A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) bemutatása vezetőknek
A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a KRÉTA rendszer Elektronikus napló felületének TÉR menüpontjában végezheti el.
Szintén a rendelet határozza meg, hogy ki lehet Közreműködő. Azonban a tényleges Közreműködő(ke)t az Értékelő vezető határozza meg. Ezután ezen alkalmazottak számára PED TÉR- KÖZREMŰKÖDŐ jogosultságot ad, amivel a PED TÉR modulban végezhetik az adminisztrációikat.
A Közreműködőnek az alábbi adminisztrációs feladatai vannak a PED TÉR modulban:
- Pedagógusok teljesítménycéljainak rögzítése (opcionális, mivel a pedagógusok maguk is tudnak célokat rögzíteni)
- Az értékelő vezető által kijelölt Pedagógusok értékelése.
Hogyan rögzíthetem a pedagógusok teljesítménycéljait?
Az alkalmazottak egyéni teljesítménycéljait a PED TÉR modulban a vezető, a közreműködő és maguk az alkalmazottak is rögzíthetik. Az utóbbi két esetben a vezetőnek jóvá kell hagynia azt.
A Közreműködő az alábbi módon rögzítheti az alkalmazottnak az egyéni teljesítménycéljait:
Hogyan rögzíthetek értékeléseket?
A Közreműködő ugyanazon módon rögzítheti a pedagógusok értékeléseit, mint az Értékelő vezető, azonban az általa rögzített értékeléseket csak az értékelő vezető láthatja.
Bővebb információért Kattintson ide!