Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata
 Ha inkább egy rövid videóban nézné meg a Gyakran Ismételt Kérdések válaszait, megoldásait, akkor kattintson ide!


Hogyan kell bejelentkezni a mobil alkalmazásokban?

A mobil alkalmazások esetében először létre kell hozni a megfelelő profilt az intézmény, a felhasználónév és a jelszó megadásával. A mobil alkalmazásba ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval lehet belépni, mint az elektronikus ellenőrzőkönyv WEB-es felületére! Ha több gyermek esetében is használjuk az alkalmazást, akkor több profilt is létre lehet hozni a programban! 

Mi a teendő ha a mobil alkalmazásban nem látom az iskolámat az intézménylistában?

A mobil alkalmazások csak KRÉTA programmal használható, más e-napló szoftverek esetében nem elérhetők. Ha az intézménylistában az iskola nem szerepel akkor valószínűleg nem a KRÉTA rendszer elektronikus naplóját használja az intézmény. 

Hogyan kapok felhasználónevet és jelszót a bejelentkezéshez?

A felhasználónevet és a jelszót minden esetben az iskola állíthatja be a tanulók ill. a szülők, gondviselők részére. 

Fontos tudni!

Az elektronikus ellenőrzőbe a belépési felhasználónevet és a jelszót minden esetben az iskola fogja megadni ill. csak az intézmény tudja módosítani!

Nem tudok belépni. Elküldjem önöknek a felhasználónevemet és jelszavamat? 

Kérjük, hogy a belépési adatokat soha, semmilyen formában ne küldje el senkinek sem, az eKRÉTA Informatika Zrt. munkatársai soha nem kérnek felhasználóneveket vagy jelszavakat a felhasználóktól!  A belépési adatokat (felhasználónév, jelszó) csak az iskola tudja módosítani.

Elfelejtettem a jelszavamat mit a teendő? 

Amennyiben korábban megadta az emailcímét, akkor az ELFELEJTETT JELSZÓ gombra kattintva tud új jelszót igényelni. Az elfelejtett jelszó felületről és jelszó igénylésének folyamatáról az Elfelejtett jelszó aloldalon  tájékozódhatnak, ahol egy rövid videón is megtekintheti a folyamatot. 

A jelszó frissítés kérése két esetben lehet sikertelen, ha az email cím nem megfelelő, vagy ha a felhasználónév. Az előbbi esetben „A megadott felhasználónévhez nincs rögzítve email cím vagy rossz email címet adott meg!” üzenet lesz olvasható, utóbbi esetben pedig „A megadott felhasználónév nem szerepel a KRÉTA rendszerben!”. Ha az email cím nem megfelelő, akkor próbálkozhatunk egy újabb megadásával, vagy jelezhetjük az iskola felé, hogy ezt a címet rögzítsék a megadott felhasználónévhez (ha az biztosan gyermekünk egyik gondviselőjéhez, praktikusan hozzánk tartozik).

Ha korábban nem adta meg az emailcímét, akkor kérjük forduljon a gyermeke iskolájához, az intézmény tud új jelszót generálni. 

Nem emlékszem a felhasználónevemre. Mit tegyek? 

Ha a felhasználónevet nem tudjuk pontosan (a legtöbb esetben ez gyermekünk 11 jegyű oktatási azonosítójából áll, ami Gondviselői hozzáférés esetén a számsor után még egy „G” betűből, majd egy kétjegyű sorszámból áll), akkor azt szintén az iskolától tudhatjuk meg, vagy kérhetjük ennek beállítását.

Mit tegyek ha egy frissítés után nem működik a mobil applikáció? 

Abban az esetben ha korábban működött de pl. egy szoftver- vagy rendszerfrissítés után nem működik a KRÉT applikáció, akkor azt javasoljuk, hogy töröljék a KRÉTA alkalmazás tárolt adatait és így próbálják meg elindítani a programot. Ha a törlés után sem működik, akkor célszerű törölni magát az applikációt - az adatokkal együtt - majd újratelepíteni a programot. Az újratelepítéssel a korábbi profilok törlődni fognak, ezért a tanulói profilokat újra létre kell hozni. 

