Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére


A Tanuló Monitoring rendszermodul kezdőfelületén alapbeállításként egy baloldali menüsort, a képernyőn további részén pedig 6 információs ablakot láthatunk.


Menüsor, fejléc

A bal felső sarokban lévő KRÉTA logó melletti fehér kör segítségével a menüablak elrejthető, így a többi felületre nagyobb képernyőterület juthat. Akár a KRÉTA ikonra, akár a menü "Kezdőlap" pontjára kattintunk, a belépés utáni kezdő felületre lép az oldal.

Az ablak felső lécében megtalálható bejelentkezési nevünk, valamint Intézményünk. Nevünkre kattintva elérjük az egyedi, felhasználói megjelenítési beállításokat. A beállításokat bármikor a felhasználók módosíthatják és menthetik, vagy az alapbeállításokat visszaállítva a kezdő értékeket kapják vissza.

A fejlécben további menüpontok állnak rendelkezésre:

Megtekinthetjük a számunkra érkezett rendszerüzeneteket , és kezelhetjük azokat.

A felületet használó eszközünknek megfelelően egy kattintással válthatunk "Kompakt" (hordozható eszközre optimalizált) vagy "Normál"  (PC-re optimalizált) felületi nézet között.

Elérhető a felső menüsorról továbbá a felület megjelenítés gyorsváltás gomb , valamint a kijelentkezés  gomb.


Kezdőlap

A kezdőlap 6 ablakra oszlik, melyek az intézmény gyors áttekintését teszik lehetővé azonnal, a bejelentkezést követően. A kezdőlap felépítés az adott felhasználó jogosultsági szintjétől függően alakul. A Tanuló Monitoring rendszermodulban 3 fő jogosultsági szint van:

  1. Szakképzési Centrum
  2. Intézményvezetés
  3. Osztályfőnök
 Szakképzési Centrum jogosultsági szint

Az {'include'} makró nem jeleníthető meg. A megadott oldal nem található.

Áttekintés

Megmutatja egy adott Szakképzési Centrumban vagy Fenntartóhoz tartozóan az aktális hónapra vonatkozóan a következő alapadatokat, az intézményekben tanuló diákok összlétszámát, és hogy közülük hány tanuló áll bukásra valamely tantárgy(ak)ból, a tanulmányi átlagot intézményi szinten, hány tanulónak van 30 óránál több igazolatlan mulasztása, hány tanulónak van 250 óránál több mulasztása, hány tanuló veszélyeztetett az ESL pontszámai alapján, valamint hány tanulót szükséges figyelemmel kísérni az ESL értékelése alapján. A “Részletek” gombra való kattintással tovább léphet az Intézmények ESL adatainak megtekintéséhez.

Legnagyobb évközi lemorzsolódás

Megmutatja az 5 legmagasabb lemorzsolódással rendelkező Intézményt, az október 1-i létszámadatokhoz képest.. A “További lemorzsolódási adatok” gombra való kattintással tovább léphet az Intézmények ESL adatainak megtekintéséhez.

Lemorzsolódással leginkább veszélyeztetett Intézmények

Megmutatja egy adott szakképzési centrumon / fenntartón belül az 5 legrosszabb ESL értékű intézményt és azok arányait. A “További ESL adatok” gombra való kattintással tovább léphet az intézmények ESL adataik megtekintéséhez.


Bukásra álló tanulók száma diagram

Megmutatja az intézményekben tanuló diákok közül azok létszámát, akik bukásra állnak az aktuális hónapban.

Tanuló mulasztások (óra/fő) diagram

Megmutatja az intézményekben lévő tanulók igazolt mulasztásainak óraszámát aktuális hónapban.

Intézmények tanulmányi átlag diagram

Megmutatja az intézmények aktuális havi tanulmányi átlagát.


Áttekintés

Megmutatja egy adott szakképzési centrumban / fenntartóhoz tartozóan az aktális hónapra vonatkozóan a következő adatok: az intézményekben tanuló diákok összlétszámát, és hogy közülük hány tanuló áll bukásra valamely tantárgy(ak)ból, hány tanulónak van 30 óránál több igazolatlan mulasztása, hány tanulónak van 250 óránál több mulasztása, hány tanuló veszélyeztetett az ESL pontszámai alapján, és hány tanulót szükséges figyelemmel kísérni az ESL értékelése alapján, valamint a tanulmányi átlagot intézményi szinten. A “Részletek” gombra való kattintással tovább léphet az az intézmények ESL adatainak megtekintéséhez. 

A GINOP 6.2.2. VEKOP-15-2016-00001 azonosító számú, "A szakképzést végzettség nélkül elhagyók számának csökkentése" c. kiemelt projekt keretében megvalósuló KRÉTA ESL Komponens működését bemutató Felhasználói Kézikönyv

  • Címkék nélkül