Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Ez az oldal egy régebbi verziója. Nézze meg a jelenlegi verziót.

Összehasonlítás a jelenlegivel Korábbi változatok megtekintése

1 verzió Tovább »

Miért kell ellenőrizni a KRÉTA rendszerben szereplő adatokat? 

A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási Modul helyes működéséhez a KRÉTA rendszerben fontos beállítani ill. ellenőrizni, hogy a tanulókra, osztályokra, gondviselőkre vonatkozólag helyesen vannak-e beállítva az adatok. A TESZEK Modul a KRÉTA rendszer adatai alapján ellenőrzi a tanulók ill. pedagógusok jogosultságát az eszközökre, továbbá a szülők, gondviselők jogosultságát a regisztrációrsa és nyilatkozattételre. 

Mi a teendő ha még nem használtunk KRÉTA rendszert? 

Ha még nem használták a KRÉTA rendszert, akkor első lépésként be kell importálni a tanulókat, a tanárokat, fel kell venni a szülők, gondviselők adatait ill. létre kell hozni a feladatellátási helyeket, az osztályokat és be kell sorolni a tanulókat. A KRÉTA adatok betöltése és kezelése oldalunkon részletesen leírjuk, hogy hogyan lehet ezeket a műveleteket végrehajtani. 

Milyen adatokat kell ellenőrizni a KRÉTA rendszerben?

A TESZEK modul működéséhez kérjük, hogy a KRÉTA rendszerbe az alábbi adatokat ellenőrizzék: 

  1. Az összes jogosult tanuló rögzítve van-e a KRÉTA rendszerben? 
  2. Minden tanulónál fel van-e véve legalább egy gondviselő? 
  3. A szülők, gondviselők adatainál megadtuk a szülő belépési adatait és be van-e legalább egy gondviselőnél a törvényes képviselő jelölőnégyzetet? 
  4. Az összes jogosult pedagógus rögzítve van-e a KRÉTA rendszerben? 
  5. A pedagógusoknak be van-e állítva Tanár munkakör a Munkaügyi adatok lapon? 
  6. Minden pedagógusnak van-e felhasználóneve és jelszava és NAPLÓ jogosultsága a belépéshez? 
  7. Minden 9. évfolyamos osztálynál ellenőrizni kell, hogy az Évfolyam mező helyesen van-e beállítva!
  8. Ellenőrizzük, hogy minden tanuló szerepel-e a saját osztályában? 


  • Címkék nélkül