Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR)  bemutatása vezetőknek

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer Elektronikus napló felületének TÉR menüpontjában végezheti el.

Szintén a rendelet határozza meg, hogy ki lehet Közreműködő. Azonban a tényleges Közreműködő(ke)t az Értékelő vezető határozza meg. Ezután ezen alkalmazottak számára PED TÉR- KÖZREMŰKÖDŐ jogosultságot ad, amivel a PED TÉR modulban végezhetik az adminisztrációikat.

Milyen adminisztrációs teendői vannak a Közreműködőnek?

A Közreműködőnek az alábbi adminisztrációs feladatai vannak a PED TÉR modulban:

  1. Pedagógusok teljesítménycéljainak rögzítése (opcionális, mivel a pedagógusok maguk is tudnak célokat rögzíteni)
  2. Az értékelő vezető által kijelölt Pedagógusok értékelése. 

Hogyan rögzíthetem a pedagógusok teljesítménycéljait?

Az alkalmazottak egyéni teljesítménycéljait a PED TÉR modulban a vezető, a közreműködő és maguk az alkalmazottak is rögzíthetik. Az utóbbi két esetben a vezetőnek jóvá kell hagynia azt.

A Közreműködő az alábbi módon rögzítheti az alkalmazottnak az egyéni teljesítménycéljait:

Kattintson ide!

Hogyan rögzíthetek értékeléseket?

A Közreműködő ugyanazon módon rögzítheti a pedagógusok értékeléseit, mint az Értékelő vezető, azonban az általa rögzített értékeléseket csak az értékelő vezető láthatja.

Bővebb információért Kattintson ide!

  • Címkék nélkül