Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Az e-Ügyintézés felületén az intézmény adminisztrátora az "Étkezés - intézményi" menüpontot lenyitva, a "Beállítások" almenüpontra kattintva tud a "Árak" fülön az intézményben kialakított étkezési típusoknak és a diétáknak megfelelően egy adott időszakra árakat beállítani:

A rendszerbe berögzített árak mindig adott időszakra vonatkoznak és bruttó (azaz ÁFÁ-t tartalmazó) árakat jelentenek.

Az árak érvényességének a kezdetét naptármenüből választhatjuk ki, de ez nem lehet korábbi az "Egyéb" fülön megadott azon naptári napra eső dátumnál, amelyet beállítottunk az új árak érvényességére.  Erre az információs ikon is felhívja a figyelmünket, amikor az egérmutatót fölévisszük:

Az árak rögzítése a megfelelő étkezéstípus cellájába történő belekattintással és az így megjelenő szerkesztőmezőbe történő beírással történik.

Amennyiben az adott étkezési kategóriában nincs választható étkezés (pl. az alkalmazottaknál diétás reggeli, tízórai, ebéd, stb.) akkor ezeket a cellákat üresen hagyjuk.

Amennyiben kedvezményeket szeretnénk érvényesíteni az árakban pl. a 3 gyermek után vagy szakorvos által igazolt tartós beteg után járó 50%-os kedvezményt, illetve a gyermekvédelmi határozattal rendelkező gyermekek étkezésére vonatkozó 100%-os kedvezményt, akkor azt majd az étkezési előírás létrehozásánál kell rögzítenünk az adott étkezést igénybevevő részére.

Az árak beírását követően ne felejtsünk el a bal alsó sarokban lévő  - gombra kattintani.

Egy adott időszakra vonatkozó ártáblázat törlését az adott időszak legördülő menüből történő kiválasztásával majd ezt követően az "Időszak törlése" gombra kattintva tudunk elvégezni:

A mentést követően az árak automatikusan frissülnek a korábban létrehozott az adott időszakra vonatkozó étkezési előírásoknál az étkezést igénybevevő felhasználói felületeken.

Az alábbi videóban megtekintheti, hogy hogyan tudja az árak beállítását elvégezni:


  • Címkék nélkül