Tanulók adminisztrálása az Orientációs fejlesztés modulban
Az Orientációs fejlesztésben résztvevő tanulók adminisztrálása a Nyilvántartás/Tanulói adatok/Tanulók menüpontban történik, hasonlóan a szakképzésben résztvevő tanulókhoz.
A menüpontba lépve a Tanulók rögzítése az intézményi rendszerhez hasonlóan történik. A gomb megnyomása után a Tanuló alapadatait, elérhetőségek, szülők, törvényes képviselők, igazolványok, jogviszony, tanügy, belépési, szociális, SNI/BTMN és SZIR beállítások adatait lehet rögzíteni. A gomb megnyomása után a rögzített tanuló megjelenik a Tanulói adatok/Tanulók menüpontjában. A gomb megnyomásával a tanuló rögzítését megszakíthatjuk.
A listázó felületen a rögzített tanuló sorában a gombra kattintva a tanuló adatlapját módosíthatjuk. A ikon segítségével megtekinthetjük a tanuló következő adatlapjait: Alapadatok, Elérhetőségek, Szülők, törvényes képviselők, Jogviszony, Tanügy, Szociális, SNI/BTMN, Értékelések, Mulasztások, Igazolások, Felmentések, Orientációs csoportjai és csoportjai, Előzmények, Órarendi órái, Tevékenység, Közösségi szolgálat, Záradékok, Fegyelmi határozat, SZIR beállítások. Abban az esetben, ha a tanuló adatlapját törölni szeretnénk, és nincsen kapcsolódása az Orientációs fejlesztés modulon belül, akkor azt a ikon segítségével tehetjük meg.
A kijelölt tanulók adatlapján a személyes adatokat, tanügyi adatokat, juttatások és SZIR beállításokat többes módosítással is elvégezhetjük.
Lehetőség van továbbá a tanulók neve előtt jelölőnégyzet kipipálásával a kijelöltek törlésére is. Az intézményi felülethez hasonlóan ebben a menüpontban van lehetőség az Orientációs fejlesztés tanulóinak belépési adatok generálására, valamint különböző exportok letöltésére.
Az Orientációs fejlesztés modulban Orientációs csoportba sorolt tanuló a Nyilvántartás/Tanulói adatok/Tanulók menüpont listázó felületén is megjelenik, de azon a felületen a tanulók adatai nem szerkeszthetők, csak megtekinthetők.