Section |
---|
Alkalmazotti felület - Vezetői felület - Fenntartói felület - Szoftverfrissítések - PED-TÉR bemutató |
Section | ||
---|---|---|
| ||
Alkalmazottaknak - Vezetőknek - Fenntartóknak - Szoftverfrissítések |
A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bemutatása
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer - Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (rövidítve: KRÉTA PED-TÉR) hivatott ellátni. A köznevelési intézmények pedagógusainak pedagógusai és pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkező , a nevelő és oktat oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottainak, valamint vezetőinek a teljesítményértékelését a „TÉR” menüpontban lehet elvégezni.
a pedagógusok teljesítményértékelését az intézményi KRÉTA rendszeralkalmazottai, valamint vezetői teljesítményértékelési folyamatának adminisztrálása:
1) Egyéni teljesítménycélok
2) Értékelési szempontok (egyedi intézményi és egyéni vezetői)
3) Értékelések
- a pedagógusok/NOKS alkalmazottak teljesítményértékelését az Elektronikus napló „TÉR” moduljában,
- az egyéb vezetők/helyettesek teljesítményértékelését az igazgatók/főigazgatók számára elérhető úgynevezett „KRÉTA Adminisztrációs modul"-ban (kretaadmin),
- az igazgatók/főigazgatók teljesítményértékelését a fenntartói KRÉTA rendszer Fenntartói Ellenőrzési Modul-jában (rövidítveröviden: KRÉTA FEM) végezhetik.
Letölthető a Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) prezentációja az egyes funkciók részletes ismertetésével!
Az értékelésben részt vevő szerepkörök bemutatása
A KRÉTA PED-TÉR funkcióját az alábbi felhasználói szerepkörökkel és programfunkciókkal lehet használni
Értékelendő alkalmazott
1) az a köznevelési foglalkoztatási jogviszonyban álló pedagógus, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban listájában az alkalmazott Elsődleges munkaügyi adatok lapján pedagógus típusú munkakört állítottak be. Például: általános iskolai tanár, tanító, gimnáziumi tanár, stb. Kivéve gyakornok.
Ezeknek az alkalmazottaknak lehetőségük van az „Elektronikus naplóban” a „TÉR” csempére kattintva az „Egyéni teljesítménycélok” menüpontban rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”.
2) az a nevelés-oktatást közvetlenül segítő (NOKS) alkalmazott, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az Elsődleges munkaügyi adatok lapján NOKS típusú munkakört állítottak be. Például.: gyógypedagógiai asszisztens, könyvtáros stb.
Ezeknek az alkalmazottaknak lehetőségük van rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”.
Értékelő vezető
Elsősorban a főigazgató, igazgató, illetve az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzatában (rövidítve: SZMSZ) szereplő esetben a tagintézmény-igazgató és/vagy az intézményegység-vezető/kollégiumvezető, akinek az Adminisztrációs rendszerben a Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban a „Belépési adatok” lapján a "Jogosultsági szint" mezőben be van állítva a PED TÉR - ÉRTÉKELŐ VEZETŐ jogosultság. Ezeknek a vezetőknek lehetőségük van rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”. Kezelhetik az alkalmazotti egyéni teljesítménycélokat, lehetőségük van azok felvitelére, törlésére, elfogadására és elutasítására is. Rögzíthetik az alkalmazotti „Értékelési szempontokat”.
Információ | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
A PED TÉR - ÉRTÉKELŐ VEZETŐ jogosultsággal kapcsolatban az alábbi feltételeknek kell teljesülnie:
A jogosultság beállítása után szükséges egy ki/belépést végezni és utána ellenőrizni a TÉR modult működését. |
az alábbi beállítások szükségesek:
- Pedagógus típusú, vagy NOKS típusú munkakör legyen beállítva.
- Köznevelési foglalkoztatotti kezdetű legyen a foglalkoztatás típusa.
- Ne legyen gyakornok.
Értékelő vezető
Az egy köznevelési feladatot ellátó intézményben az igazgató, az összetett intézményben a főigazgató. (a jogosultság beállításáról ITT olvashat bővebben)
Közreműködő
Az értékelő vezető (főigazgató, igazgató) a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe közreműködőket vonhat be. Közreműködő lehet
a főigazgatóa főigazgató-helyettes, az igazgatóhelyettes, a tagintézmény-igazgató, az intézményegység-vezető, tagintézményigazgató-helyettes, intézményegységvezető-helyettes, valamint az értékelendő személy munkaközösségének
vezetői, aki számára az Adminisztrációs rendszerben a „Nyilvántartás/Alkalmazottak” menüpontban a „Belépési adatok” lapon a „Jogosultsági szint” mezőben be van állítva a „PED TÉR - KÖZREMŰKÖDŐ” jogosultság. A közreműködőknek lehetőségük van rögzíteni az egyéni teljesítménycéljaikat, megtekinthetik a számukra beállított „Értékelési szempontokat”, valamint látható számukra a „Teljesítményértékelés”.vezetője. ennek megfelelően kétféle közreműködőt különböztetünk meg a modulban:
1) Pedagógusok értékelésében közreműködő
2) Vezetők értékelésében közreműködő
A közreműködői jogosultságokról ITT olvashat bővebben.
Section | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|