Ki lehet közreműködő a pedagógusok értékelésében?
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet határozza meg, hogy ki lehet Közreműködő. A PED TÉR modulban az Értékelő vezetőnek kell beállítania, hogy kinek ad ilyen jogosultságot. A pedagógusok értékelésében közreműködők számára PED TÉR - KRÉTA közreműködő jogosultságot állít be, illetve kijelöli azokat a pedagógusokat, akiket értékelhet. Ezután a közreműködőnek lehetősége nyílik a kijelölt pedagógusok értékelésére.
A pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer Elektronikus napló felületének TÉR menüpontjában végezheti el.
Azok, akik a pedagógusok értékelésében közreműködők az alábbi adminisztrációt végezhetik el a PED TÉR modulban:
- Pedagógusok teljesítménycéljainak rögzítése (opcionális, mivel a pedagógusok maguk is tudnak célokat rögzíteni)
- Az értékelő vezető által kijelölt Pedagógusok értékelése.
Hogyan rögzítheti a közreműködő a pedagógusok teljesítménycéljait?
Az alkalmazottak egyéni teljesítménycéljait a PED TÉR modulban az értékelő vezető, a közreműködő és maguk a pedagógusok is rögzíthetik. Az utóbbi két esetben azonban az értékelő vezetőnek jóvá kell hagynia azt.
A Közreműködő az alábbi módon rögzítheti a pedagógusok egyéni teljesítménycéljait:
Hogyan rögzítheti a pedagógusok értékeléseit?
A Közreműködő ugyanazon módon rögzítheti a pedagógusok értékeléseit, mint az Értékelő vezető, azonban az általa rögzített értékeléseket csak az értékelő vezető láthatja.
Bővebb információért Kattintson ide!