit kell tudni az oviKRÉTA rendszerről?

Az oviKRÉTA rendszer célja, hogy a magyarországi óvodák gyermekekkel és alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladataihoz informatikai támogatást nyújtson oly módon, hogy az óvodák fenntartói számára is biztosítsa a számukra fontos információk megtekintésének lehetőségét.

A Tudásbázis célja az oviKRÉTA rendszer felületének, felhasználói funkcióinak és a rendszer működésének ismertetése folyamatleírásokkal, illetve képernyőképekkel.

Az oviKRÉTA rendszer adminisztrációs felületei böngészőn keresztül érhetők el (Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Google Chrome).

A rendszer felhasználói elsősorban az óvoda és a fenntartók alkalmazottai (vezetők, óvodapedagógusok, egyéb alkalmazottak).

Mire használható az oviKRÉTA rendszer?

  • Gyermekek és gondviselőik, alkalmazottak adatainak rögzítésére, áttekintésére.
  • Felvételi és mulasztási napló - jelenléti ív naprakész nyilvántartására.
  • Csoportnapló - óvodai tevékenységek, események rögzítésére, dokumentumok csatolására. A csoport története egyben, egy helyen látható és kezelhető.
  • Gyermeknapló - egy gyermek története egyben, egy helyen látható és kezelhető.
  • Óvodai beiratkozás - felvételi határozatok, Felvételi előjegyzési napló generálásra.

Szerepkörök az oviKRÉTA rendszerhez

  • Központi adminisztrátor - Az üzleti alkalmazásbeállítások kezelését, a fenntartók, intézmények és ezek felhasználóinak adminisztrációját, valamint az alkalmazás naplók ellenőrzését biztosító kiemelt szerepkör.
  • Intézményi adminisztrátor - Az intézmények és a hozzátartozó feladatellátási helyek összes üzleti funkciójának használatát biztosító szerepkör, amellyel a felhasználó az intézménybe járó gyermekek, csoportok és alkalmazottak adatait korlátozás nélkül megtekintheti, adminisztrálhatja.
  • Fenntartó - A fenntartóhoz tartozó intézmények és tagintézmények nyilvántartásaiba csak korlátozott betekintést biztosító szerepkör.
  • Pedagógus - A pedagógushoz rendelt csoport(ok) és az azokba tartozó gyermekek  adminisztrációját biztosító szerepkör.
  • Egyéb alkalmazott - Az alkalmazotthoz rendelt csoport(ok), gyermekek korlátozott megtekintését biztosító szerepkör.