Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Mi a teendő, ha a fenntartói rendszerbe belépve nem jelenik meg a FEM modul?

A KRÉTA FEM modul csak a "Tanulmányi munkatárs", illetve "Szuperfenntartó" jogosultsággal rendelkező felhasználó számára érhető el. Kérjük, a Felhasználók menüpontban állítsa be ezt a jogosultságot is, majd egy ki/belépés után megjelenik a FEM modul.

Mi a teendő, ha nem jelennek meg az igazgató/főigazgató egyéni teljesítménycéljai a fenntartói rendszerben?

A leggyakoribb okok:

  1. igazgatóváltás történt és a célok rögzítésekor még nem volt igazgatónak/főigazgatónak jelölve az intézményi KRÉTÁ-ban;
  2. nem jó tanévre rögzítette a céljait.

Igazgatóváltás esetén

Először az Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak menüpontjában kell beállítani a Belépési adatok lapfülén az 'adminisztrátor' jogosultságot (ha még ez nem volt beállítva), illetve az Elsődleges munkaügyi adatok lapján a 'Vezetői óraszám oka' mezőben a vezetői megbízásának típusát (igazgató vagy főigazgató). A volt vezetőnél pedig ugyanezeket elvenni, vagy módosítani. Ezután lesz igazgatói /főigazgatói jogosultsága a TÉR modulban. 

Ha már korábban más titulusában rögzített célokat, akkor azokat most már saját maga tudja törölni, vagy visszautasítani az erre a célra kialakított kretaadmin felületen. Ezután rögzítse az új titulusban a céljait.

Mi a teendő, ha igazgató értékelésekor azt a hibaüzenetet kapom, hogy a "célok típusa nem megfelelő"?

A probléma oka, hogy a teljesítménycélokat nem olyan alkalmazotti beállításokkal rögzítették, amelyet a fenntartó kezelhet. A teljesítménycéloknak nemcsak a darabszáma lényeges a rendszerben, minden teljesítménycélhoz tartozik egy típus, amely attól függ, hogy a létrehozás pillanatában milyen alkalmazotti beállításai voltak az Elsődleges munkaügyi adatok lapján: 

A Vezetői óraszám oka mezőben volt-e beállítva megbízás, ha volt, akkor a 2024.01.01-től hatályos vezetői megbízási elnevezés volt beállítva számára.

A célok típusát a fenntartói rendszerben tudják ellenőrizni a KTR modulban a Tanulmányi riport/Intézményi szint/ TÉR csempére kattintva az Intézményvezetők és helyettesek teljesítménycéljai tanügyi riportban. Az érintett sorában a Célkitűzés szintje oszlop adata ha nem igazgató, vagy főigazgató, akkor nem tudja a fenntartó kezelni a célokat. Ekkor törölni kell a jelenlegi célokat és a helyes alkalmazotti beállításokkal újra szükséges felvenni.

Mi a teendő, ha igazgató értékelésekor a listában szürkén jelenik meg a neve, tehát nem kiválasztható?

A probléma oka, hogy az alábbi beállítások közül valamelyik nem megfelelő:

1) nincs meg a 4db igazgatói vagy főigazgatói beállítással rögzített elfogadott teljesítménycél;

2) nincs a fenntartó által rögzítve egyéni értékelési szempontrendszer;

3) Az intézményi rendszerben az Elsődleges munkaügyi adatok lapjukon nem .... (Vezető) típusú szempontrendszer, illetve a Vezetői óraszám oka mezőben nem igazgató, vagy főigazgató van beállítva. (Ha itt módosítani szükséges, akkor utána végezzenek egy ki- és belépést a rendszerből.)