Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Az alkalmazottak - pl. személyi, munkaügyi - adatait kétféle képpen is importálhatjuk a rendszerbe.

Aktuális tanév megadása

Az adminisztrátori oldal bal felső sarkában állítsuk be, hogy az importálni kívánt adatokat mely tanévre szeretnénk felvinni a rendszerbe!

Mindkét esetben először állítsuk be, hogy melyik Feladatellátási helyhez kívánunk alkalmazotti adatokat betölteni a rendszerbe.

Pedagógus besorolása

Ha egy pedagógus több feladatellátási helyen is tanít, akkor a "többségi elv" alapján soroljuk be.

Hiányzó feladatellátási hely

Ha valamelyik feladatellátási helyünk nem jelenik meg a legördülő listában, akkor nézzük meg, hogy a Nyilvántartások / Intézményi adatok / Intézmény menüpontban minden működési helyet és minden ezekhez tartozó oktatási-nevelési feladatot felvettünk-e.

Besorolás módosítása

Ha az összes pedagógust beimportáljuk egy feladatellátási helyhez, utána a "többes módosítással" gyorsan a megfelelő helyhez rendelhetünk mindenkit.


A kezelői felület bal oldalán található interfészen, azaz online kapcsolódási felületen keresztül kapcsolatot teremthetünk a KIR rendszerrel, ha rendelkezünk KIR felhasználónévvel és jelszóval.


 Importálás a KIR-rendszerből
  1. Írja be az intézmény OM azonosítóját (automatikusan ki van töltve)
  2. Adja meg a KIR felhasználónevét
  3. Írja be a KIR jelszavát
  4. Kattintson a gombra
  5. A felnyíló ablakban válassza ki, hogy mely Telephelyhez sorolt alkalmazottak adatait kívánja importálni.
  6. Kattintson az gombra

A felnyíló ablakban megjelennek azon alkalmazottak adatai, akik a kiválasztott telephelyhez vannak besorolva a KIR rendszerben

  1. Ha fel kívánja tölteni az adatokat a Kréta rendszerbe, kattintson a  gombra.
  2. Ha nem szeretné importálni a megjelenített adatokat, kattintson a gombra



Ha valamilyen kapcsolódási probléma miatt nem tudunk belépni a KIR rendszerbe, vagy nem sikerül átmenteni az adatokat, akkor az importálást elvégezhetjük Excel táblázatból is.

Ehhez először lépjünk be a KIR rendszerbe és az importálni kívánt alkalmazottak adatait exportáljuk ki.


 Exportálás a KIR rendszerből
  1. Lépjen be a KIR személytörzs nyilvántartó rendszerbe
  2. Válassza a bal oldali menüben az Alkalmazottak keresése pontot
  3. Keresse ki azokat az alkalmazottakat, akiket exportálni szeretne a KIR rendszerből, és helyezze a jobb oldalon található listába
  4. Kattintson az Adatok exportálása gombra, melyet a jobb oldali lista alján talál
  5. A felnyíló ablakban válassza ki mindhárom jelölő négyzetet és kattintson a Tovább gombra
  6. A megnyíló táblázatot mentse el módosítás nélkül egy megfelelő helyre, megfelelő néven

Ha nem akarnunk vagy nem tudunk belépni a KIR rendszerbe, akkor a gombra kattintva kaphatunk egy olyan Excel táblázatot, melybe beírhatjuk az importálni kívánt adatokat. A táblázat első sora a fejlécet tartalmazza, míg második sorában egy példa személy adatai találhatók. A példa személynek csak a kötelező adatai vannak megadva, azaz azok a mezők, melyeket nekünk is mindenképpen ki kell töltenünk minden importálandó személynél.


 Excel fájl importálása
  1. Kattintson a gombra
  2. A felnyíló ablakban válassza ki az importálni kívánt táblázatot
  3. Kattintson az gombra

A felnyíló ablakban megjelennek azon alkalmazottak adatai, akik szerepelnek a kiválasztott táblázatban

  1. Ha fel kívánja tölteni az adatokat a Kréta rendszerbe, kattintson a gombra
  2. Ha nem szeretné importálni a megjelenített adatokat, kattintson a gombra


Sikeres importálás után a program a Nyilvántartások / Alkalmazottak pontba navigál minket, ahol megtekinthetjük az alkalmazottak feltöltött adatait.

Többes módosítás

Ha az importált alkalmazottak közül többeknek is meg szeretnénk változtatni bizonyos adatát, akkor ezt a "többes módosítással" gyorsan megtehetjük.


Alkalmazottak importálása

Az alábbi videóban megtekinthetjük hogyan lehet az alkalmazottakat a KIR-ből vagy a letölthető sablon segítségével előállított táblázatból importálni.