Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR)  bemutatása alkalmazottaknak

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer PED TÉR moduljában szükséges végezni.

Mely alkalmazottak érintettek a teljesítményértékelésben?

Az alábbi alkalmazottak érintettek:

1) az a köznevelési foglalkoztatási jogviszonyban álló pedagógus, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján pedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb. Kivéve gyakornok.

2) az a pedagógus végzettségű nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb.

Hogyan rögzíthetem az egyéni teljesítménycéljaimat?

A TÉR modulban lehetőség van arra, hogy a pedagógusok számára a közreműködő és az értékelő vezető is rögzíthessen teljesítménycélokat. Az utóbbi esetben a teljesítménycél egyből Jóváhagyott státuszba került. 

Az alábbi módon rögzíthetik saját egyéni teljesítménycéljaikat:

Kattintson ide!

Hogy tudom megnézni milyen értékelési szempontrendszer vonatkozik rám?

Az értékelő vezető határozza meg, hogy az alkalmazottakra milyen értékelési szempontok vonatkoznak. 

A pedagógusok számára feladatellátási helyenként és ellátott köznevelési feladatonként Egyedi intézményi értékelési szempontrendszereket határoz meg.

A vezetők számára Egyéni értékelési szempontrendszereket.

A saját értékelési szempontrendserünket az alábbi helyen tudjuk megnézni. 

Kattintson ide!