Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

A KRÉTA rendszerben a szülőknek, törvényes képviselőknek kétféle hozzáférése lehet:

1) Csökkentett jogosultság, mely korlátozott adathozzáférést biztosít azon szülőknek, akiket az intézmény még nem igazolt vissza.

2) Bővített jogosultság, mely az intézmény által visszaigazolt szülőknek már több funkcionalitást biztosít.

Hozzáférés igénylése

Abban az esetben ha a szülő még nincs regisztrálva az intézmény KRÉTA rendszerében és ezt a lehetőséget az intézmény nem tiltja le, akkor a szülőknek lehetőségük van az intézmény KRÉTA rendszerének belépési felületén található "Gondviselői jelszó igénylése"  szövegre kattintva belépési adatokat (felhasználónév, jelszó) a rendszerben rögzített e-mail címére igényelni.

Ha már korábbról rendelkezik felhasználónévvel és jelszóval, akkor nem kell újra igényelnie hozzáférést!

Ez a regisztráció csak egy csökkentett jogosultsággal rendelkező felhasználói hozzáférést biztosít, így pl. személyes adatok, jegyek, mulasztások, feljegyzések stb. megtekintésére nincs lehetőség!

Az igényléshez ki kell tölteni az űrlap elemeit a megfelelő adatokkal különösen ügyelve az elgépelésre a név, e-mail és oktatási azonosító mezőknél.

Sikeres azonosítás

Amennyiben a megadott adatok alapján az azonosítás sikeres, a rendszer elküldi e-mailben a belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót.

Felhasználó azonosítás sikertelen

Ha a megadott adatok nem egyeznek a rendszerben található adatokkal, de az oktatási azonosító érvényes, az igénylő személy kap egy a csökkentett jogosultsággal rendelkező hozzáférést, amelynek belépéséhez szükséges adatai a megadott e-mail címre érkeznek.

Azonosítás sikertelen

Ha a Gondviselő azonosítása nem sikerült vagy csak csökkentett jogosultságú belépési adatokat tudott igényelni, a további teendőkkel keresse fel az intézményt.

Igénylés

  • A belépési adatok igényléséről az intézmény adminisztrátora is értesítést kap.
  • Sikertelen azonosítás esetén letölthető egy (PDF) nyomtatvány, amiben szerepelnek az űrlapon megadott adatok. Ezzel megkönnyítheti az adatok megfelelő adminisztrációját az intézmény számára.