Hol találom a belépéshez szükséges felhasználónevem?
Felhasználónevét biztonsági okokból a regisztrációs link nem tartalmazza. Az intézmény igazgatója illetve az intézményi adminisztrátor jogosult a felhasználónevét írásban, vagy szóban megadni az alkalmazottaknak.
Nem tudok belépni, mert deaktiválva vagyok, mit tegyek?
Fontos, hogy az alkalmazott aktív jogviszonnyal szerepeljen a rendszerben. Tartós távollét idején, illetve megszűnt jogviszony esetén a fiók automatikusan zárolásra kerül.
Újra aktiválni ebben az esetben az intézményi adminisztrátor tudja a felhasználói fiókot a jogviszony adatok frissítésével.
Abban az esetben, ha a jogviszonya aktív, és mégis zárolt a fiókja, manuálisan lehet aktiválni a fiókot a sor végén található PIPA ikonra kattintva.
reCAPTCHA vaildáció szükséges!
Többszöri jelszótévesztés után, vagy jelszóemlékeztető kérése esetén a rendszer biztonsági okból reCAPTCHA validáció szükségességét jelzi. A validáció a "Nem vagyok robot" négyzetbe kattintással elvégezhető. A megfelelő képek kiválasztása után zöld pipa megjelenik a négyzetben, a bejelentkezés ezután helyes jelszóval sikeres lesz.
Hogyan rögzíthetem a napi tevékenységeimet?
Óvodapedagógusi felületen a nyitó oldalra kihelyezésre kerültek a leggyakrabban használt funkciók. A Tudásbázis oldalunkon a Napi teendőkrészben található ezekről bővebb információ.
Hol jelölhetem a hiányzó gyermekeket?
A nyitó oldalon is megtalálható, illetve a Csoportok menüből is elérhető a Jelenléti ív. Ezen a felületen a kiválasztott naptári napra kattintva a legördülő listából választható ki az igazolás típusa.
További információkat a Napi teendők Tudásbázis oldalon, a Jelenléti ívrészben olvashatnak.
A gyermek jelét csak az intézményi admin rögzítheti?
Pedagógus jogosultságú felhasználóval is rögzíthetjük a gyermekek jelét a gyermek adatlapján, a nevelési adatok oldalon. További segítséget a rögzítéssel kapcsolatban a Gyermek jeleoldalon talál.
Mi a teendőm, ha nem találom a gyermek jelét a listában?
A gyermekek választható jeleit folyamatosan bővítjük a felmerülő igények alapján. A jeleket ikonok nélkül betűvel is rögzíthetik a mezőben. Az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre küldhetik el a hiányzó óvodai jelek listáját.
Mit tegyek, ha lejárt a regisztrációs link érvényességi ideje?
Amennyiben az intézmény alkalmazottjaként kapott regisztrációs lehetőséget, mint pedagógus, vagy egyéb alkalmazott, kérjük keresse fel intézménye igazgatóját, vagy az intézményi adminisztrátort.