A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (TESZEK) Modul áttekintése
A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (röviden TESZEK) Modul a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító - a köznevelésben használt KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul. A "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt célja annak elősegítése, hogy a digitális oktatásba életkorának megfelelő évfolyamokon bekapcsolódó valamennyi tanuló korszerű, versenyképes oktatástechnológiai környezetben tanulhasson. További célja a köznevelési intézmények és pedagógusaik hordozható IKT eszközökkel való ellátása és a pedagógusok felkészítése a digitális eszközök mindennapi oktatási gyakorlatuk során történő alkalmazására. A fenti célok együttesen biztosítani tudják az elkövetkező időszak változó társadalmi, gazdasági kihívásai közepette is a minőségi, versenyképes közneveléshez történő egyenlő hozzáférés lehetőségét a gyermekek és a családok számára.
Gyorsan meg szeretne ismerkedni a pedagógus eszköz regisztrációs folyamattal?
Hogyan tudom az eszköz regisztrációmat elindítani a KRÉTA rendszerben?
Az eszközigénylést ill. a regisztrációt a KRÉTA Elektronikus naplóba belépve lehet végrehajtani. Az e-Naplóba való belépéshez a felhasználónevet és jelszót az intézményének KRÉTA adminisztrátorától fogja megkapni. Az alábbiakban leírjuk, hogy a belépéshez ill. az igényléshez milyen műveleteket kell végrehajtania.
Bejelentkezés a programba
A KRÉTA rendszerhez kapott webcímet írja be a böngésző címsorába!
A megkapott felhasználónevet és jelszót a megfelelő helyre írja be, majd kattintson a BEJELENTKEZÉS gombra!
Hol tudom elérni az eszköz igénylését és az ügyintézési funkciókat?
Az eszköz igényléséhez a menüsoron az Eszköz ügyintézés menüben válassza az Általános Szerződési Feltétel elfogadása menüpontot!
Mit tegyek, ha nem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció?
A projektben csak a pedagógus munkakörben foglalkoztatott alkalmazottak igényelhetnek eszközöket. Ha Ön pedagógus munkakörben dolgozik, de az Elektronikus naplóba belépve nem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció, akkor valószínűleg rosszul van beállítva a KRÉTA rendszerben a munkaköre, ilyen esetben kérjük ezt jelezze az intézménye KRÉTA adminisztrátorának, aki tudja módosítani az adatokat.
Személyes adatok ellenőrzése
A megnyíló ablakban az Általános Szerződési Feltétel elfogadása előtt célszerű a személyes adatok ellenőrzése!
Mi a teendő abban az esetben ha a személyes adatok hibásan jelennek meg?
Abban az esetben, ha a személyes adatok módosítására lenne szükség, kérjük keresse fel az intézmény KRÉTA rendszerének adminisztrátorát és jelezze a tévesen szereplő adatot!
Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztató elfogadása és az igénylés beküldése
"Az Adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismertem és az abban foglaltakat tudomásul vettem", illetve a "Az Általános Szerződési Feltételek tartalmát megismertem, és az abban foglaltakat tudomásul vettem." melletti checkbox kipipálásával, majd a KÜLDÉS gombra kattintva küldhetjük be eszköz igénylésünket!
További kérdése van a KRÉTA TESZEK Modul használatával kapcsolatosan?
Olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések - Tanároknak oldalunkat, ahol a program használatával kapcsolatosan számos kérdésre megtalálhatja a megoldást és a válaszokat!