Section |
---|
Alkalmazotti felület - Vezetői felület - Fenntartói felület - Szoftverfrissítések - PED-TÉR bemutató |
Section | ||
---|---|---|
| ||
Alkalmazottaknak - Vezetőknek - Fenntartóknak - Szoftverfrissítések |
A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bemutatása
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni.
Az értékelésben részt vevő szerepkörök:
- Értékelendő alkalmazott:
1) pedagógus, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján pedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb.
2) nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb., és akinek a Belépési adatok lapján beállították a Napló jogosultságot.
- Közreműködő: Az igazgató által a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe bevont alkalmazott, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban a Belépési adatok lapján be van állítva a „Kezelheti az alkalmazottak teljesítménycéljait és értékeléseit” lehetőség.
- Értékelő vezető: Az a vezető, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján a 'Vezetői óraszám oka' mezőben be van állítva valamilyen vezetői megbízás típus. Például: főigazgató, igazgató.
Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer - Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (rövidítve: KRÉTA PED-TÉR) hivatott ellátni. A köznevelési intézmények pedagógusai és pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkező nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottai, valamint vezetői teljesítményértékelési folyamatának adminisztrálása:
1) Egyéni teljesítménycélok
2) Értékelési szempontok (egyedi intézményi és egyéni vezetői)
3) Értékelések
- a pedagógusok/NOKS alkalmazottak teljesítményértékelését az Elektronikus napló „TÉR” moduljában,
- az egyéb vezetők/helyettesek teljesítményértékelését az igazgatók/főigazgatók számára elérhető úgynevezett „KRÉTA Adminisztrációs modul"-ban (kretaadmin),
- az igazgatók/főigazgatók teljesítményértékelését a fenntartói KRÉTA rendszer Fenntartói Ellenőrzési Modul-jában (röviden: KRÉTA FEM) végezhetik.
Letölthető a Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) prezentációja az egyes funkciók részletes ismertetésével!
Az értékelésben részt vevő szerepkörök bemutatása
A KRÉTA PED-TÉR funkcióját az alábbi felhasználói szerepkörökkel és programfunkciókkal lehet használni
Értékelendő alkalmazott
Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában az alkalmazott Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:
- Pedagógus típusú, vagy NOKS típusú munkakör legyen beállítva.
- Köznevelési foglalkoztatotti kezdetű legyen a foglalkoztatás típusa.
- Ne legyen gyakornok.
Értékelő vezető
Az egy köznevelési feladatot ellátó intézményben az igazgató, az összetett intézményben a főigazgató. (a jogosultság beállításáról ITT olvashat bővebben)
Közreműködő
Az értékelő vezető (főigazgató, igazgató) a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe közreműködőket vonhat be. Közreműködő lehet a főigazgató-helyettes, az igazgatóhelyettes, a tagintézmény-igazgató, az intézményegység-vezető, tagintézményigazgató-helyettes, intézményegységvezető-helyettes, valamint az értékelendő személy munkaközösségének vezetője. ennek megfelelően kétféle közreműködőt különböztetünk meg a modulban:
1) Pedagógusok értékelésében közreműködő
2) Vezetők értékelésében közreműködő
A közreműködői jogosultságokról ITT olvashat bővebben.
Section | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|