Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (TESZEK) Modul áttekintése

A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (röviden TESZEK) Modul a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító - a köznevelésben használt KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul.  A "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt célja annak elősegítése, hogy a digitális oktatásba életkorának megfelelő évfolyamokon bekapcsolódó valamennyi tanuló korszerű, versenyképes oktatástechnológiai környezetben tanulhasson. További célja a köznevelési intézmények és pedagógusaik hordozható IKT eszközökkel való ellátása és a pedagógusok felkészítése a digitális eszközök mindennapi oktatási gyakorlatuk során történő alkalmazására. A fenti célok együttesen biztosítani tudják az elkövetkező időszak változó társadalmi, gazdasági kihívásai közepette is a minőségi, versenyképes közneveléshez történő egyenlő hozzáférés lehetőségét a gyermekek és a családok számára.

Fontos tudni!

A projektben csak meghatározott, pedagógus munkakörű alkalmazottak igényelhetnek eszközöket! A munkakörök részletes listáját ezen az oldalon olvashatja el!

Gyorsan meg szeretne ismerkedni a pedagógus eszköz regisztrációs folyamattal? 

Nézze meg oktatóvideónkat, hogy pedagógusként a KRÉTA Elektronikus Naplóba belépve hogyan tudja az eszköz regiszrációt elindítani!  

Hogyan tudom az eszköz regisztrációmat elindítani a KRÉTA rendszerben? 

Az eszközigénylést ill. a regisztrációt a KRÉTA Elektronikus naplóba belépve lehet végrehajtani. Az e-Naplóba való belépéshez a felhasználónevet és jelszót az intézményének KRÉTA adminisztrátorától fogja megkapni. Az alábbiakban leírjuk, hogy a belépéshez ill. az igényléshez milyen műveleteket kell végrehajtania. 

Bejelentkezés a programba

A KRÉTA rendszerhez kapott webcímet írja be a böngésző címsorába!

A megkapott felhasználónevet és jelszót a megfelelő helyre írja be, majd kattintson a BEJELENTKEZÉS gombra!

Hol tudom elérni az eszköz igénylését és az ügyintézési funkciókat?

Az eszköz igényléséhez a menüsoron az Eszköz ügyintézés menüben válassza az Általános Szerződési Feltétel elfogadása menüpontot!

Mit tegyek, ha nem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció? 

A projektben csak a pedagógus munkakörben foglalkoztatott alkalmazottak igényelhetnek eszközöket. Ha Ön pedagógus munkakörben dolgozik, de az Elektronikus naplóba belépve nem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció, akkor valószínűleg rosszul van beállítva a KRÉTA rendszerben a munkaköre, ilyen esetben kérjük ezt jelezze az intézménye KRÉTA adminisztrátorának, aki tudja módosítani az adatokat. 

Személyes adatok ellenőrzése

A megnyíló ablakban az Általános Szerződési Feltétel elfogadása előtt célszerű a személyes adatok ellenőrzése! 

Mi a teendő abban az esetben ha a személyes adatok hibásan jelennek meg? 

Abban az esetben, ha a személyes adatok módosítására lenne szükség, kérjük keresse fel az intézmény KRÉTA rendszerének adminisztrátorát és jelezze a tévesen szereplő adatot!

Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztató elfogadása és az igénylés beküldése

"Az Adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismertem és az abban foglaltakat tudomásul vettem", illetve a "Az Általános Szerződési Feltételek tartalmát megismertem, és az abban foglaltakat tudomásul vettem." melletti checkbox kipipálásával, majd a KÜLDÉS gombra kattintva küldhetjük be eszköz igénylésünket!

További kérdése van a KRÉTA TESZEK Modul használatával kapcsolatosan? 

Olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések - Tanároknak oldalunkat, ahol a program használatával kapcsolatosan számos kérdésre megtalálhatja a megoldást és a válaszokat!