Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 62 Next »

Üdvözöljük a KRÉTA Poszeidon moduljának Tudásbázis oldalán!

A KRÉTA-Poszeidon kibővített tanúsítvánnyal rendelkező, minősített szoftver, amely megfelel a Magyarországon hatályos jogszabályoknak és előírásoknak. Végigkíséri az iratokat a beérkezéstől vagy a keletkezéstől kezdve az irattárazáson és postázáson át a selejtezésig, legyenek azok elektronikus – e-mail, fájlban tárolt – és/vagy papíralapú dokumentumok.

A Poszeidon jogosultsági rendszere hierarchikus szerepkör alapú. A rendszert használó szervezet tetszőleges számú és funkcionalitású szerepkört definiálhat. Külön-külön van lehetőség beállítani, hogy az egyes szerepkörökben a felhasználók mely menüket, adatlistákat, funkciógombokat, adatokat láthatják, melyeket tudják módosítani, illetve milyen új adatokat vehetnek fel. Az egyes felhasználókhoz tetszőleges számú szerepkör tartozhat.

A tényleges jogosultságot a szerepkör, valamint a szervezeti egység összerendelése határozza meg. Ennek a komplex jogosultsági rendszernek az az előnye, hogy a Poszeidont használó szervezet munkatársai közül mindenki csak azokat az adatokat látja, amelyek valóban szükségesek a munkájához, ezzel a Poszeidon

  • egyszerűsíti a munkát,
  • csökkenti a hibák lehetőségét,
  • kizárja az információkkal való visszaélést.

Az egyes felhasználók tartós vagy átmeneti távolléte (betegség, szabadság) esetén szerepkör alapú és időintervallumhoz rendelt helyettesítési és/vagy meghatalmazási funkcionalitás biztosítja az ügymenet zavartalan folyamatosságát.

Az iktatás segítségével nyomon követhetővé válik, hogy szervezeti egységünk az egyes feladat- és hatáskörébe tartozó kötelezettségeit elvégezte-e. A Poszeidon használata jelentősen befolyásolja az iktatási és irattárazási feladatokat, eljárásokat.


Szoftverfrissítések, újdonságok

Poszeidon modul 673.5 verzió újdonságai

 Változás a tárgy mezőtöltésénél

A Tárgy mező alatt elérhető funkciógombok segítségével lehet tölteni a mező értékét a korábban már rögzített tárgyakkal vagy a vastag kliens Adminisztráció/Tárgy sablonok menüpontján rögzített lehetőségekkel.

Korábban rögzített tárgytételek listája felugró ablak.

 Bontás funkciógomb

Ügyintézői kapcsolat típus választása esetén csak belső alkalmazottak közül lehet választani.

 Postai cím módosíthatóvá vált
Az Átadás-átvétel / Feladott tételek / Materiális példányok menüponton szerkesztés módban a postai cím mező értéke módosítható a megadott címzett szervezet/személy másik címére. (A címzett módosítására továbbra sincs lehetőség.)
 Másol funkció
Küldemények menüponton saját szervezeti egység birtokában lévő elektronikus, nem iktatott küldemény szerkesztésekor elérhető a Másol funkció, amivel a program egy új érkeztetést hoz létre a kiválasztott küldemény alapján, és az elektronikus állományokról készített másolatot is az új küldeményhez csatolja.
 Futár/Személyes kézbesítés változása
Irat rögzítése esetén amennyiben Futár/Személyes kézbesítést választunk ki, a postai cím megadása nem kötelező.
 Aláiktató nézet
Az indító irat kivételével minden alszámos irat megjelenik a listában, ami az Iratok /Aláiktatható nézetben indított aláiktatásban jött létre. Az új választható lista neve Aláiktatott.
 Tájékoztatás határidőről
Irathoz, materiális vagy elektronikus példányhoz kiírt tájékoztatás határidejének lejártakor a rendszer e-mail értesítőt küld a feladatvégző személynek.

Feltétele:

- belső értesítési e-mail címe legyen rögzítve a felhasználónak

- be legyen állítva a Hírlevelek menüponton ez a hírlevél típus.

 Oldalszámok megjelenítése adatlistáknál
Adatlisták alatt a program kiírja, hogy hanyadik oldalon állunk épp, per jellel elválasztva pedig látható az is, hogy hány oldal találatunk van összesen.
 Hivatali kapu nyugtái
A hivatali kapura küldéssel kapcsolatos nyugták megjelenítésre kerültek, melyet az Elektronikus állományok kapcsolódásai közül a Visszaigazolások almenüben érhetőek el.
 Rendelkezés Nyilvántartás
Elérhető lett a Rendelkezési Nyilvántartás kapcsoló az Iktatás felületen.
 Változás az Ügyintézői kapcsolatnál

Ügyintézői kapcsolat típus választása esetén csak belső alkalmazottak közül lehet választani.

 Változás a beérkezés módjánál

Érkeztetésen és Iktatáson ha a Beérkezés módja mezőben a Postai tértivevény elsőbbségi kódtételt választjuk ki, akkor a Ragszám mező töltése kötelezővé válik.

 Sztornózás fül



 Csoportadatoknál Gyórgypedagógiai/Logopédiai tulajdonság jelölési lehetőség

A Csoportok adatlapján is elérhetővé vált a Gyórgypedagógiai/Logopédiai tulajdonság jelölési lehetőség.


 Lázár Ervin Program funkciók módosítása

Az előadásra kísérők száma osztály jelentkezéseknél lehet 0 is, amennyiben több osztályhoz az intézményből 1 közös kísérő megy csak el.


 Tanári Dashboard módosítás

A TTF-fel nem rendelkező felhasználók számára is elérhetővé váltak a Tanári Dashboard / Kezdőképernyő értékei.


 Terembérbeadás modul módosítások

Új terem felvitelekor vagy meglévők módosításor ellenőrzési metódusok átírása.


 Közmű adatszolgáltatás

A Közmű adatszolgáltatás funkcióban történt módosítások felületi megjelenítésre kerültek. 


 Szűrő felületek egységesítése

Az e-Napló menüpont több alpontjában is egységesítésre került a Szűrők sorrendje.


 Távollétbejelentő modulban módosítások

A Távollétbejelentő modulban a fenntartó kérésére több változtatás történt az SAP kapcsolatban. Továbbá megjelenítésre kerül az alkalmazott SZTSZ azonosító is külön oszlopban.


 Távollétbejelentő modulban új menüpont

A hátralévő szabadnapok elhasznált kerete számítása az új, Számfejtett távollétek menüponton keresztül, abból számolódik. 


 Adatszótár értékek módosítása

A fenntartó kérésének megfelelően.


 Jogszabálykövetés

Több felületen módosítások történtek a jogszabálykövetés érdekében.


Keresés

Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez! A kereséshez használhatja a csillag(*) karaktert is a keresőszavak végén.

Search

 Keresési tanácsok

Egyáltalán nem, vagy túl kevés keresési eredményt kapott?

Ha információk keresésekor az összes szó helyesírásának ellenőrzése után sem kap találatot, bővítse a keresést további eredményekért:

  • Használjon kevesebb keresési kifejezést. Használja például a „importálás” szót az „tanulók importálása” kifejezést helyett.
  • Használjon általánosabb keresési kifejezéseket. Használja például a „számítógép” vagy a „PC” szót a „laptop” helyett.

  • Használja a csillag (*) karaktert a keresőszavak végén. A óra* kifejezés például megtalálja a „órarend” és a „óralátogatás” szót is. A * használata a szavak elején vagy közepén nem működik.

  • No labels