A FELTÁR modulban lehetőség van bármilyen eszköz nyilvántartására és karbantartására. Ebben a menüpontban bemutatjuk, hogyan lehet egy új eszköz rögzítését elvégezni.
Az intézmény FELTÁR moduljába Eszközmenedzser jogosultsággal rendelkező felhasználóként szükséges belépnünk.
- A bal oldali menüsávban az Eszközök menüpontot válasszuk.
2. Ezt követően az Eszközök listája felületen, jobb felső sarokban a "+" Hozzáadás gombot válasszuk.
3. Válasszuk ki a számunkra megfelelő sablont, mely az eszköz jellemző adatait fogja tartalmazni.
A Mehet gombbal véglegesítjük a sablon kiválásztását.
Az Eszközsablonok a rendszerből kiválasztható elemek, nem az intézmény Eszközmenedzserének feladata annak felvitele. Az Eszközsablon leíró jellemzőket tartalmaz az eszközről.
4. A számunkra megfelelő sablon kiválasztását követően az Eszköz létrehozása felületen az Alapadatok fülön töltsük ki a szükséges adatokat.
5. Elsőként adjuk meg a Feladatellátási helyet, majd a többi szükséges megadható adatot. (Gyári szám, Leltári szám stb.)
6. Az Állapot* mező kitöltése kötelező. Válasszuk ki a listából az eszköz állapotát.
8. Kattintsunk a gyártó sorba, majd a Szerkesztés ikonra a jobb felső sarokban.
11. Majd az előbb leírtaknak megfelelően adjuk meg a képátló tulajdonság adatait is. Kattintsunk a képátló sorba, majd a Szerkesztés ikonra.
12. Képátló értékének megadását követően a Mentés gombbal véglegesítsük az adatot.