Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Alkalmazottaknak - Vezetőknek - Fenntartóknak - Szoftverfrissítések

A Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR)  bemutatása

A 18/2024. (IV. 4.) BM rendelet alapján a pedagógusok értékelésének adminisztrációját a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer - Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (rövidítve: KRÉTA PED-TÉR) hivatott ellátni.  A köznevelési intézmények pedagógusai és pedagógus szakképesítéssel vagy szakképzettséggel rendelkező nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottai, valamint vezetői teljesítményértékelési folyamatának adminisztrálása:

1) Egyéni teljesítménycélok

2) Értékelési szempontok (egyedi intézményi és egyéni vezetői)

3) Értékelések

  • a pedagógusok/NOKS alkalmazottak teljesítményértékelését az Elektronikus napló „TÉR” moduljában,
  • az egyéb vezetők/helyettesek teljesítményértékelését az igazgatók/főigazgatók számára elérhető úgynevezett „KRÉTA Adminisztrációs modul"-ban (kretaadmin),
  • az igazgatók/főigazgatók teljesítményértékelését a fenntartói KRÉTA rendszer Fenntartói Ellenőrzési Modul-jában (röviden: KRÉTA FEM) végezhetik.

Letölthető a Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) prezentációja az egyes funkciók részletes ismertetésével!

Jó tudni!

Az Oktatási Hivatal által közzétett, a köznevelési intézményekre vonatkozó TÉR-dokumentumok a pedagógusok és vezetők teljesítményértékeléséhez ide kattintva érhetők el.

Az értékelésben részt vevő szerepkörök bemutatása

A KRÉTA PED-TÉR funkcióját az alábbi felhasználói szerepkörökkel és programfunkciókkal lehet használni

Értékelendő alkalmazott

Az intézményi KRÉTA Adminisztrációs rendszer Nyilvántartás/Alkalmazottak listájában az alkalmazott Elsődleges munkaügyi adatok lapján az alábbi beállítások szükségesek:

  1. Pedagógus típusú, vagy NOKS típusú munkakör legyen beállítva.
  2. Köznevelési foglalkoztatotti kezdetű legyen a foglalkoztatás típusa.
  3. Ne legyen gyakornok.

Értékelő vezető

Az egy köznevelési feladatot ellátó intézményben az igazgató, az összetett intézményben a főigazgató. (a jogosultság beállításáról ITT olvashat bővebben)

Közreműködő

Az értékelő vezető (főigazgató, igazgató) a teljesítményértékelés egészébe vagy egyes részeibe közreműködőket vonhat be. Közreműködő lehet a főigazgató-helyettes, az igazgatóhelyettes, a tagintézmény-igazgató, az intézményegység-vezető, tagintézményigazgató-helyettes, intézményegységvezető-helyettes, valamint az értékelendő személy munkaközösségének vezetője. ennek megfelelően kétféle közreműködőt különböztetünk meg a modulban:

1) Pedagógusok értékelésében közreműködő

2) Vezetők értékelésében közreműködő

A közreműködői jogosultságokról ITT olvashat bővebben.

Alkalmazotti felület

A TÉR Modul a Pedagógus Teljesítményértékelési Rendszer adminisztrációjának informatikai támogatását biztosító,  a KRÉTÁ-val integráltan működő szoftvermodul. Ezen az oldalon a TÉR modul alkalmazotti felületének használatát mutatjuk be.

ALKALMAZOTT 

Vezetői felület

A TÉR Modul a Pedagógus Teljesítményértékelési Rendszer adminisztrációjának informatikai támogatását biztosító, a KRÉTÁ-val integráltan működő szoftvermodul. Ezen az oldalon a TÉR modul vezetői felületének használatát mutatjuk be.

VEZETŐ 

Fenntartói felület

A TÉR Modul a Pedagógus Teljesítményértékelési Rendszer adminisztrációjának informatikai támogatását biztosító - a KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul. Ezen az oldalon a fenntartói felületének használatát mutatjuk be.

FENNTARTÓ