Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.


Section

Alkalmazotti felület - Vezetői felület - Fenntartói felület - Szoftverfrissítések - PED-TÉR bemutató


Section
bordertrue

Alkalmazottaknak - Vezetőknek - Fenntartóknak - Szoftverfrissítések


A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR)  bemutatása

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer - Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (rövidítve: KRÉTA PED-TÉR) hivatott ellátni.  A köznevelési intézmények pedagógusai és pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkező nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottai, valamint vezetői teljesítményértékelési folyamatának adminisztrálása:

1) Egyéni teljesítménycélok

2) Értékelési szempontok szempontok (egyedi intézményi és egyéni vezetői)

3) Értékelések

  • a pedagógusok/NOKS alkalmazottak teljesítményértékelését az Elektronikus napló „TÉR” moduljában,
  • az egyéb vezetők/helyettesek teljesítményértékelését az igazgatók/főigazgatók számára elérhető úgynevezett „KRÉTA Adminisztrációs modul"-ban (kretaadmin),
  • az igazgatók/főigazgatók teljesítményértékelését a fenntartói KRÉTA rendszer Fenntartói Ellenőrzési Modul-jában (röviden: KRÉTA FEM) végezhetik.

Letölthető a Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) prezentációja az egyes funkciók részletes ismertetésével!


Információ
iconfalse
titleJó tudni!

Az Oktatási Hivatal által közzétett, a köznevelési intézményekre vonatkozó TÉR-dokumentumok a pedagógusok és vezetők teljesítményértékeléséhez ide kattintva érhetők el.


Az értékelésben részt vevő szerepkörök bemutatása

A KRÉTA PED-TÉR funkcióját az alábbi felhasználói szerepkörökkel és programfunkciókkal lehet használni

Értékelendő alkalmazott

Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában az alkalmazott Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:

  1. Pedagógus típusú, vagy NOKS típusú munkakör legyen beállítva.
  2. Köznevelési foglalkoztatotti kezdetű legyen a foglalkoztatás típusa.
  3. Ne legyen gyakornok.

Értékelő vezető

Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában az értékelő vezető Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:

  1. Pedagógus típusú, vagy NOKS típusú munkakör legyen beállítva.
  2. Köznevelési foglalkoztatotti kezdetű legyen a foglalkoztatás típusa.
  3. Ne legyen gyakornok
  4. A Vezetői óraszám oka mezőben be van állítva a vezetői megbízás típusa (igazgató/főigazgató).

A fenti beállításokon túl további jogosultság beállítása szükséges. A Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontban az értékelő vezető „Belépési adatok” lapján a "Jogosultsági szint" mezőben be legyen állítva a PED TÉR - ÉRTÉKELŐ VEZETŐ jogosultság.

Image Removed

Image Removed
Információ
iconfalse
titleJogosultságok beállítása

A PED TÉR - ÉRTÉKELŐ VEZETŐ jogosultsággal kapcsolatban az alábbi feltételeknek kell teljesülnie:

  • egy KRÉTA rendszerben csak egy vezetőhöz lehet beállítani;
  • az intézmény vezetője a KRÉTA rendszerében az alkalmazotti lapján az Elsődleges munkaügyi adatok lapon a Vezetői óraszám oka mezőben vezetői megbízástípus legyen beállítva.
  • egyszerre nem lehet közreműködői és vezetői jogosultság.

A jogosultság beállítása után szükséges egy ki/belépést végezni és utána ellenőrizni a TÉR modult működését.

egy köznevelési feladatot ellátó intézményben az igazgató, az összetett intézményben a főigazgató. (a jogosultság beállításáról ITT olvashat bővebben)

Közreműködő

Az értékelő vezető (főigazgató, igazgató) a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe közreműködőket vonhat be.

Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában a közreműködő Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:

  • Pedagógus típusú, vagy NOKS típusú munkakör legyen beállítva.
  • Köznevelési foglalkoztatotti kezdetű legyen a foglalkoztatás típusa.
  • Ne legyen gyakornok
  • A Vezetői óraszám oka mezőben be van állítva a megbízás típusa.

     Közreműködő lehet

    a főigazgató

    a főigazgató-helyettes, az igazgatóhelyettes, a tagintézmény-igazgató, az intézményegység-vezető, tagintézményigazgató-helyettes, intézményegységvezető-helyettes, valamint az értékelendő személy munkaközösségének vezetője. ennek megfelelően kétféle közreműködőt különböztetünk meg a modulban:

    A fenti beállításokon túl további jogosultság beállítása szükséges. A „Nyilvántartás/Alkalmazottak” menüpontban a közreműködő „Belépési adatok” lapján a „Jogosultsági szint” mezőben be legyen állítva a „PED TÉR - KÖZREMŰKÖDŐ” jogosultság.

    Image Removed

    1) Pedagógusok értékelésében közreműködő

    2) Vezetők értékelésében közreműködő

    A közreműködői jogosultságokról ITT olvashat bővebben.


    Section


    Column
    width33%


    Panel

    Alkalmazotti felület

    A TÉR Modul a Pedagógus Teljesítményértékelési Rendszer adminisztrációjának informatikai támogatását biztosító,  a KRÉTÁ-val integráltan működő szoftvermodul. Ezen az oldalon a TÉR modul alkalmazotti felületének használatát mutatjuk be.

    Állapot
    subtletrue
    colourGreen
    titleALKALMAZOTT
     




    Column
    width33%


    Panel

    Vezetői felület

    A TÉR Modul a Pedagógus Teljesítményértékelési Rendszer adminisztrációjának informatikai támogatását biztosító, a KRÉTÁ-val integráltan működő szoftvermodul. Ezen az oldalon a TÉR modul vezetői felületének használatát mutatjuk be.

    Állapot
    subtletrue
    colourBlue
    titleVEZETŐ
     



    Column
    width33%


    Panel

    Fenntartói felület

    A TÉR Modul a Pedagógus Teljesítményértékelési Rendszer adminisztrációjának informatikai támogatását biztosító - a KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul. Ezen az oldalon a fenntartói felületének használatát mutatjuk be.

    Állapot
    subtletrue
    colourRed
    titleFENNTARTÓ