A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (TESZEK) Modul áttekintése
A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (röviden TESZEK) Modul a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító - a köznevelésben használt KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul. A "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt célja annak elősegítése, hogy a digitális oktatásba életkorának megfelelő évfolyamokon bekapcsolódó valamennyi tanuló korszerű, versenyképes oktatástechnológiai környezetben tanulhasson. További célja a köznevelési intézmények és pedagógusaik hordozható IKT eszközökkel való ellátása és a pedagógusok felkészítése a digitális eszközök mindennapi oktatási gyakorlatuk során történő alkalmazására. A fenti célok együttesen biztosítani tudják az elkövetkező időszak változó társadalmi, gazdasági kihívásai közepette is a minőségi, versenyképes közneveléshez történő egyenlő hozzáférés lehetőségét a gyermekek és a családok számára.
Hogyan tudom a regisztrációt végrehajtani asztali vagy hordozható számítógépen?
Ha asztali vagy hordozható számítógépen szeretné elindítani a regisztrációt, akkor ide kattintva nézze meg oktatóvideónkat, amelyben lépésről-lépésre elmagyarázzuk, hogy az eszközigénylést hogyan tudja a böngészőprogramban végrehajtani!
Bejelentkezés a programba asztali vagy hordozható számítógépről
Az eszköz igényléséhez lépjenek bea gyermeke oktatási intézményének KRÉTA rendszerébe. Amennyiben Önnek még nincs gondviselői felhasználóneve, jelszava, akkor jelezze azt gyermeke iskolai KRÉTA adminisztrátorának.
Belépést követően kattintsanak az Eszköz Ügyintézése fő menüpontra, majd az Eszköz igénylése menüpontra.
2. Személyes adatok kitöltése
A megjelenő regisztráció benyújtása ablakban adja meg saját személyes adatait, majd kattintson az ADATOK MENTÉSE gombra.
Kérjük, hogy mindenképpen saját adatait adja meg a felületen, hiszen az eszköz átvételekor szükséges bemutatnia személyi azonosító igazolványát.
3. Jelölje be az Általános Szerződési Feltételek elfogadását és az Adatvédelmi tájékoztató tartalmának megismerésére vonatkozó jelölőnégyzeteket.
4. Ezután lesz aktív a REGISZRÁCIÓ BENYÚJTÁSA funkciógomb, melyre kattintva benyújtotta regisztrációját.
Sikeres regisztráció után a jobb alsó sarokban zöld háttérrel megjelenik egy rendszerüzenet a sikeres regisztrációról.
Gyorsan meg szeretne ismerkedni a KRÉTA rendszerben az eszközigénylés és regisztráció folyamatával a KRÉTA Szülőknek mobil applikációban?
Nézze meg oktatóvideónkat arról, hogy hogyan lehet - az eszközigénylésre jogosult tanulók szüleinek - a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazásban elindítani az eszközregisztrációs folyamatot! Ha még nem töltötte le a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazást, akkor ide kattintva megismerkedhet az applikációkkal, továbbá le is tudja tölteni az alkalmazásboltokból!
Hol tudom elérni az eszköz igénylését és az ügyintézési funkciókat a KRÉTA SZÜLŐKNEK mobilalkalmazásban?
A KRÉTA Szülőknek mobilalkalmazásba gondviselői felhasználónévvel és jelszóval kell bejelentkeznie, majd a TÁRGYI ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉSE menüpontot kell kiválasztania.
Hibásan adtam meg az adataimat a regisztrációs folyamat során. Tudom módosítani?
Amennyiben a regisztráció során a gondviselő rossz adatokat adott meg, két lehetőség van az adatok módosítására:
- Amennyiben még él a regisztrációs időszak, úgy még megjelenik Önnek a regisztrációs menüpont. Abba belépve tudja módosítani adatait.
- Amennyiben már lezárult a regisztrációs időszak, akkor Önnek már nem jelenik meg a regisztrációs menüpont, már csak az adminisztrátor tudja módosítani az adatokat a KRÉTA rendszerben.
Hogyan tudom módosítani a mobil alkalmazásban?
Amennyiben még él a regisztrációs időszak, úgy még megjelenik Önnek a regisztrációs menüpont. A mobil applikációba belépve válassza ki a menüből a TÁRGYI ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉSE funkciót, adja meg a helyes adatokat, majd az ADATOK MÓDOSíTÁSA gombra kattintva mentse el a változásokat.
Hol tudom elérni az eszköz igénylését és az ügyintézési funkciókat asztali számítógépről?
Az intézményi KRÉTA felületre gondviselői felhasználónévvel és jelszóval kell bejelentkeznie, majd a felső menüsorban az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontra kell kattintania. Ide kattintva megnézheti az oktatóvideónkat is, amelyben lépésről-lépésre elmagyarázzuk, hogy az eszközigénylést hogyan tudja a böngészőprogramban végrehajtani!
Mit tegyek, ha nem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció?
A funkció csak gondviselői felhasználónévvel és jelszóval történő bejelentkezés után csak azon szülőknek/gondviselőknek jelenik meg, akik az intézmény KRÉTA felületén törvényes képviselőnek vannak beállítva.
Mit tegyen, ha Ön a gyermeke törvényes képviselője, de mégsem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció:
- Ellenőrizze le, hogy valóban gondviselői felhasználónévvel és jelszóval jelentkezett be a felületre, nem pedig tanulói adatokkal!
- Vegye fel a kapcsolatot az intézménnyel, hogy ellenőrizzék le az Ön törvényes gondviselői beállítását!
Személyes adatok kitöltése
A regisztrációnál a személyi igazolványán szereplő adatait kell megadnia! A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező! Amennyiben a regisztrációnál megadott adatokban változás következik be az eszköz átvételéig ezen adatokat módosítani tudja a felületen.
Az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása, az igénylés beküldése
Az eszközigénylés azzal válik véglegessé, ha az Általános Szerződési Feltételek és az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmát megismertem és az abban foglaltakat tudomásul vettem szövegek melletti jelölőnégyzeteket kipipálja, majd a REGISZTRÁCIÓ BENYÚJTÁSA gombra kattint.
Kérdése van a KRÉTA TESZEK Modul használatával kapcsolatosan?
Olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések - Szülőknekoldalunkat, ahol a program használatával kapcsolatosan számos kérdésre megtalálhatja a megoldást és a válaszokat!