Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A házi és órai feladatok állapotát jelző státuszok

A DKT különböző státusszal jelöli a házi és órai feladatok készültségét és állapotát. Az alábbiakban áttekintjük, hogy a feladatoknak milyen státuszai lehetnek a Kollaborációs Térben.



Ezt a feladatot az adott tanuló még nem nyitotta meg, nem nézte meg. 



Már megnyitotta és megnézte a feladatot a tanuló, de még nem kezdett el vele dolgozni, nem mentette el a feladatot piszkozatként sem. 



Elmentette a tanuló a feladat piszkozatát, de még nem véglegesítette, nem adta azt be. 



Beadta a tanuló a feladatot és az tanári elfogadásra vagy értékelésre várakozik.


Egy üzenet kíséretében visszaküldte a beadott tanulói házi feladatot javításra, módosításra, és a tanuló még nem kezdte meg a javítást. 


A tanuló által beküldött feladatot értékelte. 


A tanuló által beküldött feladatot elfogadta egy olyan házi feladatnál, ahol csak elfogadás van. 


A tanuló által beküldött feladatot elfogadta egy olyan házi feladatnál, ahol nincs értékelés. 



Nem adtad be a tanuló a megjelölt határidőig a feladatot! Ha ilyen státuszban van egy feladat, akkor azt már nem is tudja a tanuló beadni!


A feladatot nem kell beadnia a tanulóknak.