Mit tegyek ha nem tudok bejelentkezni a mobil alkalmazásba?

Ha a mobil alkalmazáson keresztül nem tud bejelentkezni akkor kérjük ellenőrizze az alábbiakat:

  1. Ellenőrizze, hogy a felhasználónévvel és jelszóval a WEB-es felületen be tud-e jelentkezni az elektronikus ellenőrzőbe! 
  2. Ellenőrizze, hogy a mobil applikációban biztosan jól választotta ki az iskolát!

  3. Ellenőrizze, hogy a felhasználónevet és a jelszót helyesen írta-e be a mobil alkalmazásba, a billentyűzet kiosztásnak megfelelően!

  4. Ellenőrizze, hogy a mobiltelefonján a billentyűzet magyar nyelvűre van-e állítva? A jelszavakban lehetőleg kerülje az ékezetes karakterek használatát!

  5. Ellenőrizze és - ha szükséges - frissítse az alkalmazást!

  6. Törölje az alkalmazást - a tárolt adatokkal együtt - majd telepítse újra a programot!

  7. A KRÉTA alkalmazás nem minden telefonkészüléken használható, előfordulhat, hogy az Ön készülékét még nem támogatja a program. Elsősorban néhány Samsung típusú készüléken, továbbá az Android 4.4-es verziót futtató egyéb telefonokon is előfordulhat, hogy az applikáció nem használható.

  8. Amennyiben lehetősége van próbálja meg más mobil készüléken a bejelentkezést!

  9. A KRÉTA mobil alkalmazásokkal csak az elektronikus ellenőrzőbe - szülőként vagy tanulóként - lehet belépni! Az tanári rendszerhez jelenleg nincs mobil applikáció, ezért az elektronikus naplóba tanárként nem lehet a mobil alkalmazásokkal belépni!

  10. Ha az iskola nem használja még a KRÉTA elektronikus naplóját vagy nem engedélyezte a tanulói, szülői hozzáféréseket, akkor a KRÉTA mobil applikáció sem használható!

  11. Abban az esetben ha megváltoztatta a jelszavát az elektronikus ellenőrzőben akkor az új jelszóval a mobil applikációba 5-10 perccel később fog tudni csak bejelentkezni, ezért a jelszómódosítás után kérjük várjanak egy kis időt!
  12. Abban az esetben ha pl. csak a mobil alkalmazásba lehet belépni, de a webes felületen nem, akkor valószínűleg egy korábbi jelszó az érvényes a rendszerben. A mobil applikáció eltárolja a felhasználói jelszót, így előfordulhat, hogy a mobil alkalmazásban korábban eltárolt jelszó az érvényes. Ilyen esetben a webes belépést meg kell próbálni a korábbi jelszóval.

  13. Ha csak a webes felületen lehet belépni a programban, de a mobil applikációval nem, akkor azt javasoljuk, hogy töröljék a mobil alkalmazásban a létrehozott profilt, majd az új a webes felületen működő adatokkal (felhasználónév, jelszó) hozzuk létre újra a tanulói profilunkat.

  14. Bizonyos készülékeken (főleg Samsung telefonok esetében) előfordulhat, hogy az alkalmazás törlése- az esetleges újratelepítés előtt- nem törli a profiladatokat, ezért a telepítés után sem sikerül belépni a rendszerbe.

    Ilyen esetben javasoljuk, hogy az itt leírtak alapján végezzük el a KRÉTA alkalmazás eltávolítását.

Használhatok-e más alkalmazást a KRÉTA ellenőrzőhöz? 

Az Educational Development Informatikai Zrt. által fejlesztett API-k nem nyilvánosak, ezért ezek használatára csak a hivatalos - Educational Development Informatikai Zrt. által fejlesztett - KRÉTA alkalmazások jogosultak. Szeretnénk felhívni a felhasználóink figyelmét arra, hogy a nem hivatalos KRÉTA alkalmazások igen komoly biztonsági kockázatot jelenthetnek a felhasználóira nézve, így az Educational Development Informatikai Zrt. nem ajánlja ezen szoftverek használatát, illetve elhárít minden felelősséget ezen applikációk használatával kapcsolatosan. 

