Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A felület a mentori tevékenység teljesítését igazoló háttérdokumentumok - fejlesztési terv, havi/záró mentori beszámolók és jelenléti ívek - benyújtásához, értékeléséhez biztosít támogató informatikai hátteret.

Pénzügyi és Nyugdíj adatok rögzítése

Az Apáczai mentorok számára a pénzügyi és nyugdíj adatokat szükséges megadni a rendszerben! A bankszámla adatok megadására a Személyes adatlap/Bankszámla adatok menüpontban, a „ceruza” ikonra kattintással van lehetőség, illetve amennyiben a mentornak jelölt alkalmazott nyugdíjas, úgy a nyugdíj adatok megadására a Személyes adatlap/Nyugdíj adatok menüpontban, a 'ceruza' ikonra kattintással van lehetőség.

A szükséges beállításokat a mentorálni kívánt tanuló pályázatának benyújtása előtt kell rögzíteni a rendszerben.

A mentori megállapodáshoz szükséges banki és - szükség szerint – nyugdíjadatok rögzítésére a mentornak jelölést követően van lehetőség.

Hogyan érhetjük el a mentori felületet?

A KRÉTA Tanári felületen bejelentkezést követően kattintsunk az Apáczai-ösztöndíj csempére:

Ezt követően a kezdőfelületre jutunk, ahol fontos információkat találunk a mentorálással kapcsolatos teendőkkel kapcsolatban.

A felület bemutatása

A lap bal oldalán található lenyíló menü 'Személyes Felületen' ellenőrizhetjük a KRÉTA rendszerben tárolt személyes adatainkat (Személyes adatok, Elérhetőség, Bankszámla adatok). 

Amennyiben a rendszerben tárolt személyes és munkaügyi adatok módosítása szükséges, kérjük vegye fel a kapcsolatot az intézményi KRÉTA rendszer adminisztrátorával!

mentori tevékenységgel kapcsolatos teljesítések az Adatszolgáltatás menüpontban tölthetőek fel. 

A mentori felületen is letölthető Eljárásrend és útmutató szerint a foglalkozások igazolása jelenleg a Jelenléti ív és a Mentori beszámoló havonkénti feltöltésével valósul meg. A tárgyhónapra vonatkozó Jelenléti ívet és Mentori beszámolót a Mentornak a KRÉTA rendszerben létrehozott Apáczai mentorprogram felületen a hónap utolsó napján kell benyújtania.

Az Adatszolgáltatás menüpontot lenyitva elsőként a Fejlesztési terv beküldése almenü aktív. Ebben a menüpontban van lehetőség beküldeni a mentori feladatokhoz kapcsolódó fejlesztési tervet! 

A Fejlesztési terv a kezdőlapról tölthető le! Fontos tudni, hogy további dokumentumok feltöltése a Fejlesztési terv beküldése után lehetséges!  Egy tanévhez egy fejlesztési terv kapcsolódhat, melyet feltöltés után törölni nem lehetséges! 

Dokumentumok törlése

A havi beszámoló és jelenléti ív, illetve egyéb dokumentumok a bírálat megkezdése előtt törölhetőek, azonban a bírálat megkezdése után már nem töröllhetőek!

Az 'Adatszolgáltatás ellenőrzése' menüpontban ellenőrizhetjük a beküldött dokumentumok státuszait.

Mentorként a felületen megjelenő - ellenőrizni kívánt dokumentumtípus kiválasztására szolgáló - legördülő menü segítségével végezhetjük el korábbi adatszolgáltatásainknak felülvizsgálatát. Itt értesülhetünk az ezekhez kapcsolódó státuszváltozásokról. Az oldalon listázva jelennek meg a kiválasztott dokumentumkategóriához kapcsolódó, beküldött elemek. A listanézet végén státuszjelző ikon jelzi a fájl státuszát, mely lehet 'Beküldött', 'Elfogadott', 'Elutasított', 'Adategyeztetésre visszaküldve'.  A benyújtott dokumentum letölthető. 

A "Beküldött" státuszú adatszolgáltatást törölni addig lehet, amíg a bíráló nem vette magára!

Az 'Apáczai Mentorprogram' menüpontot lenyitva a 'Naplózás' almenüt választva visszajutunk a naplózási felületre.