Miért kell ellenőrizni a KRÉTA rendszerben szereplő adatokat?
A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási Modul helyes működéséhez a KRÉTA rendszerben fontos beállítani ill. ellenőrizni, hogy a tanulókra, osztályokra, gondviselőkre vonatkozólag helyesen vannak-e beállítva az adatok. A TESZEK Modul a KRÉTA rendszer adatai alapján ellenőrzi a tanulók ill. pedagógusok jogosultságát az eszközökre, továbbá a szülők, gondviselők jogosultságát a regisztrációrsa és nyilatkozattételre.
Mi a teendő ha még nem használtunk KRÉTA rendszert?
Ha még nem használták a KRÉTA rendszert, akkor első lépésként be kell importálni a tanulókat, a tanárokat, fel kell venni a szülők, gondviselők adatait ill. létre kell hozni a feladatellátási helyeket, az osztályokat és be kell sorolni a tanulókat. A KRÉTA adatok betöltése és kezelése oldalunkon részletesen leírjuk, hogy hogyan lehet ezeket a műveleteket végrehajtani.
Milyen adatokat kell ellenőrizni a KRÉTA rendszerben?
A TESZEK modul működéséhez kérjük, hogy a KRÉTA rendszerbe az alábbi adatokat ellenőrizzék:
- Az összes jogosult tanuló rögzítve van-e a KRÉTA rendszerben?
- Minden tanulónál fel van-e véve legalább egy gondviselő?
- A szülők, gondviselők adatainál megadtuk a szülő belépési adatait, és legalább egy gondviselőnél jelöltük a törvényes képviselő jelölőnégyzetet?
- Az összes jogosult pedagógus rögzítve van-e a KRÉTA rendszerben?
- A pedagógusoknak be van-e állítva Tanár munkakör a Munkaügyi adatok lapon?
- Minden pedagógusnak van-e felhasználóneve és jelszava és NAPLÓ jogosultsága a belépéshez?
- Az eszközök kiosztásával, menedzselésével foglalkozó felhasználóknak a TESZEK-ESZKÖZ MENEDZSER jogosultság be van-e állítva?
- Minden 9. évfolyamos osztálynál ellenőrizni kell, hogy az Évfolyam mező helyesen van-e beállítva!
- Ellenőrizzük, hogy minden tanuló szerepel-e a saját osztályában?