Használható-e tableten az alkalmazás?

A KRÉTA Ellenőrző mobil applikáció - megfelelő verziójú operációs rendszerrel rendelkező - tableten is használható, azonban előfordulhat, hogy bizonyos készülékeken nem tökéletesen működik. Ha táblagépükön nem tudják használni, akkor jelezzék ezt Ügyfélszolgálatunkon a tablet pontos típusának ill. az operációs rendszer verziójának megírásával. 

Hogyan lehet új profilt létrehozni a mobil alkalmazásban?

 Az új profil létrehozásának leírását ide kattintva olvashatja el!

 Ha inkább egy rövid videóban nézné meg a funkció bemutatását, akkor kattintson ide! (a videóban 6:33-tól látható a Profilkezelés rész)


Hogyan kezelhetjük több gyermekünk adatait a KRÉTA mobil applikációban? 

A KRÉTA mobil alkalmazás képes egyszerre több tanulóhoz tartozó profilt is kezelni. Bejelentkezhetünk egyszerre akár több különböző intézményhez tartozó KRÉTA-felhasználó elektronikus ellenőrző profiljába is, mely profilok között a váltás kijelentkezés nélkül pár érintéssel elvégezhető.


Az alkalmazás segítségével a bejelentkezett tanulókhoz tartozó elektronikus naplóba rögzített információkról (pl.: mulasztások, értékelések, beírások, ...stb.) értesítéseket is fogadhatunk.  A továbbiakban áttekintjük, hogy hogyan lehet profilokat létrehozni, módosítani vagy törölni az alkalmazásban. 

Új profil létrehozása

A mobil alkalmazás első indítását követően, az ellenőrzőbe való belépéshez, szüksége lesz az iskolától igényelt felhasználói névre, jelszóra valamint a diák intézményének nevére.

Fontos tudni!

A KRÉTA mobil alkalmazásokkal a szülői, gondviselői hozzáféréssel a KRÉTA SZÜLŐKNEK, míg tanulói hozzáféréssel a KRÉTA TANULÓKNAK alkalmazásba a szülők és tanulók tudnak belépni a KRÉTA rendszerébe. Az alkalmazásból a tanári elektronikus naplóba vagy az adminisztrációs rendszerbe nem lehetséges a belépés!

A profil létrehozásához kövesse az alábbi lépéseket. 

Töltse ki a felhasználónév és jelszó mezőket, majd érintse meg az Intézmény feliratot! 

A KRÉTA mobil alkalmazásba ai azzal a tanulói vagy szülői felhasználónévvel és jelszóval kell belépnie mint a webes felületen. 



A listából keresse ki a diák intézményét!

A képernyő tetején található keresősáv kiválasztásával az adott intézményre tud keresést indítani. A lista tartalma lefelé húzással frissíthető.



Amennyiben minden adatot kitöltött - a ’BEJELENTKEZÉS’ feliratú gomb aktívvá válik - és ezt követően indíthatja a bejelentkezést. A mobil alkalmazás első indításkor, az intézménylista betöltéséhez, valamint a felhasználónév és jelszó hitelesítéséhez, mindig szükség van internetes kapcsolatra! A jelszavát elmentheti a telefonján az alkalmazásban, így ha ismételt nejelentkezésre van szükség, akkor a program megjegyzi a jelszót. Sikertelen bejelentkezés esetén, a képernyő alján lévő GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK-et választva, hasznos információkat talál a hiba elhárításával kapcsolatban.

További profil hozzáadása

A mobilalkalmazásban lehetőség van több gyermek adatainak kezelésére is.

  1. Válassza bárhol az adott felhasználót megérintve a jobb felső sarokban található ’Profilok hozzáadása + ’ gombot!

  2. Új profil rögzítéséhez érintse meg a képernyő jobb felső sarkában található pluszjel ikont!

