Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Ki lehet közreműködő a pedagógusok értékelésében?

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet határozza meg, hogy ki lehet Közreműködő. A PED TÉR modulban az Értékelő vezetőnek kell beállítania, hogy kinek ad ilyen jogosultságot. A pedagógusok értékelésében közreműködők számára PED TÉR - KRÉTA közreműködő jogosultságot állít be, illetve kijelöli azokat a pedagógusokat, akiket értékelhet. Ezután a közreműködőnek lehetősége nyílik a kijelölt pedagógusok értékelésére. 

A pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer Elektronikus napló felületének TÉR menüpontjában végezheti el.

Milyen adminisztrációt végezhetnek el a pedagógusok értékelésében közreműködők?

Azok, akik a pedagógusok értékelésében közreműködők az alábbi adminisztrációt végezhetik el a PED TÉR modulban:

  1. Pedagógusok teljesítménycéljainak rögzítése (opcionális, mivel a pedagógusok maguk is tudnak célokat rögzíteni)
  2. Az értékelő vezető által kijelölt Pedagógusok értékelése. 

Hogyan rögzítheti a közreműködő a pedagógusok teljesítménycéljait?

Az alkalmazottak egyéni teljesítménycéljait a PED TÉR modulban az értékelő vezető, a közreműködő és maguk a pedagógusok is rögzíthetik. Az utóbbi két esetben azonban az értékelő vezetőnek jóvá kell hagynia azt.

A Közreműködő az alábbi módon rögzítheti a pedagógusok egyéni teljesítménycéljait:

Kattintson ide!

Hogyan rögzítheti a pedagógusok értékeléseit?

A Közreműködő ugyanazon módon rögzítheti a pedagógusok értékeléseit, mint az Értékelő vezető, azonban az általa rögzített értékeléseket csak az értékelő vezető láthatja.

Bővebb információért Kattintson ide!