Section |
---|
Alkalmazotti felület - Vezetői felület - Fenntartói felület - Szoftverfrissítések - PED-TÉR bemutató |
Section | ||
---|---|---|
| ||
Alkalmazottaknak - Vezetőknek - Fenntartóknak - Szoftverfrissítések |
A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bemutatása
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer - Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (rövidítve: KRÉTA PED-TÉR) hivatott ellátni. A köznevelési intézmények pedagógusai és pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkező nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottai, valamint vezetői teljesítményértékelési folyamatának adminisztrálása:
1) Egyéni teljesítménycélok
2) Értékelési szempontok (egyedi intézményi és egyéni vezetői)
3) Értékelések
- a pedagógusok/NOKS alkalmazottak teljesítményértékelését az Elektronikus napló „TÉR” moduljában,
- az egyéb vezetők/helyettesek teljesítményértékelését az igazgatók/főigazgatók számára elérhető úgynevezett „KRÉTA Adminisztrációs modul"-ban (kretaadmin),
- az igazgatók/főigazgatók teljesítményértékelését a fenntartói KRÉTA rendszer Fenntartói Ellenőrzési Modul-jában (röviden: KRÉTA FEM) végezhetik.
Letölthető a Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer TÉR menüpontjában szükséges végezni(PED TÉR) prezentációja az egyes funkciók részletes ismertetésével!
Az értékelésben részt vevő szerepkörök bemutatása
A KRÉTA PED-TÉR funkcióját az alábbi felhasználói szerepkörökkel és programfunkciókkal lehet használni:
Értékelendő alkalmazott
1) az a köznevelési foglalkoztatási jogviszonyban álló pedagógus, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban listájában az alkalmazott Elsődleges munkaügyi adatok lapján pedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb. Kivéve gyakornok.2) az a nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb., és akinek a Belépési adatok lapján beállították a Napló jogosultságotaz alábbi beállítások szükségesek:
- Pedagógus típusú, vagy NOKS típusú munkakör legyen beállítva.
- Köznevelési foglalkoztatotti kezdetű legyen a foglalkoztatás típusa.
- Ne legyen gyakornok.
Értékelő vezető
Elsősorban Az egy köznevelési feladatot ellátó intézményben az igazgató/főigazgató, illetve az intézmény SZMSZ-ben szereplő esetben a tagintézmény-igazgató és/vagy az intézményegység-vezető, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján a 'Vezetői óraszám oka' mezőben be van állítva ez a vezetői megbízás. Továbbá a Belpési adatok lapján be van állítva a PED TÉR- ÉRTÉKELŐ VEZETŐ jogosultság
Közreműködő
A főigazgató, igazgató által az összetett intézményben a főigazgató. (a jogosultság beállításáról ITT olvashat bővebben)
Közreműködő
Az értékelő vezető (főigazgató, igazgató) a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe
bevont személy, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban a Belépési adatok lapján be van állítva a „PED TÉR - KÖZREMŰKÖDŐ” jogosultság.közreműködőket vonhat be. Közreműködő lehet a főigazgató-helyettes, az igazgatóhelyettes, a tagintézmény-igazgató, az intézményegység-vezető, tagintézményigazgató-helyettes, intézményegységvezető-helyettes, valamint az értékelendő személy munkaközösségének vezetője. ennek megfelelően kétféle közreműködőt különböztetünk meg a modulban:
1) Pedagógusok értékelésében közreműködő
2) Vezetők értékelésében közreműködő
A közreműködői jogosultságokról ITT olvashat bővebben.
Section | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|