  3. Új diák-profil létrehozásához, szüksége lesz az iskolától igényelt felhasználói névre, jelszóra valamint az intézmény nevére.

Profilok váltása

Több gyermek adatainak – több profil - közti váltáshoz kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Nyissa meg az aktív felhasználót megérintve a "Tanuló nevét"!
  2. A listából válassza ki a váltani kívánt profilt! 

  3. A profilváltást követően a visszanyillal az alkalmazás visszalép a kiindulási felületre, ahonnan a profilváltást kezdeményezte.

Profil frissítése

Az aktuális profil adatainak frissítéséhez, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Nyissa meg a főmenüt, majd húzza lefelé a főoldalt, amíg a betöltést jelző "homokóra" meg nem jelenik.

  2. A profil frissítésének ideje alatt, egy kör alakú folyamatjelző indikátor látható, a főmenü közepén.

  3. A profil frissítésének végén a folyamatjelző eltünik, a friss információk megjelennek a felületeken.

Profil eltávolítása

A profil eltávolításához kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Válassza a ’Profilok szerkesztése’ menüpontot!

  2. A törölni kívánt profilnév kiválasztásával indíthatja a törlést!

  3. A felhasználói profilkártya sarkában található "kuka" - TÖRLÉS gombbal indíthatja a diák összes adatának végleges törlését az adott készülékről!

Amennyiben ismételten le szeretné tölteni a diák adatait a készülékére, abban az esetben válassza a képernyő jobb felső sarkában található pluszjel ikont! Az összes profil eltávolítása után az applikáció, az első indításkor látható, profil létrehozása oldalt nyitja meg, ahol lehetőség van a belépéshez szükséges adatok megadására!

Hogyan tudom az aktuális profil adatait frissíteni a mobil alkalmazásban?

Az adatok frissítése a főoldalon kérhető, egy felülről lefelé irányuló (pull to refresh) mozdulattal.

Az alkalmazás bizonyos időközönként automatikusan frissíti a listafelületeket, de a pull to refresh-el az azonnali frissítés is lehetséges.

Hogyan kezelhetem több gyerekem adatait az applikációban?

A mobil applikációban lehetőség van több gyerek adatainak kezelésre is. 

 Ide kattintva elolvashatja, hogy hogyan lehet több profilt is létrehozni az alkalmazásban!

 Ha inkább egy rövid videóban nézné meg a funkció bemutatását, akkor kattintson ide! (a videóban 6:33-tól látható a Profilkezelés rész)


Hogyan kezelhetjük több gyermekünk adatait a KRÉTA mobil applikációban? 

A KRÉTA mobil alkalmazás képes egyszerre több tanulóhoz tartozó profilt is kezelni. Bejelentkezhetünk egyszerre akár több különböző intézményhez tartozó KRÉTA-felhasználó elektronikus ellenőrző profiljába is, mely profilok között a váltás kijelentkezés nélkül pár érintéssel elvégezhető.


Az alkalmazás segítségével a bejelentkezett tanulókhoz tartozó elektronikus naplóba rögzített információkról (pl.: mulasztások, értékelések, beírások, ...stb.) értesítéseket is fogadhatunk.  A továbbiakban áttekintjük, hogy hogyan lehet profilokat létrehozni, módosítani vagy törölni az alkalmazásban. 

Új profil létrehozása

A mobil alkalmazás első indítását követően, az ellenőrzőbe való belépéshez, szüksége lesz az iskolától igényelt felhasználói névre, jelszóra valamint a diák intézményének nevére.

Fontos tudni!

A KRÉTA mobil alkalmazásokkal a szülői, gondviselői hozzáféréssel a KRÉTA SZÜLŐKNEK, míg tanulói hozzáféréssel a KRÉTA TANULÓKNAK alkalmazásba a szülők és tanulók tudnak belépni a KRÉTA rendszerébe. Az alkalmazásból a tanári elektronikus naplóba vagy az adminisztrációs rendszerbe nem lehetséges a belépés!

A profil létrehozásához kövesse az alábbi lépéseket. 

Töltse ki a felhasználónév és jelszó mezőket, majd érintse meg az Intézmény feliratot! 

