Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 26 Next »

A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (TESZEK) Modul áttekintése

A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (röviden TESZEK) Modul a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító - a köznevelésben használt KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul.  A "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt célja annak elősegítése, hogy a digitális oktatásba életkorának megfelelő évfolyamokon bekapcsolódó valamennyi tanuló korszerű, versenyképes oktatástechnológiai környezetben tanulhasson. További célja a köznevelési intézmények és pedagógusaik hordozható IKT eszközökkel való ellátása és a pedagógusok felkészítése a digitális eszközök mindennapi oktatási gyakorlatuk során történő alkalmazására. A fenti célok együttesen biztosítani tudják az elkövetkező időszak változó társadalmi, gazdasági kihívásai közepette is a minőségi, versenyképes közneveléshez történő egyenlő hozzáférés lehetőségét a gyermekek és a családok számára.

Fontos tudni!

A projektben csak meghatározott, pedagógus munkakörű alkalmazottak igényelhetnek eszközöket! A munkakörök részletes listáját ezen az oldalon olvashatja el!

Gyorsan meg szeretne ismerkedni a pedagógus eszköz regisztrációs folyamattal? 

Nézze meg oktatóvideónkat, hogy pedagógusként a KRÉTA Elektronikus Naplóba belépve hogyan tudja az eszköz regiszrációt elindítani!  

Hogyan tudom az eszköz regisztrációmat elindítani a KRÉTA rendszerben? 

Az eszközigénylést ill. a regisztrációt a KRÉTA Elektronikus naplóba belépve lehet végrehajtani. Az e-Naplóba való belépéshez a felhasználónevet és jelszót az intézményének KRÉTA adminisztrátorától fogja megkapni. Az alábbiakban leírjuk, hogy a belpééshez ill. az igényléshez milyen műveleteket kell végrehajtania. 

Bejelentkezés a programba

A KRÉTA rendszerhez kapott webcímet írja be a böngésző címsorába!

A megkapott felhasználónevet és jelszót a megfelelő helyre írja be, majd kattintson a BEJELENTKEZÉS gombra!

Hol tudom elérni az eszköz igénylését és az ügyintézési funkciókat?

Az eszköz igényléséhez a menüsoron az Eszköz ügyintézés menüben válassza az Általános Szerződési Feltétel elfogadása menüpontot!

Mit tegyek ha nem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció? 

A proketben csak a pedagógus munkakörben foglalkoztatott alkalmazottak igényelhetnek eszközöket. Ha Ön pedagógus munkakörben dolgozik, de az Elektronikus naplóba belépve nem jelenik meg az Eszköz ügyintézés funkció, akkor valószínűleg rosszul van beállítva a KRÉTA rendszerben a munkaköre, ilyen esetben kérjük ezt jelezze az intézménye KRÉTA adminisztrátorának, aki tudja módosítani az adatokat. 

Személyes adatok ellenőrzése

A megnyíló ablakban az Általános Szerződési Feltétel elfogadása előtt célszerű a személyes adatok ellenőrzése! 

Mi a teendő abban az esetben ha a személyes adatok hibásan jelennek meg? 

Abban az esetben, ha a személyes adatok módosítására lenne szükség, kérjük keresse fel az intézmény KRÉTA rendszerének adminisztrátorát és jelezze a tévesen szereplő adatot!

Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Tájékoztató elfogadása és az igénylés beküldése

"Az Adatvédelmi tájékoztató tartalmát megismertem és az abban foglaltakat tudomásul vettem", illetve a "Az Általános Szerződési Feltételek tartalmát megismertem, és az abban foglaltakat tudomásul vettem." melletti checkbox kipipálásával, majd a KÜLDÉS gombra kattintva küldhetjük be eszköz igénylésünket!

További kérdése van a KRÉTA TESZEK Modul használatával kapcsolatosan? 

Olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések - Tanároknak oldalunkat, ahol a program használatával kapcsolatosan számos kérdésre megtalálhatja a megoldást és a válaszokat!

  • No labels