A KRÉTA mobil alkalmazásba ai azzal a tanulói vagy szülői felhasználónévvel és jelszóval kell belépnie mint a webes felületen. 



A listából keresse ki a diák intézményét!

A képernyő tetején található keresősáv kiválasztásával az adott intézményre tud keresést indítani. A lista tartalma lefelé húzással frissíthető.



Amennyiben minden adatot kitöltött - a ’BEJELENTKEZÉS’ feliratú gomb aktívvá válik - és ezt követően indíthatja a bejelentkezést. A mobil alkalmazás első indításkor, az intézménylista betöltéséhez, valamint a felhasználónév és jelszó hitelesítéséhez, mindig szükség van internetes kapcsolatra! A jelszavát elmentheti a telefonján az alkalmazásban, így ha ismételt nejelentkezésre van szükség, akkor a program megjegyzi a jelszót. Sikertelen bejelentkezés esetén, a képernyő alján lévő GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK-et választva, hasznos információkat talál a hiba elhárításával kapcsolatban.

További profil hozzáadása

A mobilalkalmazásban lehetőség van több gyermek adatainak kezelésére is.

  1. Válassza bárhol az adott felhasználót megérintve a jobb felső sarokban található ’Profilok hozzáadása + ’ gombot!

  2. Új profil rögzítéséhez érintse meg a képernyő jobb felső sarkában található pluszjel ikont!

  3. Új diák-profil létrehozásához, szüksége lesz az iskolától igényelt felhasználói névre, jelszóra valamint az intézmény nevére.

Profilok váltása

Több gyermek adatainak – több profil - közti váltáshoz kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Nyissa meg az aktív felhasználót megérintve a "Tanuló nevét"!
  2. A listából válassza ki a váltani kívánt profilt! 

  3. A profilváltást követően a visszanyillal az alkalmazás visszalép a kiindulási felületre, ahonnan a profilváltást kezdeményezte.

Profil frissítése

Az aktuális profil adatainak frissítéséhez, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Nyissa meg a főmenüt, majd húzza lefelé a főoldalt, amíg a betöltést jelző "homokóra" meg nem jelenik.

  2. A profil frissítésének ideje alatt, egy kör alakú folyamatjelző indikátor látható, a főmenü közepén.

  3. A profil frissítésének végén a folyamatjelző eltünik, a friss információk megjelennek a felületeken.

Profil eltávolítása

A profil eltávolításához kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Válassza a ’Profilok szerkesztése’ menüpontot!

  2. A törölni kívánt profilnév kiválasztásával indíthatja a törlést!

  3. A felhasználói profilkártya sarkában található "kuka" - TÖRLÉS gombbal indíthatja a diák összes adatának végleges törlését az adott készülékről!

Amennyiben ismételten le szeretné tölteni a diák adatait a készülékére, abban az esetben válassza a képernyő jobb felső sarkában található pluszjel ikont! Az összes profil eltávolítása után az applikáció, az első indításkor látható, profil létrehozása oldalt nyitja meg, ahol lehetőség van a belépéshez szükséges adatok megadására!

Az egyes gyerekekhez tartozó profilok után lehetősége van az alkalmazásban egyszerűen váltani a profilok között is. 

 Ide kattintva elolvashatja, hogy hogyan lehet profilokat váltani a mobil applikációban!

 Ha inkább egy rövid videóban nézné meg a funkció bemutatását, akkor kattintson ide! (a videóban 6:33-tól látható a Profilkezelés rész)


Hogyan kezelhetjük több gyermekünk adatait a KRÉTA mobil applikációban? 

A KRÉTA mobil alkalmazás képes egyszerre több tanulóhoz tartozó profilt is kezelni. Bejelentkezhetünk egyszerre akár több különböző intézményhez tartozó KRÉTA-felhasználó elektronikus ellenőrző profiljába is, mely profilok között a váltás kijelentkezés nélkül pár érintéssel elvégezhető.


Az alkalmazás segítségével a bejelentkezett tanulókhoz tartozó elektronikus naplóba rögzített információkról (pl.: mulasztások, értékelések, beírások, ...stb.) értesítéseket is fogadhatunk.  A továbbiakban áttekintjük, hogy hogyan lehet profilokat létrehozni, módosítani vagy törölni az alkalmazásban. 

Új profil létrehozása

A mobil alkalmazás első indítását követően, az ellenőrzőbe való belépéshez, szüksége lesz az iskolától igényelt felhasználói névre, jelszóra valamint a diák intézményének nevére.

Fontos tudni!

A KRÉTA mobil alkalmazásokkal a szülői, gondviselői hozzáféréssel a KRÉTA SZÜLŐKNEK, míg tanulói hozzáféréssel a KRÉTA TANULÓKNAK alkalmazásba a szülők és tanulók tudnak belépni a KRÉTA rendszerébe. Az alkalmazásból a tanári elektronikus naplóba vagy az adminisztrációs rendszerbe nem lehetséges a belépés!

A profil létrehozásához kövesse az alábbi lépéseket. 

Töltse ki a felhasználónév és jelszó mezőket, majd érintse meg az Intézmény feliratot! 

A KRÉTA mobil alkalmazásba ai azzal a tanulói vagy szülői felhasználónévvel és jelszóval kell belépnie mint a webes felületen. 



A listából keresse ki a diák intézményét!

A képernyő tetején található keresősáv kiválasztásával az adott intézményre tud keresést indítani. A lista tartalma lefelé húzással frissíthető.



Amennyiben minden adatot kitöltött - a ’BEJELENTKEZÉS’ feliratú gomb aktívvá válik - és ezt követően indíthatja a bejelentkezést. A mobil alkalmazás első indításkor, az intézménylista betöltéséhez, valamint a felhasználónév és jelszó hitelesítéséhez, mindig szükség van internetes kapcsolatra! A jelszavát elmentheti a telefonján az alkalmazásban, így ha ismételt nejelentkezésre van szükség, akkor a program megjegyzi a jelszót. Sikertelen bejelentkezés esetén, a képernyő alján lévő GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK-et választva, hasznos információkat talál a hiba elhárításával kapcsolatban.

További profil hozzáadása

A mobilalkalmazásban lehetőség van több gyermek adatainak kezelésére is.

  1. Válassza bárhol az adott felhasználót megérintve a jobb felső sarokban található ’Profilok hozzáadása + ’ gombot!

  2. Új profil rögzítéséhez érintse meg a képernyő jobb felső sarkában található pluszjel ikont!

  3. Új diák-profil létrehozásához, szüksége lesz az iskolától igényelt felhasználói névre, jelszóra valamint az intézmény nevére.

Profilok váltása

Több gyermek adatainak – több profil - közti váltáshoz kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Nyissa meg az aktív felhasználót megérintve a "Tanuló nevét"!
  2. A listából válassza ki a váltani kívánt profilt! 

  3. A profilváltást követően a visszanyillal az alkalmazás visszalép a kiindulási felületre, ahonnan a profilváltást kezdeményezte.

Profil frissítése

Az aktuális profil adatainak frissítéséhez, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Nyissa meg a főmenüt, majd húzza lefelé a főoldalt, amíg a betöltést jelző "homokóra" meg nem jelenik.

  2. A profil frissítésének ideje alatt, egy kör alakú folyamatjelző indikátor látható, a főmenü közepén.

  3. A profil frissítésének végén a folyamatjelző eltünik, a friss információk megjelennek a felületeken.

Profil eltávolítása

A profil eltávolításához kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Válassza a ’Profilok szerkesztése’ menüpontot!

  2. A törölni kívánt profilnév kiválasztásával indíthatja a törlést!

  3. A felhasználói profilkártya sarkában található "kuka" - TÖRLÉS gombbal indíthatja a diák összes adatának végleges törlését az adott készülékről!

Amennyiben ismételten le szeretné tölteni a diák adatait a készülékére, abban az esetben válassza a képernyő jobb felső sarkában található pluszjel ikont! Az összes profil eltávolítása után az applikáció, az első indításkor látható, profil létrehozása oldalt nyitja meg, ahol lehetőség van a belépéshez szükséges adatok megadására!

Hogyan küldhető e-mail az osztályfőnök részére a mobil applikációban?

Email akkor küldhető az Osztályfőnök részére, ha az beállításra került a KRÉTA oldalon. Ha nincsen email cím megadva az Osztályfőnöknek, akkor a funkció nem elérhető a mobil készüléken. Fontos tudni, hogy az email címek létezését (formai ellenőrzést leszámítva) ilyen szempontból semmi sem ellenőrzi, azaz előfordulhat elgépelés, és olyan eset, hogy a KRÉTA oldalon rossz címet adnak meg és ilyen esetben az email üzenet nem ér célba. 

Az Osztályfőnök értesítése funkció inaktív a programomban. Miért? 

Osztályfőnök értesítése menüpont mindig látható, csak inaktív abban az esetben, ha nincs megadva a publikus emaile és telefonszáma az osztályfőnőknek. Az osztályfőnökök a KRÉTA rendszerben a saját beállításaiknál adhatják meg azokat a publikus elérési adatokat, ahova a szülő e-mailt vagy SMS-t tud küldeni. Ha ezeket az adatokat az osztályfőnök nem állította be, akkor ez a funkció inaktívan jelenik meg. 


Miért nem lesz igazolt a mulasztás, ha beküldtem az igazolást? 

A gondviselói igazolás beküldés nem jelenti automatikusan a mulasztás igazolását, azt a tanuló osztályfőnökének kell elfogadnia! A mulasztások igazolását a Mulasztások menüpontban tekintheti meg.


A mobil applikációban minden olyan funkció elérhető mint a webes felületen?

A mobil applikáció nem minden olyan funkciót tartalmaz amely a webes alkalmazásból elérhető ill. vannak olyan funkciók is amelyek csak a mobil alkalmazásban használhatók. 

Működik-e iPAD táblagépeken a KRÉTA applikáció?

Igen, a KRÉTA alkalmazás használható iPAD táblagépeken is. 

Van különbség funkcionalításban az Androidos és a iOS alkalmazások között? 

Nincs. A KRÉTA mobil applikációk azonos funkcióval rendelkeznek mindkét platformon. A frissítések időbeni eltérése miatt azonban előfordulhat, hogy egy frissítés korábban jelenik meg az Androidos platformra. 

Mit tegyek, ha hibát tapasztalok az applikációk működése során? 

Amennyiben bármilyen hibát tapasztalnak a mobil alkalmazásokkal kapcsolatban, kérjük írják meg nekünk a hibajelenség pontos leírását. A probléma felderítéséhez és javításához szükségünk van az alábbi információkra:

  • Mi az alkalmazáspontos neve, ahol a hibát tapasztalja? (KRÉTA, KRÉTA Ellenőrző, KRÉTA Szülőknek, KRÉTA Tanulóknak, KRÉTA Napló, KRÉTA Tanári Napló)
  • Melyik verziójú alkalmazásnál tapasztalja a hibát? (a verziószám megtalálható a bejelentkezési képernyő alján vagy a névjegy menüpontban)
  • Mit tapasztal mikor a hiba jelentkezik?
  • Milyen lépések vezettek a hibajelenséghez?
  • Kap-e valamiféle hibaüzenetet, ha igen mi az? (szükség van a hibaüzenet szövegére és az ott esetlegesen megjelenő hibakódra)
  • Pontosan milyen időpontban tapasztalta legutóbb a hibát?
  • A webes felületen megfelelően működik/látható a mobil esetén érintett funkció? 
  • Milyen típusú készülék esetén tapasztalja a hibát?
  • Milyen verziójú operációs rendszer van a készülékén?
  • Bejelentkezéssel kapcsolatos hiba esetén pedig kérjük írják meg a felhasználónevet és az intézményt, amivel próbálnak bejelentkezni!

Kérjük amennyiben lehetséges, küldjenek a hibát bemutató képernyőképet vagy képeket! A hiba felderítését nagyban megkönnyítik az említett képernyőképek.